TuttaV Skrevet 3. oktober 2013 #1281 Del Skrevet 3. oktober 2013 for 17 uker! Imponert at du kan holde på vanlig bukse så lenge! Man blir dritt lei mammaklærne tidsnok, så like greit å minske tiden man må bruke dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2013 #1282 Del Skrevet 3. oktober 2013 gratulerer med 17. uker! det vil jo si at det jammen ikke er lenge til det er 17 uker igjen heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. oktober 2013 #1283 Del Skrevet 4. oktober 2013 OIOIOIOI! snart halvveis jo! Har du fått time til UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. oktober 2013 #1284 Del Skrevet 4. oktober 2013 Må vel være UL snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 4. oktober 2013 #1285 Del Skrevet 4. oktober 2013 Skal på ultralyd den 15. oktober (18+5). Underto uker igjen nå, men tida går litt sakte. Skulle jo helst hatt time i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. oktober 2013 #1286 Del Skrevet 4. oktober 2013 God helg, Doh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. oktober 2013 #1287 Del Skrevet 4. oktober 2013 UL er så moro! Har du laga en tippeliste ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 5. oktober 2013 #1288 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det er så deilig å være på fjellet! Er jo her med mamma og stefaren min, så blir varta opp med middag og greier. Koselig I dag gikk vi en to timers tur og spiste hjemmelagde kanelsnurrer (jeg som hadde laget) og kvikklunsj til lunsj Har vært kjempefint vær etter at tåka letta, så satt i solveggen helt til sola gikk ned. Da ble det kjempekaldt. Tippeliste ja, er kanskje på tide med det nå Bare å tippe i vei så skal jeg få laget en liste etter hvert. Jeg har null følelse på hva det er, så blir gøy å se hva andre tror Håper alle har en fin helg i det deilige været (på østlandet hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. oktober 2013 #1289 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hallo der oppe på fjellet Så koselig det høres ut Doh! Blir det kortspilling og fjasing ut over kvelden da eller? Her har det vært knallvær i dag ja- målte 26 grader kl 16, men sola hadde nok vært litt bortpå gradestokken da. Kos deg masse resten av helgen! (Helger går jo så fort, og når man er bortreist så blir helgen eeeenda kortere virker det som!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 5. oktober 2013 #1290 Del Skrevet 5. oktober 2013 Høres ut som du har en herlig helg Jeg tipper at du har ei jente i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. oktober 2013 #1291 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg trur og ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2013 #1292 Del Skrevet 6. oktober 2013 Guttebebis Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. oktober 2013 #1293 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Tippeliste: Jente roseduft Yesterday Herr Doh Noz juliane TuttaV Gutt Tekola Mazilla hegejenta30 Nesevisa Nuttapia Kattunge Doh (Null følelse på kjønn her altså) Endret 11. oktober 2013 av Doh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. oktober 2013 #1294 Del Skrevet 6. oktober 2013 Deilig å være hjemme igjen. Vi dro tidlig siden det er høstferieslutt i dag, og kø ned E16 er kjeeeeeedelig. Ble kortspill og skravling i går vettu, Noz. Spilte Amerikaner, det er så utrolig lenge siden jeg spilte det sist så det var gøy. Mannen hadde ikke spilte det før, men etter litt opplæring gikk det ganske bra. Vi skal opp igjen om fire uker sammen med et vennepar, så da blir det forhåpentligvis mer Amerikaner og Yatzy. Er det som er deilig med å være på hytta, man tar livet helt med ro og spiller spill fra barndommen. Mamma og stefaren min håpa at vi kunne ta en tur sammen i løpet av vinteren også. Det er jo veldig koselig da. og selv om jeg kanskje ikke er en racer på langrenn i vinter er det koselig å dra på tur Nå er det straks klar for tacomiddag. Godt med noe enkelt og greit, og mannen spesielt er skikkelig tacofan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. oktober 2013 #1295 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Jeg er så misunnelig på de som har hytte- har aldri hatt det selv i familien og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har overnattet på en hytte iløpet av livet, så jeg synes du er heldig Doh Virker så deilig å ta med seg venner og koble helt ut. Ang kjønn; Hvilket kjønn er det som dominerer i familien for tiden igjen? Det er gutter alle har fått i det siste, ikke sant? ... for jeg har nemlig en sterk følelse av at du bryter mønsteret.. Så koselig med tacomiddag Har dere den norsk-tradisjonelle varianten eller deres egne variant? (... eller er dere blant dem som bruker brokkoli eller reker eller andre rariteter i tacoen?) Endret 6. oktober 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2013 #1296 Del Skrevet 6. oktober 2013 REKETACO, NOZ?! Jeg er ingen kortspiller. Har faktisk droppet å være sosial noen ganger fordi jeg har fryktet at det har vært planer om å spille kort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. oktober 2013 #1297 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Her er det helt normal gammeldags taco det går i. Brokkoli eller reker i taco? Blæh Ja, er overvekt av gutter i familien. Det vil si, tre av fire tantebarn er gutter. Så da satte jeg deg på jente. Begynner å se et mønster her, blir spennende å se hvem som får rett Endret 6. oktober 2013 av Doh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 6. oktober 2013 #1298 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hehe, da skal du være glad du ikke har vært med meg på hyttetur, Tekola. Her er det ikke en dag uten kortspill på hyttetur. Yatzy fungerer også da, det går kanskje bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2013 #1299 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tror det har mest med å gjøre at jeg alltid går surr i regler og synes at det er megaflaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2013 #1300 Del Skrevet 6. oktober 2013 Gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå