Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I fjor var det Stella Mwangi, hun kom ikke videre. Didrik Solli-Tangen (operaduden) kom videre. :)

Men

Norge var garantert plass siden de vant året før.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja altså...det er liksom umulig å dele opp alle nabolandene på to omganger da....

Men de har gjort så godt de kan, så Finland og Danmark er jo med i dag. Norge og Sverige er med neste gang.

De trakk rekkefølgen i "the semi final allocation draw" tidligere i år. Nesten alle Balkan-landene skal jo være med på torsdag, disse hadde nok blitt splittet om det ble delt opp :) Blir tøff konkurranse for Tooji på torsdag, bedre sanger og mye naboland... Heia Tooji!!

Skrevet

De sa nå på svensk TV at mange av landene ble splittet og at man ikke kunne stemme på f.eks både i dag og på torsdag nettopp pga denne "nabolandstemmingen" som det tidligere har vært så mye diskusjoner om

AnonymBruker
Skrevet

1. Romania

2. Russland

3. Ungarn

4. Hellas

5. Kypros

6. Østerrike

7. Danmark

8. Island

9. Sveits

10. Finland

11. Irland

12. Moldova

13. Israel

14. Albania

15. Belgia

16. Latvia

17. Montenegro

18. San Marino

Terje

AnonymBruker
Skrevet

De sa nå på svensk TV at mange av landene ble splittet og at man ikke kunne stemme på f.eks både i dag og på torsdag nettopp pga denne "nabolandstemmingen" som det tidligere har vært så mye diskusjoner om

Det stemmer! Vi fikk jo ikke stemme på Danmark i går. Men fordelingen av land skal være tilfeldig (i følge eurovision.tv), og det kommer vi til å se i morgen når mye av Øst-Europa skal i semifinale. Er bare Norge, Sverige, Nederland og Portugal fra vest i morgen, tror jeg. (Selv om Portugal kjører sin egen sære greie, og nesten ikke kan tas med i samme gjeng som oss :))

AnonymBruker
Skrevet

1. Romania

2. Russland

3. Ungarn

4. Hellas

5. Kypros

6. Østerrike

7. Danmark

8. Island

9. Sveits

10. Finland

11. Irland

12. Moldova

13. Israel

14. Albania

15. Belgia

16. Latvia

17. Montenegro

18. San Marino

Terje

Nei, nei, nei. Hellas, Romania, Ungarn og Kypros var jo så sjarmløst og kjedelig! Gruer meg til lørdag om det blir mange sånne glatte, kjedelige bidrag! Russland har vel forørig heller ikke så mye å gjøre i Eurovison SONG contest...

Skrevet

Jeg tror Frankrike vinner :) Catchy låt!

Skrevet

Jeg tror Frankrike vinner :) Catchy låt!

Og Tyskland er fin!

Gøy at de faste landene har satset litt i år, synes både Italia, Frankrike og Spania hørtes OK ut også.

Skrevet

Så på video fra generalprøven nå, og jeg kommer til å bli SÅ skuffa om vi ikke går videre i morgen!

• Liker 1
Skrevet

Så på video fra generalprøven nå, og jeg kommer til å bli SÅ skuffa om vi ikke går videre i morgen!

Jeg håper vi ikke går vidre. Synes ikke sangen er fin eller stemmen hans som til grader er småsur innimellom

Skrevet

Syns Uk sitt bidrag i år faktisk er litt fin.

Skrevet

Liker Irland sitt bidrag! :fnise: Om ikke Tooji får vinne, bør det bli de to:p

Skrevet

Jeg håper vi ikke går vidre. Synes ikke sangen er fin eller stemmen hans som til grader er småsur innimellom

Hmm... har ikke hørt stemmen hans sur i det hele tatt jeg.

Men synes du virkelig alle de som gikk videre i går var bedre enn vår sang?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Syns England bidrag var kjedelig. Men stort pluss for heftig navn :fnise:

Endret av Maria_Marihøne
Skrevet

Syns England bidrav var kjedelig. Men stort pluss for heftig navn :fnise:

Haha! Ja du sier noe der!

Gjest kittycat
Skrevet

gud folk har fritids.. 17 sider på to dager om ESC x) måtte den beste vinne! altså russian babushki milfs <3

Skrevet

Hmm... har ikke hørt stemmen hans sur i det hele tatt jeg.

Men synes du virkelig alle de som gikk videre i går var bedre enn vår sang?

Nei ,mange dårlige sanger og falske stemmer.

Har ingen favoritt i år,noe som er rart da jeg liker ESC vanligvis

AnonymBruker
Skrevet

Når er neste semifinale? Og skal Norge være med da?

Skrevet

I morgen kl 21 (regner jeg med) og da skal Norge være med ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...