AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Kjære KG-menn! Om dere skulle ha sex med en dame og du legger merke til at hun har hengepupper - vil det gjøre deg mindre lyst til å ha sex med henne? Vil du fortsatt finne henne sexy selv om hun har litt hengepupper?
Testosteron Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har ikke sex med noen pga utseendet, men personligheten, så hvordan puppene ser ut betyr null når jeg først har bestemt meg for sex 11
Mann 42 Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Kjære KG-menn! Om dere skulle ha sex med en dame og du legger merke til at hun har hengepupper - vil det gjøre deg mindre lyst til å ha sex med henne? Vil du fortsatt finne henne sexy selv om hun har litt hengepupper? På en eller annen merkelig måte så blir de puppene som sitter på den dama som du er gal etter akkurat da, de eneste puppene i verden, og intenst tiltrekkende. Forøvrig så er vel "hengepupper" et begrep med en flytende definisjon. En manns hengepupper vil være en annen manns gazongas. 10
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Det er ganske turn off. Er det noen jenter med hengepupper som er fornøyde selv egentlig? 4
*Mina* Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Tror de fleste voksne menn elsker de fordi de sitter på den rette personen. 4
Gjest Søgni Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Det er ganske turn off. Er det noen jenter med hengepupper som er fornøyde selv egentlig? Ja, hvorfor skulle jeg ikke være det mener du? Jeg har ikke så mange andre pupper akkurat. Dessuten var det en gang noen som syntes jeg var sexy selv om jeg ikke bestod blyanttesten Men at noen liker andre pupper er selvsagt greit, folk har da for all del ulike preferanser..Skulle noen avvise meg på grunn av at puppene henger litt, så kan det virkelig være det samme (Nå høres det sikkert ut som jeg kan slenge puppene over skuldrene, knyte dem, eller det som verre er, men det kan jeg da ikke). 11
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 På en eller annen merkelig måte så blir de puppene som sitter på den dama som du er gal etter akkurat da, de eneste puppene i verden, og intenst tiltrekkende. Forøvrig så er vel "hengepupper" et begrep med en flytende definisjon. En manns hengepupper vil være en annen manns gazongas. Takk! Da slipper jeg å forville meg inn i nok en puppetråd men kan bare si: What Mann42 said 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Hva kan man gjøre med hengepupper? Man kan ta på dem. Kjenne dem. Smake på dem. Se på dem og føle nærværet. Vite at de har følelser og føler at de blir tatt på. Hva annet enn positivt kan en mene? KAN noe slikt være stygt? Helt ærlig? Klart det ikke er stygt. Med mindre man er nødt til å kunne føle alt dette med pupper som alltid er like faste som i 20års alderen...
Gjest Kyklopen Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 eenda en puppetråd? er vel sikkert vanlig her på KG i guess(?). men ja, en kvinne som er snill mot meg vil alltid være tiltrekkende i mine øyne uansett kropp. så, hengepupper eller bollepupper,spiller ingen rolle. men det er viktig at godheten kommer fra hjertet. jeg leser mennesker som en åpen bok som oftest og djevelens grimaser lurer ikke meg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Ja, hvorfor skulle jeg ikke være det mener du? Jeg har ikke så mange andre pupper akkurat. Dessuten var det en gang noen som syntes jeg var sexy selv om jeg ikke bestod blyanttesten Men at noen liker andre pupper er selvsagt greit, folk har da for all del ulike preferanser..Skulle noen avvise meg på grunn av at puppene henger litt, så kan det virkelig være det samme (Nå høres det sikkert ut som jeg kan slenge puppene over skuldrene, knyte dem, eller det som verre er, men det kan jeg da ikke). Hunkjønn har overtaket på sexmarkedet, så du blir ikke avvist.... Damer får komplimenter selv om de ikke er så fine.
Gjest Søgni Skrevet 22. mai 2012 #15 Skrevet 22. mai 2012 Hunkjønn har overtaket på sexmarkedet, så du blir ikke avvist.... Damer får komplimenter selv om de ikke er så fine. Heldig for meg at noen i all sin desperasjon som markedstaper/i ren sympati med meg og den belastende skavanken "heng på puppene" ville ha sex med meg allikevel, da 7
Norm1 Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Tror ikke damer skal bekymre seg for mye for størrelse og fasong av brystene. Hengepupper eller ikke, for mannen som er glad i/tent på dama så er det de deiligste brystene i verden når man er sammen og har det godt.
G_25 Skrevet 23. mai 2012 #17 Skrevet 23. mai 2012 Pupp er pupp. Om de er små eller store spiller ingen rolle. Om de "henger" eller ei spiller ingen rolle. Det er noe med pupper som jeg ikke kan sette ord på. Pupper er alltid fine å se og ta på. Er ikke fan av at pupper blir fikset på. Det er for meg litt "turn off". G25 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #18 Skrevet 23. mai 2012 Hengepupper fungerer utmerket til brystbondage, det er bare positivt. 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. mai 2012 #19 Skrevet 23. mai 2012 Har du hengepupper blir du kastet ut - naken, kåt og sulten! Det får da være maken til frekkhet!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 23. mai 2012 #20 Skrevet 23. mai 2012 Det er ganske turn off. Er det noen jenter med hengepupper som er fornøyde selv egentlig? Ja,det er jeg. Og hva umodne guttevalper måtte synes om dem bryr meg midt i ryggen. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå