Gå til innhold

drite seg ut i klesbutikk

Fremhevede innlegg

Gjest Quake
Skrevet

Det gjør da ingenting, dama i butikken tenker ikke på det i det hele tatt. Hun fisker ned kjoler heele dagen. Og har de ikke den, da tenker hun bare "dumt vi ikke har den, da får vi ikke solgt den, jaja".

Ingen bryr seg. Folk har mer enn nok med å bry seg om seg selv.

Tro meg, hun tenker ikke det, hun driter i om kjolen blir solgt eller ei.

Men ja, man ofrer ikke en tanke på hvilken størrelse kunden ber om. Men mindre en som tydeligvis er XL og spør etter S for å prøve.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En klesbutikk er egentlig det beste stedet å drite seg ut, for der kan du bare kjøpe deg nye klær du kan skifte til :)

Skrevet

Tro meg, hun tenker ikke det, hun driter i om kjolen blir solgt eller ei.

Gjør de? Jeg tenker alltid at de blir irriterte når folk bare titter, eller prøver masse ting uten å kjøpe. Blir helt stressa av å gå rundt i butikken hvis det ikke er andre kunder der, og så ende med å ikke kjøpe noe. Og det skjer jo relativt ofte!

AnonymBruker
Skrevet

du får gå på H&M da vet du.

Ja, for det er jo mye vits i om man bruker XL. :filer:

Skrevet

tror du virkelig folk gidder å jobbe i klesbutikk/får fortsette i jobben som klesbutikk hvis de prøver å drite ut kundene?

Og hvis det skjer så rapporterer du det inn til sjefen, så kan butikkdamen se langt etter en god referanse, eller fortsatt jobb i butikkjeden...

det går nok helt fint sånt der.

har jobbet i klesbutikk selv, jeg er ganske lita. Og det kom alltids innom noen som skulle ha xxl og sånn... jeg er ikke dum. de skal da ha klær de og!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Venninnen min kastet opp på et helt klesstativ i en butikk engang, det er verre enn å be om en kjole i XL :fnise:

Dessuten er XL virkelig ikke en unormalt stor størrelse, virkelig ikke :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er liten vits i å spørre om L eller XL. Som regel har de kun XS igjen. Skjønner ikke det, hva gjør butikkene med alle klærne i XS som henger igjen i måneder etter at de andre størrelsene er blitt kjøpt? Skal man ha XL eller L må man omtrent kjøpe samme dag som klærne blir levert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...