Gjest asanti Skrevet 11. september 2013 #2881 Del Skrevet 11. september 2013 Lenge siden jeg har skrevet nå her. Husker ikke om jeg har gratulert med lappen? Isåfall, GRATULERE! Graviditetstest ja. Er utrolig mange ganger jeg har fått panikken over meg. Ikke det at et barn ikke er ønsket, men for kroppen sin del ønsker jeg ikke å bli gravid ennå. Ed er jo 7 måneder nå! Herlighet! Stor gutt han har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 11. september 2013 #2882 Del Skrevet 11. september 2013 Du, når jeg har kjøpt graviditetstester, har jeg kjøpt sånn pakke med strimler på nettet. 100 kr for en god del tester, haha, grådige meg. Men er jo kjekt å ha, i tilfellet en er litt usikker. Tenk at Edvard er blitt så stor da du! Synes ikke det er lenge siden du var gravid jeg. Tenker dere nr. 2 innen kort tid, eller vil dere vente noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2013 Forfatter #2883 Del Skrevet 11. september 2013 Takk Asanti! Førerkortet er på 3. plass av fine ting jeg "eier" Ja! Ed er stor gutt 9020 og 72 cm lang. Så blid og glad Blir rart å begynne i jobb til uka, men siden vi har gradert permen, så har vi fortsatt 2 hverdager å kose oss alene på Jes, tenkte jeg skulle kjøpe inn fra billigteste.dk. Jeg vurderer nesten å kun ha ETT barn, jeg.. Men det er en diskusjon jeg vil unngå med allmennheten, for det er så mange som mener at foreldrene er egoistiske når de "kun" får ett barn. Det blir heller BLOGG-mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. september 2013 #2884 Del Skrevet 11. september 2013 Takk Asanti! Førerkortet er på 3. plass av fine ting jeg "eier" Ja! Ed er stor gutt 9020 og 72 cm lang. Så blid og glad Blir rart å begynne i jobb til uka, men siden vi har gradert permen, så har vi fortsatt 2 hverdager å kose oss alene på Jes, tenkte jeg skulle kjøpe inn fra billigteste.dk. Jeg vurderer nesten å kun ha ETT barn, jeg.. Men det er en diskusjon jeg vil unngå med allmennheten, for det er så mange som mener at foreldrene er egoistiske når de "kun" får ett barn. Det blir heller BLOGG-mat Det høres deilig ut. Her blir det nok skole på meg og siden det ikke er noe barnehageplass å oppdrive så blir vesla hjemme mens jeg tar opp fag. Skjønner deg jeg. Selv har jeg lyst på tre, men samtidig er det ikke noe galt i å bare ha ett barn. Får se hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. september 2013 #2885 Del Skrevet 12. september 2013 Takk Asanti! Førerkortet er på 3. plass av fine ting jeg "eier" Ja! Ed er stor gutt 9020 og 72 cm lang. Så blid og glad Blir rart å begynne i jobb til uka, men siden vi har gradert permen, så har vi fortsatt 2 hverdager å kose oss alene på Jes, tenkte jeg skulle kjøpe inn fra billigteste.dk. Jeg vurderer nesten å kun ha ETT barn, jeg.. Men det er en diskusjon jeg vil unngå med allmennheten, for det er så mange som mener at foreldrene er egoistiske når de "kun" får ett barn. Det blir heller BLOGG-mat Førerkort.. *drømme* Hihi, gutten din er jo nesten like stor som min jo. Jeg har tenkt tanken på 1 barn selv, men det er kun i de periodene jeg er ekstremt sliten. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å få lyst på flere barn etter hvert. Elsker å ha søsken selv, så vil gjerne gi det til W. Ingen kan si hva som er riktig for andre, det sier seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. september 2013 Forfatter #2886 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Ny update om lillemann på bloggen Endret 16. september 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 16. september 2013 #2887 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg savner deg på min blogg Nutta. Så jeg legger deg til. Om du vil eller ikke! Hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. september 2013 #2888 Del Skrevet 16. september 2013 Leeeeenge siden jeg har vært innom her og kikka. Har så lite tid og ork til å holde meg oppdatert på ALT for tia GRATULERER med lappen Tenker du koser deg med den nye friheten. Jeg har også kjøpt meg graviditetstester. Men på ebay da Kosta 15 kr eller noe for 10 stk Sånn just in case om jeg får hetta.. Håper alt er bra med deg og lille store Ed. *sjekke bloggen nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2013 Forfatter #2889 Del Skrevet 20. september 2013 Leeeeenge siden jeg har vært innom her og kikka. Har så lite tid og ork til å holde meg oppdatert på ALT for tia GRATULERER med lappen Tenker du koser deg med den nye friheten. Jeg har også kjøpt meg graviditetstester. Men på ebay da Kosta 15 kr eller noe for 10 stk Sånn just in case om jeg får hetta.. Håper alt er bra med deg og lille store Ed. *sjekke bloggen nå* Takk, Kakaoen! Jes, det er deilig å sette seg i bilen og bare kjøre avsted! Dersom jeg skulle tatt buss til jobb, så ville jeg nok brukt halvannen time. Nå bruker jeg max 35 minutter. Jeg blør litt for tiden, sånn småtteri. Slik var det da jeg gikk på cerazette forrige gang også. Hvis det fortsetter, så slutter jeg på pilla..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #2890 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jau, da er forholdet med sambo slutt. Men vi starter på nytt, hver for oss, med blanke ark og godt mot . Dette blir bra. Jeg håper (nå iallfall) at vi kan finne tilbake igjen til hverandre. Det som skjer, det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 15. oktober 2013 #2891 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det var trist å lese, Nuttapia Kan jo være at dere bare trenger litt tid vekk fra hverandre. Har skjedd med flere det Håper det går bra med deg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #2892 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det går veldig bra. Har nok vært klar for det lenger enn jeg trodde. Men vi har jo fortsatt en stor prosess igjen med salg av hus. Må male og gjøre ting ferdig. Har flyttet ut nå og bor ganske billig i tiden fremover. Så det blir godt for lommeboka! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 15. oktober 2013 #2893 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så trist at det har tatt slutt Stor klem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. oktober 2013 #2894 Del Skrevet 15. oktober 2013 Dette var trist å lese, håper det går bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 15. oktober 2013 #2895 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nå er det virkelig leeeeeeeeeeeeeenge siden jeg har tittet innom Nutta altså! Og så ser jeg at her har det skjedd ting! Veldig kjedelig å lese at du og samb. har flytte ifra hverandre og det ikke fungerte, men dere finner helt sikkert ut en grei løsning på lille etter hvert Klem fra Trøndelagen i alle fall! Likevel om du skriver at det går helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #2896 Del Skrevet 15. oktober 2013 Takker for gode tanker, jenter Skal ta det med meg videre Ser ikke knotten før fredag, men tror det går greit. Skjer jo mye hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. oktober 2013 #2897 Del Skrevet 16. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 16. oktober 2013 #2898 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Endret 16. oktober 2013 av asanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #2899 Del Skrevet 17. oktober 2013 Skriver updates på bloggen, for vil ikke bli gjenkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 18. oktober 2013 #2900 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nutta, kjære nutta. Nå som vi bor hos svigers så får jeg ikke tid eller mulighet til å sette meg tilbake for å oppdatere meg.. Så kjedelig at det ble slutt da du.. Men hvem vet, om dere starter hver for dere, med blanke ark, så kanskje dere kan finne igjen noe av det som har forsvunnet? Håper du og lille har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå