Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt perfekt. :hoppe:

Ja! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dagdrømmer
Skrevet

Jøss, verken Norge, Danmark eller Island har fått poeng...

Skrevet

Veldig overrasket over at Tyrkia og Albania får stemmer, og at Romania gjør det så dårlig!

Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg får litt småekkel smak i munnen av dette. Ser ut som østblokklandene stemmer på hverandre, i et nærmest forventet politisk spill. (Eller det kan være så uskyldig som at deres musikk klinger bedre i deres ører, slik vi ofte foretrekker nordeuropeisk musikk).

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg har sett dette programmet på årevis grunnet den ekstremt dårlige musikken :sjenert: Men må si at Sverige sin sang var ganske så bra. Den eneste GP sangen jeg har hørt som jeg liker, i tillegg til de søte danskene som vant for sånn.. 13 år siden. "Fly on the wings of love" :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ett eneste poeng?? :sukk:

Skrevet

Mine tre favoritter på toppen! :hoppe:

Skrevet

Om Russland vinner så blir det aldri mer Eurovision for min del altså...

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Russland får så mange stemmer? :klo: Greit at de gamle damene er søte, men grusom musikk! :redd:

• Liker 1
Skrevet

Flaut at vi ikke har fått noe poeng :flau:

• Liker 1
Skrevet

Plagsomt med lydforskjell på han norske og og de som gir poeng.

Irriterer meg noe grenseløst akkurat nå.

Skrevet

Skift kanal da vel

Skrevet

Om Russland vinner så blir det aldri mer Eurovision for min del altså...

Haha samme her. Så søte var de ikke.

Gjest Chevy
Skrevet

Meg også:@

Skrevet

Bare de nordiske landene som ikke har fått poeng :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg får litt småekkel smak i munnen av dette. Ser ut som østblokklandene stemmer på hverandre, i et nærmest forventet politisk spill. (Eller det kan være så uskyldig som at deres musikk klinger bedre i deres ører, slik vi ofte foretrekker nordeuropeisk musikk).

Parentesen din er nok nærmest sannheten. Blir overrasket om ikke vi gir poeng til både Sverige, Danmark og Island.

Ellers slutter jeg meg til irritasjonen over at de har kjørt lyden på det som sies helt i bånn, så vi må høre på programlederen skrike. :kjefte:

Skrevet

Hvorfor er det noe mer politisk enn at andre land (blant annet de nordiske) stemmer på hverandre?

AnonymBruker
Skrevet

Vi får poeng av Island, men de er land nummer 26 som skal gi poeng :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...