Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig deilig om det plutselig satte i gang i natt f.eks :jepp: Men har ikke helt trua siden jeg ikke kjenner noe særlig..

Så forresten en sommerfugl i stad! Og det har begynt å spire tulipaner i bedret foran boden vår. Skikkelig mange også. Er vi ikke i nesten midten av mars bare, da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, sol. :sukk:

Her hadde vi vår forrige uke, så gikk det over til høst før helga. Det blåser og regner og tordner og lyner. Ikke så mye solvegg og verandakos her, akkurat. ;) Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Sex førte ikke til noen ting i går :sukk: Hadde håpa på litt vondter hvertfall, men neida. Null, nada, nothing. Har jo hele tiden vært forberedt på å gå over, men nå som jeg er så nære vil jeg bare at ting skal sette i gang. Får prøve igjen om en uke eller no og ser om det blir mer action da :jepp: (yay, kjenner litt murringer nå. Modning, kom igjen *heia heia*)

Haha. Ser vi er opptatt av de samme tingene i dag ... samme her, sex hadde nesten motsatt effekt i går, sov kjempegodt og nesten ingen vondter. Så irriterende. :fnise:

Jeg har lenge lurt på hvordan det er å ha sex på slutten av graviditeten!

Man må jo bli veldig passiv? Ganske ensformige stillinger hvor det stort sett kun

er han som jobber? :Hehe:

Doh, apropo sommerfulgl; Jeg så gåsunger i romjula og i helgen har jeg plukket hestehov :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvordan det er å ha sex på slutten av graviditeten!

Man må jo bli veldig passiv? Ganske ensformige stillinger hvor det stort sett kun

er han som jobber? :Hehe:

Synes det er mer og mer jobb jo mer gravid man blir jeg.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg har lenge lurt på hvordan det er å ha sex på slutten av graviditeten!

Man må jo bli veldig passiv? Ganske ensformige stillinger hvor det stort sett kun

er han som jobber? :Hehe:

Se for deg at du har bevegeligheten til en hval, så er det ca sånn :fnise:

Neida. Joda. Det kommer vel mest an på om man har mye kynnere/vondt/nedpress osv - har man ikke sinnsykt mye av det så er det sikkert helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvordan det er å ha sex på slutten av graviditeten!

Man må jo bli veldig passiv? Ganske ensformige stillinger hvor det stort sett kun

er han som jobber? :Hehe:

Det er hvertfall ikke spesielt sexy :ler: Men nei, jeg gjorde ikke så mye annet enn å være der. Magen er jo i veien omtrent uansett hva jeg gjør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Nei, det er ikke så sexy. Jeg ber mannen skru av lyset og bruke de andre sansene enn akkurat synet, for det ser nok litt sånn ... hvalete ut :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hahahaha :hoho:

Takk for svar alle sammen... Det var ikke så langt ifra enn hva jeg allerede tenkte meg nei :icon_lol:

Hadde nok følt meg relativt like sexy og egentlig ganskje kjedelig som bare ligger der, men samtidig så hadde jeg nok blitt veldig smigret over at kjæresten min faktisk vil ha sex med meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha :hoho:

Takk for svar alle sammen... Det var ikke så langt ifra enn hva jeg allerede tenkte meg nei :icon_lol:

Hadde nok følt meg relativt like sexy og egentlig ganskje kjedelig som bare ligger der, men samtidig så hadde jeg nok blitt veldig smigret over at kjæresten min faktisk vil ha sex med meg :lol:

Vil og vil ... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Vil og vil ... :hoho:

Enig. Tror det går mest på medlidenhet/få slutt på maset :ler:

hahaa :hoho:

Jammen at han klarer å beholde en erigert penis da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Her i huset er det mer mannen som er gira på sex enn meg ! :rodme:

Han mener jeg ser bedre ut og mer sexy enn noen sinne, mens jeg føler det ganske motsatte der jeg ligger å ikke klarer bidra med så mye :ler:

Men hvordan går det med deg Doh ??

Skjer det noe fødsel her hos deg eller? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan går det med deg Doh ??

Skjer det noe fødsel her hos deg eller? :bond:

Ikke i nærheten av no føding her nei. I dag er jeg bare sinnsykt slapp. Sov til og med litt på sofaen i stad. Men har fått tatt bilde av alle eiendelene våre i dag da. Skal legge alle bildene over på en minnepinne og ha hos mamma eller faren til mannen sånn i tilfelle innbrudd eller brann. Da har vi hvertfall oversikt :jepp:

Åssen går det med deg da? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slapp er et fødetegn! :nigo:

Noen må jo komme i gang her snart, så kanskje de andre babyene skjønner greia og hiver seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Ikke i nærheten av no føding her nei. I dag er jeg bare sinnsykt slapp. Sov til og med litt på sofaen i stad. Men har fått tatt bilde av alle eiendelene våre i dag da. Skal legge alle bildene over på en minnepinne og ha hos mamma eller faren til mannen sånn i tilfelle innbrudd eller brann. Da har vi hvertfall oversikt :jepp:

Er det vanlig å gjøre? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å gjøre? :klo:

Veit ikke :vetikke: Men vi har hatt innbrudd før, så vet at det er vanskelig å ha oversikt over alt man eier. Var mannen som nevnte det i går, og det hørtes jo lurt ut da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slapp er et fødetegn! :nigo:

Noen må jo komme i gang her snart, så kanskje de andre babyene skjønner greia og hiver seg med.

Ja, de må jo snart få opp farta disse små. LovelyMonroe fødte i dag da, kanskje hun setter i gang fødeskredet :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det var starten på et fødeskred ja! :jepp:

Veldig lurt å ta bilder av eiendelene :Nikke: Vi har også hatt innbrudd, og da var bilder viktig! Særlig for å kunne vurdere verdi av "eldre" smykker som man ikke automatisk vet nypris på. Leste også for kort tid siden at forsikringsselskap kunne bli vanskelige og nekte utbetaling hvis de ikke "trodde" på at du eide ting. Så vi skal definitivt ta bilder av møbler, skuffer og skap (med innhold) så fort vi kommer inn i nyhuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...