Satellites Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har lagt merke til at "sinnstilstanden" min endres svært fra morgen til kveld. Jeg har for eksempel vært usikker på om jeg skal/tør spørre et familiemedlem om å stille kausjon på egenkapitalen på førstehjemslån. Igår kveld bestemte jeg meg for å gjøre det, var litt nervøs, men så ikke helt det store problemet - det verste som skjer er jo at de sier nei. Det var for sent å ringe da, så jeg tenkte å gjøre det idag, men da jeg sto opp og dro på jobb idag virket det svært fjernt. Nå har jeg ikke lyst i det hele tatt og tviler på at jeg blir å gjøre det. Har merket dette ved flere anledninger og i flere situasjoner tidligere. Jeg kan også si ting til folk på kveldene som jeg hadde funnet det svært vanskelig å si på dagtid. Når jeg begynte å tenke på dette innså jeg en slags trend i at følelsene mine endres veldig fra kvelden til neste morgen. Jeg tar også ofte ting mye verre om kveldene, jeg kan bli veldig lei meg og ta ting i verste mening (ikke bare ting som blir sagt til meg, men generelle ting som livssituasjon osv) - men når jeg våkner dagen etter skjønner jeg ikke helt hva problemet var. Da virker alt mye lettere og jeg ser generelt lysere på livet. Er det andre som har det på samme måte og vet hva som forårsaker det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå