AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #701 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har stemt på Sverige Synes faktisk Malta er litt fengende jeg!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #702 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det virker som om nesten alle nordmenn alltid synes den norske sangen er best. Er jeg rar som er norsk og nesten aldri synes sangen vår er bra? Fairytale og Secret Garden er unntakene.
Fantasi Skrevet 24. mai 2012 #703 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det virker som om nesten alle nordmenn alltid synes den norske sangen er best. Er jeg rar som er norsk og nesten aldri synes sangen vår er bra? Fairytale og Secret Garden er unntakene. Vel, jeg hater enda Farytale... (Ja, jeg banner i kirka) 1
loffen Skrevet 24. mai 2012 #704 Skrevet 24. mai 2012 Tør ikke stemme jeg! Hva om det landet jeg stemmer på gjør at Norge ikke går videre? :gjeiper: Samme her! Dessuten synes jeg den norske er best!
LilleMink Skrevet 24. mai 2012 #705 Skrevet 24. mai 2012 Tror disse går videre: Serbia, Sverige, Norge, Nederland, Malta, Hviterussland, Bulgaria, Georgia, Tyrkia, Ukraina. Vanskelig å skulle velge 10! Likte bare Serbia, Sverige og Norge egentlig...
Samulita Skrevet 24. mai 2012 #706 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det virker som om nesten alle nordmenn alltid synes den norske sangen er best. Er jeg rar som er norsk og nesten aldri synes sangen vår er bra? Fairytale og Secret Garden er unntakene. Jeg synes ALDRI den norske er best, men i dag gjør jeg det (bortsett fra Sverige, men hun sang så surt i dag...). Nå har jeg ikke hørt alle de som gikk videre på tirsdag, så det er kun basert på kveldens bidrag.
pinar Skrevet 24. mai 2012 #707 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det virker som om nesten alle nordmenn alltid synes den norske sangen er best. Er jeg rar som er norsk og nesten aldri synes sangen vår er bra? Fairytale og Secret Garden er unntakene. Syns sjeldent Norge er best, men secret garden syns jeg er veldig fin
Gjest Bobler Skrevet 24. mai 2012 #709 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes det virker som om nesten alle nordmenn alltid synes den norske sangen er best. Er jeg rar som er norsk og nesten aldri synes sangen vår er bra? Fairytale og Secret Garden er unntakene. Jeg var EKSTREMT flau over både Didrik og Stella. Tooji er helt OK. Rybak var bra, og Secret Garden var bra. Jeg syntes OVERHODE ikke at Tooji er best Men han er flink, det er han.
Gjest Bobler Skrevet 24. mai 2012 #710 Skrevet 24. mai 2012 Herregud, hvor mange ganger må vi se stemme-sangene? De har ikke noe særlig program skjønner jeg!
Samulita Skrevet 24. mai 2012 #711 Skrevet 24. mai 2012 Foregår stemmegivningen på samme måte som i finalen?
Infantata Skrevet 24. mai 2012 #712 Skrevet 24. mai 2012 Svenskenes dom. Hva synes dere? Expressen: Norge, Tooji "Stay" - 2 Redan huvan på huvet känns som en skamlös Saadestöld, men introt är bara början. "Stay" är ett irriterande själlöst plagiat av "Popular", varken mer eller mindre. Aftonbladet: Norge, Tooji "Stay" - 2 Enda som fattas är en glasbur. Då skulle Tooji kunnat döpa om sig till Eric Saade. Men sång-och-dansmannen känns för ögonblicket mer som Norges motsvarighet till Andreas Lundstedt.
Samulita Skrevet 24. mai 2012 #713 Skrevet 24. mai 2012 Hva sang secret garden? Og når? Nocturne i 1995.
Ryvre Skrevet 24. mai 2012 #714 Skrevet 24. mai 2012 I tilfeldig rekkefølge av de jeg tror går videre/de jeg likte best: Sverige Norge Tyrkia Slovakia Serbia Malta Hviterussland (selvom det høres ut som de synger We are the weiners) Makedonia Bulgaria Ukraina
Fantasi Skrevet 24. mai 2012 #715 Skrevet 24. mai 2012 Herregud, hvor mange ganger må vi se stemme-sangene? De har ikke noe særlig program skjønner jeg! Vil heller se en reprise på sangene i en halvtime, enn pauseunderholdningen som ble sendt på Tirdag i reprise 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. mai 2012 #716 Skrevet 24. mai 2012 Svenskenes dom. Hva synes dere? Expressen: Aftonbladet: De kan ta seg en bolle! 1
Samulita Skrevet 24. mai 2012 #717 Skrevet 24. mai 2012 Svenskenes dom. Hva synes dere? Expressen: Aftonbladet: Jeg skjønner ikke hvorfor svenskene må ty til sammenligning hver eneste gang. Hva har deres artister med våre artister å gjøre? Null relevans. 2
pinar Skrevet 24. mai 2012 #718 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har den tyrkiske sangen på hjernen.... Hmf. (Jeg syns ikke Stay ligner på den svenske i fjor).
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #719 Skrevet 24. mai 2012 Eh, Stay og Popular er ikke like i det hele tatt. Litt lik stil på gutta, men mange av jente har samme stil også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå