Gå til innhold

Har du planene klare for feiren i år?

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Er ikke så ofte innom reiseliv-forumet, så dere får tilgi meg hvis det finnes en sånn tråd som dette fra før..

...men jeg er bare så nysgjerrig på om dere har planlagt sommerferien i år og hva dere i så fall skal?

Selv skal jeg og Huldermannen legge ferien til Danmark, sammen med et vennepar og deres barn. Har tenkt å leie hus/leilighet sammen. Gleder meg sånn til sommerferien! Det er den beste tiden på året!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Jeg har tenkt meg på Roskildefestivalen igjen, syden frister ikke lengre nå som jeg bodde i hellas i fjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en uke til Spania i juni med kjæresten og hans barn, vi reiser annenhvert år med mine og hans barn... og i fjor var vi på Kypros med mine...! :wink:

Ellers blir det en uke på hytta til foreldrene mine med mine barn, og sannsynligvis ett eller annet med kjæresten uten barn... Reiser gjerne på langhelg til Paris, Köbenhvan eller andre storbyer...!

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeline

Nei, sommerferien er ikke i boks ennå. Årets ferie blir også bryllupsreise, og den blir ikke før i midten av august, så vi har goood tid.

Vi har tenkt ut noen alternativer: Hvis vi blir i Europa, går turen til Italia, Madeira eller Azorene. Hvis fugleinfluensaen ikke brer om seg for mye, blir det antakelig Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg er invitert i bryllup i Paris i juni! Vi tar selvsagt en ferie ifm det og svinger nedenom Nice for så å fortsette til Korsika eller litt nedover den italienske rivieraen.

Senere på sommeren er vi bedt i bryllup i Tunisia! Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig har jeg bare løse planer. Jeg har definitivt tenkt meg på en storbyferie, men jeg vet ikke når og hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter i juni, og da får sambo skoleferie. Har få planer frem til termin i midten av august, men håper å få en liten tur til England i forbindelse med et bryllup i juli.

Siden vi flytter til Kristiansand, får vi nok en del besøk av venner og familie i løpet av sommeren. Mulig det blir noen hytteturer, men det er avhengig av vær og min form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica i.i.

Blir sydentur til høsten + en uke bilferie på Vestlandet/ev sørlandet i sommer. Synes det er godt å ta ferien seint jeg. Om sommeren er de jo fint her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planlegger tur til Skottland med et vennepar. Kanskje i juni, hvis det matcher med jobben min.

Skal jobbe fram til 1. september, og så skal nok sambo og jeg dra på en tur etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengter til Hellas, jeg - men det blir Danmark med mann og stebarn...

Skal en tur til Roma i påsken da, så jeg kan vel ikke klage :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store ferien i år går til Gambia, og jeg reiser om fire dager!!! :sjarmor:

så til sommern blir det nok ganske rolig tenker jeg, hyttetur med kjærsten, en liten tur til sverige eller danmark kanskje.. ikke noen flere langturer i år ihvertfall.

men savner Hellas, og lurer på om kanskje til høsten kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ethereal

Meget godt spørsmål. Jeg befinner meg jo i Nederland fram til slutten av mai, og det er på en måte litt som ferie :) Om to uker skal jeg hjem til Norge på ferie, så det blir bra. Dessuten kommer min kjære ned hit i begynnelsen av april, og da blir det nok utflukter til nabolandene, kanskje til Brüssel eller Paris.

Men sommerferien har vi ingen planer for. Sambo har akkurat startet i ny jobb, og de ser ut til å ha mange merkelige regler og systemer. Men to uker på ett eller annet varmt sted må vi få til. Resten av ferien må jeg nok pent skrive avhandling, om jeg skal ha planer om å fullføre innen juli 2005...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...