Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilde av ALT dere eier? :hakeslepp: Hadde bare tatt bilde av de verdifulle ting jeg, eier så mye crap :P

Altså, tok jo ikke bilde av kjøkkenskuffen med stekespader og sleiver eller allu skuffene med klær, men servise, dresser og andre dyre klær, elektriske artikler som iPader, kjøkkenmaskin og kameraer osv. Selv om ikke alt koster så mye hver for seg blir det fort mange tusenlapper :)

Fikk du sutra deg til en omgang med mannen? :ler:

Trengte faktisk ikke sutre :danse: Ikke at det ble noe fødsel utav det da, men fikk litt mensmurringer så det er jo lov å håpe at det hadde en viss effekt. (Mannen, om du leser dette; det er ikke bare pga fødsel jeg vil ha sex altså! Jeg lover :lur: )

Jeg slenger meg på her og følger deg i innspurten :popcorn:

:vinke: Så hyggelig med flere besøkende :)

Arh, nå ble jeg nesten litt irritert! :ler:

Fordi jeg ikke gav lyd fra meg eller fordi fødsel ikke var igang? :fnise: Jeg måtte jo bare innom her på morran for å se om du hadde født i løpet av natta. Var helt sikker på at ting var igang for deg i går jeg :)

******************

I går var det så sinnsykt deilig vær her, så jeg satt faktisk ute i sola i bare bukse og bh og kosa meg :sol: I dag har det vært ganske grått, men ser heldigvis ut som om sola kommer litt fram nå. Kanskje jeg kommer meg ut en tur i dag også da. I går gikk jeg en tur helt ned til butikken og tilbake. Det var en sånn irriterende fyr som gikk foran meg, så da gadd jeg ikke gå lenger siden han gikk der jeg skulle gå. Jeg går jo ikke sånn kjempefort om dagen, og hver gang han da kom et stykke foran meg stoppa han og kikka bakover til jeg var tre meter bak han og så gikk han videre. Hater å gå så tett på folk når det ikke er noen andre i nærheten (sikkert jeg som er sær, men det er irriterende) :fnise:

Ellers kom dåpskjolen i posten i går, så skal vel en tur ut og hente den etterpå. Er spent på om den er like fin i virkeligheten som på bildene. Ser ut som om vi må ha dåpen i pinsen. Vet bare om to lokaler man kan leie i nærheten her, og de er ikke ledige helgen før og etter. Og to helger etter det reiser mamma og stefaren min på ferie, så når de er tilbake er det jo nesten midten av juli. Og søstra mi skal på langhelg til Paris i slutten av mai, så da kan vi ikke ta det da :roll: Skal vi ha det tidligere enn det blir det plutselig midten av mai, og da er junior bare mellom 1,5 og 2 mnd gammel. Det kan bli litt tidlig. Sikkert litt dumt å ha dåpen i en langhelg, sikkert noen som skal bort da, men ser ut som om det bare må bli sånn. Jo, og så skal broren min overta nytt hus i begynnelsen av juni, så pinsehelgen passer sikkert skikkelig dårlig for de. Men jeg vil ha dåp når junior er rundt tre måneder, ikke måtte vente til midten/slutten av august på grunn av fellesferien. Så sånn får det bare bli (mannen er enig da).

Fikk røsket opp litt i kjøkkenhagen i går da. Ikke så mye, men fikk snudd og jevna ut det øverste laget slik at det skal være litt klart til såing i mai (eller når det slutter å være kaldt på natta hvertfall). Fikk sådd noen gulrøtter i to melkekartonger, så satser på at de spirer og koser seg sånn at jeg får søte gulrøtter i mai/juni. I år har jeg gitt opp blomkål og brokkoli (det er umulig å få til) så det blir gulrøtter, løk, reddiker, plukksalat, sukkererter og masse jordbær. Så jo ut som om jordbærplantene har klart seg fint, så blir spennende å se hvor mye vi får. Og så satser jeg på at bringebærbuskene trives og gir en del bær. Kjøpte de jo i fjor, så har vel ikke de største forhåpningene. Skulle ønske jeg hadde større hage så jeg kunne hatt et epletre også. Kanskje jeg bare skal sette et par stk på fellesplenen ved garasjene, den blir jo ikke brukt til noe uansett :laugh:

Ellers, tja…. Fikk som sagt lurt med meg mannen på litt sengegymnastikk i går, men det hjalp visst ikke. Fortsatt én dag til termin da, så får bare smøre meg med tålmodighet. Har innsett at jeg verken er sexy eller spesielt elegant når det gjelder sex lenger, så jeg var superhappy for avslått lys :fnise: Men det murrer hvertfall litt innimellom, så det er litt modning på gang (selv om hodet fortsatt ikke er heeeelt festet og jeg ikke kjenner noe nedpress). Får gå mye i trapper og innynde meg ennå mer på mannen framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å vær så driftig når jeg har gitt opp livet for en stund!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men jeg er førstegangs da, kisskissbangbang. Neste gang lover jeg å ha gitt opp livet lenge før jeg går ut i permisjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kom dåpskjolen i posten i går, så skal vel en tur ut og hente den etterpå. Er spent på om den er like fin i virkeligheten som på bildene. Ser ut som om vi må ha dåpen i pinsen. Vet bare om to lokaler man kan leie i nærheten her, og de er ikke ledige helgen før og etter. Og to helger etter det reiser mamma og stefaren min på ferie, så når de er tilbake er det jo nesten midten av juli. Og søstra mi skal på langhelg til Paris i slutten av mai, så da kan vi ikke ta det da :roll: Skal vi ha det tidligere enn det blir det plutselig midten av mai, og da er junior bare mellom 1,5 og 2 mnd gammel. Det kan bli litt tidlig. Sikkert litt dumt å ha dåpen i en langhelg, sikkert noen som skal bort da, men ser ut som om det bare må bli sånn. Jo, og så skal broren min overta nytt hus i begynnelsen av juni, så pinsehelgen passer sikkert skikkelig dårlig for de. Men jeg vil ha dåp når junior er rundt tre måneder, ikke måtte vente til midten/slutten av august på grunn av fellesferien. Så sånn får det bare bli (mannen er enig da).

Pinsa er jo en fin tid å ha barnedåp da :) Jeg er selv døpt i pinsa, men det er mange år siden! Noen få barn er bare en drøy måned når de blir døpt, men det er jo fint om de er vel sånn at de fleste er mellom to og fire måneder? Jeg var to måneder gammel selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinsa er jo en fin tid å ha barnedåp da :) Jeg er selv døpt i pinsa, men det er mange år siden! Noen få barn er bare en drøy måned når de blir døpt, men det er jo fint om de er vel sånn at de fleste er mellom to og fire måneder? Jeg var to måneder gammel selv.

Ja, er mellom 2 og 4 måneder jeg tenker er en kjekk alder å bli døpt. Da er man liksom inni rutiner, men han er ikke i den alderen at alt er kjedelig og han helst skal utforske så mye selv (han kan hvertfall ikke krabbe så tidlig) Så det blir nok i pinsen :) Og nå har jeg vært og henta dåpskjolen på Posten, og den er så fiiiiiiiiiin :danse: Nå gleder jeg meg til å ta den i bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å begynne og krysse ut på tippelista :glare:

Kisskissbangbang: 10.
TuttaV: 12.

me2u: 13.
LovelyMonroe: 14.
La Triavata: 15.
Tekola: 16.
Nesevisa: 16.

åfforno: 16.
Yesterday: 17.
Pentu: 17.
Millimani: 17.
Noz: 19

Nuttapia: 20.
Mazilla: 21.
Mafalda: 21.
Roseduft: 22.
juliane: 26.

Jeg begynner å frykte at juliane er den som har tippa nærmest :bond: (joda, litt tidlig å gi opp men bedre å bli positivt overraska)

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med modning og termindato i morgen da! :)

Så flink du er som sår masse fint i kjøkkenhagen! Moro å se ting titte opp om våren.

Jeg holdt på mer med sånt før, nå blir det mest å så solsikker sammen med barna! Men jeg kjøper alltid div. frø, og noe kommer opp og noe ikke. Er spent på om vi får til gresskarfrøene vi tok vare på i forbindelse med Halloween i fjor, som et lite eksperiment.

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge er vi tre personer som har tippa førstkommende mandag, vi kan alle tre få rett :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg må le av at vi alle sammen i tur og orden gir mer og mer opp. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like spent hver gang jeg går inn her. Heier masse på deg Doh!

Husk å lade litt innimellom og da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Du må jo tippe en dato du også da Doh? :hoppe:

Men du, ang å leie lokale...Det er jo haugevis av lokaler å leie, men dere vil kanskje ha

et lokale nærmest mulig kirken/der dere bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo tippe en dato du også da Doh? :hoppe:

Men du, ang å leie lokale...Det er jo haugevis av lokaler å leie, men dere vil kanskje ha

et lokale nærmest mulig kirken/der dere bor?

Ja, tenker det er greit med et lokale som ikke er altfor langt unna. Men om du har noen gode forslag er det bare å komme med de altså :jepp: Vi er jo ikke kjent her i området i det hele tatt, så har bare fått sett på de to vi visste om fra før av.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja, tenker det er greit med et lokale som ikke er altfor langt unna. Men om du har noen gode forslag er det bare å komme med de altså :jepp: Vi er jo ikke kjent her i området i det hele tatt, så har bare fått sett på de to vi visste om fra før av.

Sender deg PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare såvidt innom for å skuffa konstatere at verken jeg eller noen andre her inne har født i natt (ingen som har skrevet noe om fødsel i dagboka si hvertfall). Begynte å lure på om jeg lakk fostervann i går, men tror kanskje ikke det likevel. Lukter rart (sitter ikke og lukter på trusene mine altså, men kjente det da jeg skulle på do) men det er så fryktelig lite. Så da tror jeg det bare er kroppen som er rar :)

I dag er hvertfall termindagen :) Den skal brukes til å kjøpe flotte nettingtruser til barseloppholdet og en liten kleshenger til dåpskjolen. Store planer her altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er gal, med det tempoet du må holde for å rekke over alt det der vil du jo være utslitt før en fødsel! :nigo:

Hurra for termindato! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Termin jo... Spennende, marsbarna begynner å dukke opp nå. :)

:popcorn: Må bli flinkere til å følge med her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...