AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 I går før jeg la meg holdt jeg og min gutten på å sende kosemeldinger til hverandre. Jeg: jeg vil du skal knulle meg. Han: Så får jeg tilbake du er knulledukka min. Jeg: Jeg har sagt at jeg ikke er laget av plastikk Han: Vil ikke ha en av plast, vil ha en levende. varme gode. Jeg: begynner å kjefte på han. du får ikke kalle meg knulledukka di. Var det det beste du kom på å kalle meg. Får ikke helt gode assisasjoner over å bli være knulledukke. Ingen vil bli kaldt en knulledukke, i vertfall ikke jeg. Blir ikke tent av at du kaller meg det. Mer som en gjenstand. osv litt forbanna på han Han: OK, men kjære deg. det var du som skrev knulledukke for 3 mld siden. Husker du ikke hva du skriver? Jeg: begynner å lete, jo da der står det først fra meg knulledukke. Jeg var den som skrev knulledukke ikke han. Jeg skrev knulle mens telefonen min hadde rettet det til knulledukke. Sendte unskyld tilbake. Dam you atocorrect!! Heldigvis kan vi le av det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Det heter DAMN, ikke DAM! Var ikke sikker på hvordan jeg skrev det så jeg googlet det. Brukte det som sto på google jeg. Det var ikke skrivefeilen som var poenget. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Var ikke sikker på hvordan jeg skrev det så jeg googlet det. Brukte det som sto på google jeg. Det var ikke skrivefeilen som var poenget. Vi skjønner det, det var bare fryktelig ironisk. Ser du ikke det? (Det du fikk på når du googlet, kom nok opp fordi du skrev det feil i utgangspunktet.) 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Vi skjønner det, det var bare fryktelig ironisk. Ser du ikke det? (Det du fikk på når du googlet, kom nok opp fordi du skrev det feil i utgangspunktet.) Damn you KG-correct! 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 En venninne av meg skulle skrive "haha" og trykket send før hun så hva det stod. Og jeg bare: "havakvarium?? " 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Damn you KG-correct! Du er bare misunnelig!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Du er bare misunnelig! Misunnelig på folk som er hysterisk opptatt av å rette på andres skrivefeil? Javisst! 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Utrolig vanskelig å skjønne hva du egentlig vil frem til og hva poenget var. For du skriver utrolig rotete. -.- 8
ini Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 Jeg sendte melding til kjæresten i går og spurte hva han drev med. Han: Ligger oppå Lina og ser på TV. Jeg: Hvem er Lina? Han: Jeg vet ikke? Tror ikke jeg kjenner noen Lina. Jeg: Eh..? Han: Nå har jeg falt ut. Jeg: Les meldingen du sendte. Han: DYNA! HERREGUD, DYNA! Ikke Lina! Jeg ligger oppå dyna! Phew. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Misunnelig på folk som er hysterisk opptatt av å rette på andres skrivefeil? Javisst! Misunnelig fordi du ikke greier å skrive riktig... 3
Gjest sardintroll Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 "I dag er jeg skikkelig kåt", var det en kamerat som skrev til meg på mobilen. Synes det var info jeg ikke trengte, men i det jeg skulle si hva jeg synes, fikk jeg en ny melding fra ham: "LAT! Det skulle være LAT!!! F***!" Ikke greit med autokorrektur. :gjeiper: 1
Vianne Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 Jeg var sur, og i et barnslig humør da jeg skreiv "fuck you!". I det jeg sendte den ser jeg at det står "duck you!" Sender ny melding "I meant fuck you, not duck you!" Og så ble jeg jammen meg blid igjen. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #16 Skrevet 21. mai 2012 Typen sendte melding til meg: "Jeg elsker deg, du er bare så søt Hege!" Jeg har en gammel tlf og vet lite om hva autocorrecten på iphone og slikt kan gjøre i stand, så jeg ringte og spurte ham ut. Googlet litt, og det viser seg at "hehe" fort blir til Hege, for mange haha.
ini Skrevet 21. mai 2012 #17 Skrevet 21. mai 2012 Typen sendte melding til meg: "Jeg elsker deg, du er bare så søt Hege!" Jeg har en gammel tlf og vet lite om hva autocorrecten på iphone og slikt kan gjøre i stand, så jeg ringte og spurte ham ut. Googlet litt, og det viser seg at "hehe" fort blir til Hege, for mange haha. Oh yes.. Min iPhone er veldig glad i Hege. 1
belle84 Skrevet 21. mai 2012 #18 Skrevet 21. mai 2012 Typen sendte melding til meg: "Jeg elsker deg, du er bare så søt Hege!" Jeg har en gammel tlf og vet lite om hva autocorrecten på iphone og slikt kan gjøre i stand, så jeg ringte og spurte ham ut. Googlet litt, og det viser seg at "hehe" fort blir til Hege, for mange haha. Min og. hehe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #19 Skrevet 21. mai 2012 Oh yes.. Min iPhone er veldig glad i Hege. Ser for meg en tråd som blir opprettet på kvinneguiden: "Kjæresten min er utro mot meg, ved et uhell sendte han meg en melding som egentlig skulle til elskerinnen." 3
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #20 Skrevet 21. mai 2012 Åhh, jeg hater autocorrect!! Den er såååå irriterende. Men kan ikke slå av heller, for det er greit at den retter opp når jeg har bommet på en bokstav her og der. Det skjer jo ofte - men å bytte ut hele ord med ord som ikke ligner en gang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå