Gå til innhold

Dere som RØYKER og/eller SNUSER

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte på ungdomskolen. Skulle være tøff som alle andre da vet du. Holdt på i noen år. Havna i militæret og da prøvde jeg snus fordi det var ikke lov med sigg i felt.

Har sluttet med begge deler egentlig. Tar en fest-snus i ny og ned.

Angrer? Nei. Hvorfor skulle jeg det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva unngår man hvis man bytter røyk med snus?

Har lyst til å slutte å røyke, men synes det er vanskelig. Trenger motivasjon.

Kunne det å gå over til snus vise meg at noen av røykesymtomene forsvinner, slik at jeg bare vil ha mer og mer av at symtomene forsvinner og slutte med snus tilslutt også?

:P

Snus ser ekkelt ut. Men røyk også. Kanskje det hjelper?

Skrevet

I 9 klasse ble jeg kjent med folk som fikk tak i røyk, så da fikk jeg dem til å skaffe for meg... Følte meg sykt kul :) Var egentlig ganske harmløst i begynnelsen. Har vært veldig av og på, men jeg har vært flink å slutte hver gang jeg kjenner jeg blir ordentlig avhengig igjen. Tar en røyk av og til, eller når jeg er frustrert/stressa. Snus også, blir mer chill da.

Jeg angrer ikke, ikke enda ihvertfall,

Skrevet

Hva unngår man hvis man bytter røyk med snus?

Har lyst til å slutte å røyke, men synes det er vanskelig. Trenger motivasjon.

Kunne det å gå over til snus vise meg at noen av røykesymtomene forsvinner, slik at jeg bare vil ha mer og mer av at symtomene forsvinner og slutte med snus tilslutt også?

:P

Snus ser ekkelt ut. Men røyk også. Kanskje det hjelper?

Noen klarer å bytte røyk ut med snus, men det funker ikke for alle. Noen ender opp med å røyke OG snuse. Den perioden jeg skulle bytte til snus fordi jeg ikke kunne gå ut, var ille.. Snus gjør meg bare mer røyksugen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...