Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Ja,det er jeg. Og hva umodne guttevalper måtte synes om dem bryr meg midt i ryggen. Nyere naturvitenskapelig forskning viser at menn kun tenner på struttende spisse pupper da dette symboliserer friskhet, fruktbarhet og visstnok evnen til å produsere honning. Mulig jeg blander litt her..... Anyhoo, det er helt sant, står i VG 2
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 23. mai 2012 #22 Skrevet 23. mai 2012 Nyere naturvitenskapelig forskning viser at menn kun tenner på struttende spisse pupper da dette symboliserer friskhet, fruktbarhet og visstnok evnen til å produsere honning. Mulig jeg blander litt her..... Anyhoo, det er helt sant, står i VG Merkelig at ingen av mine sengepartnere har hatt problemer med tenninga da
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #23 Skrevet 23. mai 2012 Merkelig at ingen av mine sengepartnere har hatt problemer med tenninga da Jeg har lært på KG at det ikke teller hva man selv har erfart, og at friksjon er tilstrekkelig for å tenne på en kvinne(!). Sånn er det å ha overtaket på sexrelasjonsmarkedet.. 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. mai 2012 #24 Skrevet 23. mai 2012 Merkelig at ingen av mine sengepartnere har hatt problemer med tenninga da De var vel ikke umodne guttevalper da vettu
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. mai 2012 #25 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har lært på KG at det ikke teller hva man selv har erfart, og at friksjon er tilstrekkelig for å tenne på en kvinne(!). Sånn er det å ha overtaket på sexrelasjonsmarkedet.. Du kan også legge til at bifile ikke kan ha platoniske venner, og knuller hvasomhelst, nårsomhelst og hvorsomhelst 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 23. mai 2012 #26 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har lært på KG at det ikke teller hva man selv har erfart, og at friksjon er tilstrekkelig for å tenne på en kvinne(!). Sånn er det å ha overtaket på sexrelasjonsmarkedet.. Åja,såklart! Hvordan kunne jeg glemme det? :gjeiper: 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 23. mai 2012 #27 Skrevet 23. mai 2012 Du kan også legge til at bifile ikke kan ha platoniske venner, og knuller hvasomhelst, nårsomhelst og hvorsomhelst Ja,helt klart!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 23. mai 2012 #28 Skrevet 23. mai 2012 De var vel ikke umodne guttevalper da vettu Jo vent,det var en som hadde problemer ofte...Men da var jeg så ung at puppene stod rett ut som to freidige fjelltopper
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #29 Skrevet 23. mai 2012 Så vi som syns hengemugger er turn off er umodne guttehvalper?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #30 Skrevet 23. mai 2012 Hva kan man gjøre med hengepupper? Man kan ta på dem. Kjenne dem. Smake på dem. Se på dem og føle nærværet. Vite at de har følelser og føler at de blir tatt på. Hva annet enn positivt kan en mene? KAN noe slikt være stygt? Helt ærlig? Klart det ikke er stygt. Med mindre man er nødt til å kunne føle alt dette med pupper som alltid er like faste som i 20års alderen... Hva med oss som er i 20års alderen og fortsatt har hengepupper? 3
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #31 Skrevet 23. mai 2012 Så vi som syns hengemugger er turn off er umodne guttehvalper? Nei. Preferanser er da greit nok, men det virker unektelig litt barnslig å spørre om jenter med hengepupper "egentlig er fornøyde selv", slik som AB tidligere i tråden gjorde. Hvilke preferanser en bruker på KG har styrer på ingen måte hvor fornøyd man er med sine egne hengemugger (som du kaller dem). Hvis man har slike storhetstanker om egne preferanser, så er man barnslig. Man er også litt barnslig hvis man ikke forstår at "hengepupper" er rimelig vanlig, eller at kvinners overtak på sexrelasjonsmarkedet ikke er den eneste årsaken til at menn tenner på kvinner med hengepupper. Og så er det litt barnslig å si hengemugger også. 1
Sweet77 Skrevet 23. mai 2012 #32 Skrevet 23. mai 2012 Det er ganske turn off. Er det noen jenter med hengepupper som er fornøyde selv egentlig? Hold den stygge kjeften din. At du syns det er turn-off er greit. Men at vi kommer til å få hengepupper på et eller annet tidspunkt alle sammen er stort sett et faktum. Har ikke tenkt til å bli gretten av den grunn.
Silfen Skrevet 23. mai 2012 #33 Skrevet 23. mai 2012 Det er ganske turn off. Er det noen jenter med hengepupper som er fornøyde selv egentlig? Ja. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #34 Skrevet 23. mai 2012 Nei! alle pupper er vakre! Er selv 23 år og puppene er fortsatt der jeg vil at de skal være.. men jeg ser på min bestemor og min mor, og min oldemor at det endag kommer til og gå andre veien. Så jeg jobber for og holde de på plass til tyngdekraften henter dem ned. Den dagen har jeg sikkert huset fullt av selvhjelpsbøker for og holde selvtilliten på plass. No problem. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #35 Skrevet 23. mai 2012 jeg har veldig hengepupper, det er genetisk betinget og jeg skammer meg sånn over dem at jeg ikke har hatt sex eller samvær med en gutt på mange mange år. Jeg har også det som kalles for bollemus, og skammer meg også over den. Pluss at jeg har brede hofter, lovehandles og cellulitter. Tør ikke være med noen gutter for jeg er så redd de skal synes jeg har stygg kropp, noe de garantert kommer til å synes så da er det bedre bare gå gjennom livet uten den avvisningen. Ikke gøy, men siden gutter forventer perfekte kropper så kan ikke jeg måle meg med de som har det. 4
Tidus Skrevet 23. mai 2012 #36 Skrevet 23. mai 2012 Hengepenis er mye verre for dere vil jeg tro, så trøst deg med at du aldri trenger å bry deg om det du! 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #37 Skrevet 23. mai 2012 Hva med oss som er i 20års alderen og fortsatt har hengepupper? Det lurer jeg også på. jeg er i begynnelsen av 20-årene og har hengepupper. 2
Gjest Evans Skrevet 23. mai 2012 #38 Skrevet 23. mai 2012 Pupper er fint uansett form og fasong! Dama har hengepupper, men jeg elsker puppene hennes!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #39 Skrevet 25. mai 2012 Hva med oss som er i 20års alderen og fortsatt har hengepupper? Det er ikke noe å gjøre med det, så hvorfor orke å fortvile? Det verste er jenter som lar komplekser for egen kropp komme i veien for god sex. 3
Sweet77 Skrevet 25. mai 2012 #40 Skrevet 25. mai 2012 jeg har veldig hengepupper, det er genetisk betinget og jeg skammer meg sånn over dem at jeg ikke har hatt sex eller samvær med en gutt på mange mange år. Jeg har også det som kalles for bollemus, og skammer meg også over den. Pluss at jeg har brede hofter, lovehandles og cellulitter. Tør ikke være med noen gutter for jeg er så redd de skal synes jeg har stygg kropp, noe de garantert kommer til å synes så da er det bedre bare gå gjennom livet uten den avvisningen. Ikke gøy, men siden gutter forventer perfekte kropper så kan ikke jeg måle meg med de som har det. Kjære, kjære deg. Ikke bli sur på meg nå, men jeg tenker at problemet sitter mest i hodet ditt og måten du ser på deg selv. Ja, det finnes en del menn som mener at hengepupper er turn-off. Men, det finnes også mange menn som ikke bare syns det er greit, men som tenner på alle de tingene du beskriver ved deg selv. Og i likhet med deg, som tenker at det gjør deg uattraktiv, så tør disse mennene ofte ikke "stå fram", fordi den dominerende oppfatningen av disse tingene er en annen. Jeg blir så lei meg, når jeg ser at "mote" og "trender" skal få sette preferanser for hva som er et lykkelig liv. Greit nok for de personene som har disse preferansene selv, men det forferdelig triste er alle de menneskene som har andre preferanser, men som likevel lar den dominerende oppfatningen få avgjøre om de skal leve dem ut eller ikke. Men det finnes heldigvis både menn og kvinner som blåser en lang marsj i andre på denne fronten og lever akkurat slik de vil. Så jeg synes at du heller skulle åpne deg litt mer, kanskje finner du en mann som du liker og som liker deg, og som du kan gjøre lykkelig fordi han leter etter akkurat det du har 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå