Gjest loren Skrevet 21. mai 2012 #21 Skrevet 21. mai 2012 Skulle sende melding til typen og skrive "Ready honey" som i at jeg var klar for å skype. Det ble til "Ristet høne" .. såe... joda ;oP 4
violet92 Skrevet 21. mai 2012 #22 Skrevet 21. mai 2012 Skulle sende melding til typen og skrive "Ready honey" som i at jeg var klar for å skype. Det ble til "Ristet høne" .. såe... joda ;oP Han skjønte sikkert mye når han fikk den meldinga
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #23 Skrevet 21. mai 2012 Skulle skrive en SMS i dag der ordet matlyst inngikk, det ble til Markussen! WTF? Jeg kjenner jo ikke engang noen som heter det...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #24 Skrevet 21. mai 2012 jeg elsker den siden jeg. damn jo autocorrect... morsom side.
LittleJ Skrevet 21. mai 2012 #25 Skrevet 21. mai 2012 Glad jeg aldri skal ha iPhone =P Går det seriøst ikke an å skru av??? Så ubrukelig...
Kala Skrevet 21. mai 2012 #26 Skrevet 21. mai 2012 Jeg sku skrive "Jeg er på løkka, kom og ta en is med meg da" i går, etter at jeg sendte den så jeg at jeg hadde skrevet "jeg er på møkka..."
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #27 Skrevet 21. mai 2012 Glad jeg aldri skal ha iPhone =P Går det seriøst ikke an å skru av??? Så ubrukelig... Jo selvfølgelig går det an å skru av.
LittleJ Skrevet 21. mai 2012 #28 Skrevet 21. mai 2012 Jo selvfølgelig går det an å skru av. Mkay... Syns det sto i et tidligere innlegg at det ikke gikk =P Men da ser jeg egentlig ikke poenget med å ha den på om den er sååå på trynet!
smilo Skrevet 21. mai 2012 #29 Skrevet 21. mai 2012 Jeg sendte en melding til min bror: Meg:"Dere glemte en longs her." Bror:"Glemte Kongsberg??? " Det viste seg at longs ble rettet til Kongsberg.
Gjest Bartenina Skrevet 21. mai 2012 #30 Skrevet 21. mai 2012 Jeg skulle skrive "I'll call soon"... det ble "I'll call Sponheim" ..jeg ringte aldri Sponheim..
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #31 Skrevet 21. mai 2012 Mkay... Syns det sto i et tidligere innlegg at det ikke gikk =P Men da ser jeg egentlig ikke poenget med å ha den på om den er sååå på trynet! Den er ganske kjekk å ha for den korrigerer om du har en skrivefeil også. Hvis jeg skriver "hbordan" så retter den det til "hvordan" f.eks. Og jeg synes hvertfall at det er ofte telefonen ikke oppfatter helt hvilken bokstav jeg trykker på - så her blir det en del skrivefeil.
BoringMachines Skrevet 21. mai 2012 #32 Skrevet 21. mai 2012 Skulle sende melding til typen og skrive "Ready honey" som i at jeg var klar for å skype. Det ble til "Ristet høne" .. såe... joda ;oP Den der gjorde dagen min
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #33 Skrevet 21. mai 2012 Fikk en sms fra en kompis som skulle komme for å lage pizza sammen med meg en kveld; "Men da kan du synge menstrusjon jeg lager mat, da" 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #34 Skrevet 21. mai 2012 Misunnelig fordi du ikke greier å skrive riktig... Hvis du mener et halvdårlig ordspill ("damn you KG-correct") var noe å henge seg opp i, så må jeg si jeg er alt annet enn misunnelig. Men takk for en god latter! Det var årets mest malplasserte bruk av misunnelseskortet på forumet
Aeternitas Skrevet 21. mai 2012 #35 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Dere MÅ jo se på denne siden hvis dere liker dette: http://www.damnyouautocorrect.com/ En av mine yndlinger.. Kan sitte å le og le og le... Endret 21. mai 2012 av Aeternitas
Minsten Skrevet 21. mai 2012 #36 Skrevet 21. mai 2012 Ble bedt ut på kino, og bestemte meg for å takke nei. Så jeg skrev jeg hadde problemer med eksen.. Fikk bare mange ? tilbake. Å da fant da ut at det jeg hadde skrevet var: Beklager.. Kan nok ikke det. Jeg har så store problemer med eksem for tida!! Følte meg litt lite smart da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå