Nuttapia Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #2901 Skrevet 28. oktober 2013 Nutta, kjære nutta. Nå som vi bor hos svigers så får jeg ikke tid eller mulighet til å sette meg tilbake for å oppdatere meg.. Så kjedelig at det ble slutt da du.. Men hvem vet, om dere starter hver for dere, med blanke ark, så kanskje dere kan finne igjen noe av det som har forsvunnet? Håper du og lille har det bra. Det kommer nok aldri til å bli han og meg igjen. Får bekreftet hver eneste dag at han ikke er noe for meg. Men jeg takker allikevel for den lange perioden hvor alt var strålende og vi lagde lillemannen som nå sover søtt i senga si ❤️ Lillemannen får nå tre tenner oppe. Så fra ettermiddagen av er han utrolig grinete og vil helst sitte oppå meg. Det tar meg nesten en halvtime å lage mat til ham, fordi det må gjøres i etapper. X er syk nå, og han skal ha lillemann fra imorgen kveld. Blir spennende å se hvordan det går. Jeg får heller reise til dem og være med Ed på kvelden, hvis det blir for tungt for X.
Nuttapia Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #2902 Skrevet 4. januar 2014 GODT NYTT ÅÅÅÅÅÅR!!! Knøtt-ungen er straks 11 mnd! Herligheeeet..!!! Også hadde han sin første tilvenningsdag i bhg igår, og det gikk kjempebra! "Nytt år, nye muligheter", sier dem. WELL, bring it on, jeg er klar!
Mus-Katt Skrevet 5. januar 2014 #2903 Skrevet 5. januar 2014 Omg omg! Liv i Leiren! Godt Nyttår Frøken! :D
Nuttapia Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #2904 Skrevet 5. januar 2014 Omg omg! Liv i Leiren! Godt Nyttår Frøken! :D Godt nytt år, Mus-Katt Har du hatt en deilig ferie? -- Idag er det "julaften"-feiring med farsiden i familien. Sånn er det når alle er skilt og man får ørten bonus-søsken etc.. Kjenner jeg får litt nok av familiegreier, men det er veldig koselig for Ed sin skyld
Lillah Skrevet 5. januar 2014 #2905 Skrevet 5. januar 2014 Er visst ei stund siden jeg har vært innom her, gitt.. GRATULERER MED LAPPEN!!! :D Trist å lese at det er blitt slutt mellom deg og samboeren din! Trist når det skjer, men det er vel i mange tilfeller også kanskje til det beste.. Håper det går bra med deg! Godt nyttår til deg og Edvard!
Nuttapia Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #2906 Skrevet 6. januar 2014 Er visst ei stund siden jeg har vært innom her, gitt.. GRATULERER MED LAPPEN!!! :D Trist å lese at det er blitt slutt mellom deg og samboeren din! Trist når det skjer, men det er vel i mange tilfeller også kanskje til det beste.. Håper det går bra med deg! Godt nyttår til deg og Edvard! Takk! Ja, det er helt fantastisk med lappen! Bare synd at bilen døde etter noen få uker, så har vært på billån siden november... Puh.. Alt skal visst skje på samme tid! Men det blir ordnings på det nå. Bruddet var for min del smertefritt ift eksen. Verre å bryte opp det som kunne vært et godt familieliv. Men jeg har det forholdsvis bra, altså! ---- Når begynte dere å gi vanlig lettmelk til barna?
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2014 #2907 Skrevet 7. januar 2014 Oi, her var det lenge siden jeg har vært innom gitt! Gratulerer så mye med lappen! Og synd å høre om deg og eksen, men det var vel (som jeg har forstått) gjerne til det beste for deg ihvertfall. Vi har såvidt begynt å prøve å gi vanlig melk til M. Hun vil ikke ha da, men jeg har ingen betenkeligheter med å gi litt nå. Bare prøv med littegrann første gangen for å se om han reagerer på det.
Nuttapia Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #2908 Skrevet 15. januar 2014 Oi, her var det lenge siden jeg har vært innom gitt! Gratulerer så mye med lappen! Og synd å høre om deg og eksen, men det var vel (som jeg har forstått) gjerne til det beste for deg ihvertfall. Vi har såvidt begynt å prøve å gi vanlig melk til M. Hun vil ikke ha da, men jeg har ingen betenkeligheter med å gi litt nå. Bare prøv med littegrann første gangen for å se om han reagerer på det. Hei Belle! Ja, det var uten tvil til det bedre. Har det helt knall nå Vel, han elsker vanlig melk, men gulper litt av den, faktisk. Så vi får ta det rolig!
Azalea Skrevet 20. januar 2014 #2909 Skrevet 20. januar 2014 Når er det ikke lenge til du har en 1-åring i hus! Tiden har gått fort, ikke sant? Håper det går bra med dere begge to! Er ikke så ofte her inne for tiden, min kjære pc tok kvelden før jul dessverre.
Nuttapia Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #2910 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Tiden går suuuuperfort! Men, 2013 ble et innholdsrikt år, så er nok ikke rart at tiden flyr. Det går bra. Lillegutt begynner å få tredje og fjerde tann nede. Styrer med litt gråting på kvelden. Men sånn er det jo. Smører på litt paracet, det har hjulpet før iallfall. Jeg har begynt på cerazette igjen. Fikk tanta forrige torsdag. Pleier å være helt ferdig ila 5 dager, men nå har det gått ei uke.. Gikk på det for noen år siden også, men jeg spotter hele tida. Ser ut til at jeg må bytte merke, gitt. Men Loette mister jeg sexlysten av. Trionetta er for mye hormoner for meg.. Spiral skal jeg IKKE sette inn, iallfall. Lurer på om livmoren min har sunket betraktelig etter fødselen også.. Det er ikke kult..! Men sexlivet er meget bra, iallfall! No problem!! Endret 23. januar 2014 av Nuttapia
Pyntestøv Skrevet 24. januar 2014 #2911 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har kobberspiral og har ingen bivirkninger Litt kraftigere mens enn vanlig i to-tre dager bare, det kan jeg leve med. Men, må vel være flere merker enn de tre du nevner? Vurdert p-stav eller p-ring eventuelt?
Azalea Skrevet 24. januar 2014 #2912 Skrevet 24. januar 2014 Grøss, cerazette har jeg ikke gode erfaringer med. Blødde hele tiden på de jeg, så de kastet jeg i søpla. Mister selv sexlysten av loette eller andre p-piller + legger på meg, så det var ikke et alternativ for meg heller. Nå har jeg hormonspiral og det går greit. Litt småvondter her og der, men det er overlevbart. Jeg har ikke mensen og har ikke mistet sexlysten, så det er veldig greit. Ville ikke ha prøvd p-stav om du ikke tåler hormoner da det sender ut hormoner til hele kroppen.. Hvorfor ikke spiral forresten? Evt kan du jo prøve den andre typen minipille, husker ikke hva den heter men den har andre hormonstoffer i seg. Hurra for bra sexliv! Det er så viktig det.
Nuttapia Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #2913 Skrevet 29. januar 2014 Vel, mensen varte i ei uke. Har ikke blødd, men jeg har hatt div fordøyelsesproblemer de siste dagene. Vanvittig oppblåst, idag har jeg ikke vært på bommelom (jeg pleier 2-3 ganger daglig pga irritabel tarm), et par dager med plutselige knip i magen. Hvis dette er pilla, så blir jeg sinna. MEN - ingen blødninger.. Jeg hører så ofte om folk som får problemer med spiralen, så jeg tør faktisk ikke.. Sikkert teit, men.. Hmm.. Jeg synes igrunn alt utenom piller høres skummelt ut, jeg
ara Skrevet 30. januar 2014 #2914 Skrevet 30. januar 2014 Hei Nutta! Her var det ALT for lenge siden jeg har vært innom!! Skal få lest meg opp igjen litt når jeg får tid. Slenger inn et lite hei sålenge og håper alt står bra til
Nuttapia Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #2915 Skrevet 31. januar 2014 Hei Nutta! Her var det ALT for lenge siden jeg har vært innom!! Skal få lest meg opp igjen litt når jeg får tid. Slenger inn et lite hei sålenge og håper alt står bra til Hei Ara! Alt står bra til, veitu! -- Jeg er jammen blitt glad i han kjæresten min, jeg.. :O At følelsene mine skulle få meg til å føle at jeg svulmer over, er nesten merkelig Trodde dette ville bli en intens flørt, ikke en som jeg lengter etter 24/7. I it Ed har vært hjemme nesten hele uka. Nesten 40 i feber i 2 dager nå, men greit humør
Nuttapia Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #2916 Skrevet 3. februar 2014 Halsbetennelse på pjokken. Var hos legevakta på lørdag, for feberen ga seg selvsagt ikke. Stikk i fingeren og en halsprøve, ikke et knyst! Flinke tassen. Idag har han begynt å spise så å si vanlig igjen. Hadde i underkant av 38 i feber og nå ikveld har han vært superduper i formen. Men fortsatt noe usikker på om han burde i barnehagen imorgen fordet.. Hmm! Jadajoda, så har jeg tatt min første "faste"-dag idag. Kun 500 kcal. 5:2-dietten. 2-3 liter med sitronvann. Få bort magen, gi forbrenninga et skikkelig spark bak. Magen står fortsatt ut som en tut, og det ække kult.. Må passe inn i kjole til helgen også, så får se hvordan det går, da
lizzie88 Skrevet 6. februar 2014 #2917 Skrevet 6. februar 2014 Er innom og titter Grattis med billappen, og bra at du avslutta ett forhold som du ikke trivdes i
Nuttapia Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #2918 Skrevet 6. februar 2014 Er innom og titter Grattis med billappen, og bra at du avslutta ett forhold som du ikke trivdes i Tusen takk, Lizzie
Kakaoen Skrevet 8. februar 2014 #2919 Skrevet 8. februar 2014 Åssen går det med 5:2 dietten?? Forsvinner tutemagen??
Nuttapia Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #2920 Skrevet 8. februar 2014 Åssen går det med 5:2 dietten?? Forsvinner tutemagen?? Vet du, det er helt utrolig hvor flat magen min er idag, ift på mandag.. Det er faktisk HELT latterlig..!!! Enten spiser jeg for mye generelt, eller så reagerer jeg på mye forskjellig!! Lite luft i magen og ikke så ofte bommelom per dag. DETTE kan jeg trives med, men må absolutt bedre kostholdet. Har gått i knekkebrød, korn og sitronvann. Og makrell i tomat. Funker ikke i lengden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå