Gå til innhold

Reiseforsikring, trenger litt hjelp :)


Påsagløggen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det har seg slik at jeg tror jeg kan ha mistet klokken min i dag, etter dagens siste treningsøkt en gang. JEg har sjekket overalt jeg har vært i dag, og forhørt meg. I tillegg har jeg endevendt huset, og vært på alle tenkelige steder hvor jeg har, og kan ha vært i løpet av dagen. Det begynner vel sakte å sige inn for meg at jeg kan ha mistet klokka mi, en jeg var veldig glad i. Det var også en temmelig dyr klokke, og jeg trenger å erstatte den dersom jeg ikke finner den. Om den kan ha blitt stjålet (tviler jeg på) det vet jeg ikke. Men det var en robust klokke med en tykk aluminiumslenke.

Så kommer spørsmålet:

Er det noen av dere kloke hode her inne som vet om reiseforsikringen vil dekke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Det spørs litt hva slags reiseforsikring du har. De forsikringsselskapene jeg har brukt har to typer reiseforsikring;den billigste dekker kun ting mens du er ute av landet mens den andre (som som regel er litt dyrere) dekker alt som skjer fra du går ut døren hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en reiseforsikring som har uflaksdekning får du nok dekket dette inntil et visst beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke en vanlig reiseforsikring dekker det om du har mistet den.

Eneste måten å finne det ut på, er å lese gjennom forsikringsdokumentene dine!

Endret av Kladd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei.. Jaja, får forhøre meg uansett. takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...