Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Ja, de må jo snart få opp farta disse små. LovelyMonroe fødte i dag da, kanskje hun setter i gang fødeskredet :fnise:

Får håpe det er tilfelle :ler:

Men her går det fint, bare ikke noe tegn til fødsel her heller :bond:

Lurt å ta bilder av eiendelene deres ja! Du er så systematisk og virker som du tenker på alt du Doh :jepp:

Du kommer til å bli en veldig god mor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke skjedd en dritt i natt heller, bare sovet dårlig :( Får ikke sove på kvelden, og så våkner jeg midt på natta og er lys våken :sukk: Hadde noen mensmurringer i stad, men det har gitt seg. Får vel være glad for at jeg kjenner noe til modning i det hele tatt, har jo ikke gjort det før. Men nå er jeg lei altså, jeg som ikke skulle henge meg opp i termindatoen og være forberedt på en uke overtid. Prøver stadig å få med mannen på en tur i sengehalmen for å se om det setter i gang noe, men det er ikke så lett. Syns jeg bare maser og maser og han bare utsetter og utsetter. Føler meg relativt crappy da.... Aaaaargh, kan ikke ting bare sette igang da?????

*dagens sutreinnlegg ferdig* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sånn med deg! Ikke at det hjelper så mye, men :ler:

Jeg lurte med mannen i går. Null effekt, og det eneste jeg tenkte var "Det var jo tjue minutter jeg kunne brukt på å sove ...". Blir greit med litt lidenskap igjen og, kjenner jeg! :ler:

Men altså. Nå nærmer det seg skikkelig her! Innen en drøy ukes tid så er disse her småttisene våre ute. Enten de kommer frivillig eller ikke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ikke skjedd en dritt i natt heller, bare sovet dårlig :( Får ikke sove på kvelden, og så våkner jeg midt på natta og er lys våken :sukk: Hadde noen mensmurringer i stad, men det har gitt seg. Får vel være glad for at jeg kjenner noe til modning i det hele tatt, har jo ikke gjort det før. Men nå er jeg lei altså, jeg som ikke skulle henge meg opp i termindatoen og være forberedt på en uke overtid. Prøver stadig å få med mannen på en tur i sengehalmen for å se om det setter i gang noe, men det er ikke så lett. Syns jeg bare maser og maser og han bare utsetter og utsetter. Føler meg relativt crappy da.... Aaaaargh, kan ikke ting bare sette igang da?????

*dagens sutreinnlegg ferdig* :fnise:

Heheheee, jeg føler synd på deg, men jeg må samtidig le av/med deg også :ler:

Av nyskjerrighet; Jeg har jo hørt mange ganger at sex er fint for å få fart på ting, men hva er egentlig logikken i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler sånn med deg! Ikke at det hjelper så mye, men :ler:

Jeg lurte med mannen i går. Null effekt, og det eneste jeg tenkte var "Det var jo tjue minutter jeg kunne brukt på å sove ...". Blir greit med litt lidenskap igjen og, kjenner jeg! :ler:

Men altså. Nå nærmer det seg skikkelig her! Innen en drøy ukes tid så er disse her småttisene våre ute. Enten de kommer frivillig eller ikke! :fnise:

Hehe, skjønner at det føltes litt bortkasta ja :fnise: Er det trivelskontroll én uke etter termin på ditt sykehus også eller? Er det her, og jeg kommer til å bli seriøst sur om de sier de vil vente lenger enn det. Men jeg har jo termin på en fredag, så de vil sikkert vente til etter helgen om det blir aktuelt :jolie:

Heheheee, jeg føler synd på deg, men jeg må samtidig le av/med deg også :ler:

Av nyskjerrighet; Jeg har jo hørt mange ganger at sex er fint for å få fart på ting, men hva er egentlig logikken i det?

Er noen stoffer i sæd som kan sette igang når man er moden (så mye press på mannen stakkars :fnise: Heldigvis har jeg ikke snakka så mye med han om dette, var dette med masing igjen….). Får se om jeg ikke klarer å overtale mannen i dag. Om kosesnakk ikke fungerer får jeg heller bli litt hormonell og lei meg. Funker sikkert :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting drar vel i gang sexytime som litt sutring fra ei hormonbombe! :nigo:

Og ja, trivelseskontroll etter en uke. Han ligger jo an til å bli ganske stor ha her i magen min, så legen min ville ikke at jeg skulle gå så veldig lenge over. Men jeg er ikke særlig lysten på å bli satt i gang heller, så vi får se. Satser på at det skjer av seg sjøl i løpet av ei uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fortelle han at det kan være siste sjanse på noen måneder... :lur:

Ja, det var argumentet jeg kom med forrige gang :fnise: Muligens det fungerer en gang til da. Alt må jo prøves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene og ukene er altså bare såååå seeeeige... :kose:

Det er ingen annen periode i livet (som jeg har vært borti, da- mulig det finnes, men jeg er jammen usikker på hva det skulle være) der hver eneste dag ekstra plutselig er helt uutholdelig. Altså, rasjonelt sett er jo tre dager ingenting. Men om man plutselig skulle blitt satt tilbake tre dager ift termin helt på slutten, så tror jeg mange hadde gått bananas :ler: Tiden snegler seg virkelig av sted og man er desperat etter å få det overstått.

.... og ......

... så plutselig er det i gang, og så er det over, og så bare løper tida av gårde med en baby som er en uke, og så en måned, og så ett år gammel, og man står der og vil helst av alt trekke i bremsen og få tiden til å stoppe opp bare bittelitt...

Livet er merkelig :fnise:

Litt hverdagsfilosofi sånn på tampen av svangerskapet. Delfinmusikk valgfritt :ler:

Men hold ut, hold ut. Det er ikke lenge igjen, om det nå blir sånn eller slik! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av ALT dere eier? :hakeslepp: Hadde bare tatt bilde av de verdifulle ting jeg, eier så mye crap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doh har ikke overholdt meldeplikten sin i dag, og det er snart et døgn siden sist oppdatering her. Hmmm.... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, jeg hadde lett tydd til KG mellom riene, så det at hun har vært innom syns jeg ikke betyr noe som helst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var såvidt innom da jeg våkna bare :) Nå er jeg ferdig med å spise frokost og har satt en rundstykke-deig, så når rundstykkene står i ovnen kommer en lengre oppdatering. Det som er helt sikkert er at her er det ingen rier.

Skal bli flinkere til å overholde meldeplikten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...