Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar gjerne en som sover til 8 hvertfall :Nikke: Eller hvertfall en som sover sånn at jeg slipper å stå opp før mannen står opp mellom seks og halv sju. Tidligere enn det er bare slemt :fnise:

Nå er jeg ferdig med all planlagt baking, og nå er det ikke mer plass i fryseren heller. Bakte to omganger av innbakte horn i dag, en omgang fine og en omgang med 50/50 hvetemel og sammalt hvete, gresskarkjerner, linfrø og solsikkefrø. Hadde i ost, skinke, bodsennep og oregano :sikle: Angrer nesten på at jeg ikke lagde bare grove, for de ble innmari gode altså! Jeg får ta de, og så kan mannen ta de fine. Han er mer glad i loff enn jeg er. Ellers har jeg støvsugd huset i dag, så nå er det fint og rent her igjen :) Slapp ut katten da jeg skulle ta underetasjen, og nå tør han ikke komme inn igjen i frykt for at støvsugeren er i nærheten :fnise: Han kommer vel inn når mannen kommer tenker jeg.

Apropo mannen, jeg skremte han tydeligvis litt i stad. Ringte for å si at han må kjøpe grønnsaker til den helstekte kyllingen vi skal ha i dag, han trodde jeg ringte for å si at fødselen er i gang. Stakkars, ble nok litt stressa der han satt i kø på Ring 3 :ler: Men det er nok ikke noen fare selv om jeg faktisk har kjent litt modning i dag (hurra!! :danse:) Troooooor kanskje slimproppen har gått. Har hatt en del utflod hele svangerskapet, men på morran i dag var det plutselig veldig mye og så var det grønnaktig. Etter litt googling ser jeg at det kan ha vært slimproppen. Men det betyr jo ingen ting i forhold til fødsel, så får bare smøre meg med tålmodighet. Èn uke til termin i dag forresten :hakeslepp::bond::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Lå på sofaen iste og plutselig kom jeg til å tenke på at det er jo ikke lenge igjen til Doh har termin nå! Ååååå, gleder du deg ikke bare helt vilt??? :hjerte:

Så fine bilder!!! Supersøt seng med bamse i :hjerte: og ikke minst flott mamma!!!

Spennende å følge med her nå fremmover.... :strix: kan skje når som helst!! :nigo:

Grugleder meg :) Er fryktelig spent på hvordan det kommer til å bli på alle måter, men det blir jo veldig koselig å kunne holde han. Lurer på hvordan han ser ut, og gleder meg veldig til å se mannen med junior. Han gleder seg veldig! :rodmer:

Fikk sykt lyst på skillingsboller nååååå :lur: Doh, daaaaa! :fnise:

Skillingsboller er nam! Lurer på om jeg kanskje må ta ut noen av fryseren allerede i helgen. Eventuelt skolebrød. Eller kanskje lage litt brownies. Søtsugen selv jeg nå, godt jeg fortsatt har stratosen i kjøleskapet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan vente littegranne før du føder! Egentlig synes jeg enten jeg kan føde først av oss fødetrengte, eller at vi alle føder samtidig! :fnise:

Når det er sagt: Hurra for slimpropp og heia baby! :duskedame: Venter på min egen. Sist var frøkna ute to døgn etter at den gikk :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt på konkurranseinstinktet når jeg er innom deg og Mazilla. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler litt på konkurranseinstinktet når jeg er innom deg og Mazilla. :lur:

:hoho:

Samme her... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg også :fnise:

Ei på jobben til mannen mente at han kommer til å komme denne helga, men har ikke spesielt stor tro på det altså. Men det hadde ikke gjort noe heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir synkronføding på dere, Doh, Mazilla og kisskissbangbang? :fnise:

Det hadde passa meg utmerket! :ler:

Med meg med en knapp ledelse ... om jeg starter først eller blir ferdig først er ikke så nøye, så lenge jeg er først med NOE. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg :) Er fryktelig spent på hvordan det kommer til å bli på alle måter, men det blir jo veldig koselig å kunne holde han. Lurer på hvordan han ser ut, og gleder meg veldig til å se mannen med junior. Han gleder seg veldig! :rodmer:

Skillingsboller er nam! Lurer på om jeg kanskje må ta ut noen av fryseren allerede i helgen. Eventuelt skolebrød. Eller kanskje lage litt brownies. Søtsugen selv jeg nå, godt jeg fortsatt har stratosen i kjøleskapet :fnise:

Ja! Det er jo en uvant tilværelse, og jeg også grugleder meg litt, men mest gleder meg tror jeg! :fnise: ... går litt i bølgedaler... kommer dager hvor jeg tenker at wow, jeg skal ha baby... også kommer det mange skumle og kanskje noen litt negative tanker .. men så kommer de positive tankene da, og da er alt bra igjen :hjerte: Og jaaaa, tenk det å se mannen med lillebebis! Åååå det gleder jeg meg til også! Vi kommer til å bli nyforelska i mennene våre :fnise: ... tror det må være noe av det fineste man kan få se... mannen i sitt liv, med datteren eller sønnen deres som dere helt selv har skapt og skal elske for resten av livet! Tenk, resten av liiiivet, det er lenge det :hjerte:

Hihi, jeg har bakt kake til barseltiden, men den har blitt spist opp de siste lørdagene nå frem mot termin, haha, jeg må vist bake på nytt... :skya: Hihi.... skolebrød sa du??? .... ååååå det er så godt!! :sikle::sikle::sikle:

Ha en fiiiin kveld videre, og du får nyte den lille tiden du har igjen med magen din, tenker du helst vil bli kvitt den, men vi får prøve å tenke at det kaaan hende dette er eneste gang vi går gravid, vi får nyte siste tiden så godt vi kan!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det hadde passa meg utmerket! :ler:

Med meg med en knapp ledelse ... om jeg starter først eller blir ferdig først er ikke så nøye, så lenge jeg er først med NOE. :fnise:

Det må jo virkelig være en stor fordel å bli ferdig først :skratte: (er jo kjedelig å starte først...kanskje en halv dag før en annen, men så bare varer og varer fødselen så du kommer på sisteplass :fnise: ... Tenk om de andre 2 starter, men så får du en sånn superfødsel så ungen bare ploppes ut på null komma swiiiich!? :hoppe: )

Blir spennende å se hvordan resultatet blir da! Jeg får nesten heie på Doh siden det er hennes dagbok vi er i :laugh:

Heia Doh, heia Doh, heia Doooooh :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sex førte ikke til noen ting i går :sukk: Hadde håpa på litt vondter hvertfall, men neida. Null, nada, nothing. Har jo hele tiden vært forberedt på å gå over, men nå som jeg er så nære vil jeg bare at ting skal sette i gang. Får prøve igjen om en uke eller no og ser om det blir mer action da :jepp: (yay, kjenner litt murringer nå. Modning, kom igjen *heia heia*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ser vi er opptatt av de samme tingene i dag ... samme her, sex hadde nesten motsatt effekt i går, sov kjempegodt og nesten ingen vondter. Så irriterende. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det deilig å ha permisjon. Sola skinner fra en så og si skyfri himmel, og jeg har hatt besøk av mamma i nesten hele dag :) Nå sitter jeg i sola på verandaen uten jakke (nesten så jeg tar av genseren også), og det er sååååå deilig og varmt! Får fort litt farge om det fortsetter sånn :jepp: Etter kun 17 soltimer etter jul er jo dette luksus :)

Ellers var jeg hos jordmor i dag, og alt så som vanlig fint ut. Ble satt opp på ny time om en uke, og så blir det overtidstime på sykehuset den 21. om det ikke skjer noe innen den tid (og det skal det jo, han skal ut denne uka enten han vil eller ikke :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra alt så fint ut hos jordmor :) Håper ikke du trenger overtidstimen. Eller neste jordmortime, for den saks skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...