VeoVeo Skrevet 18. september 2012 #521 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Har ikke skrevet til deg på lenge nå. For en flott vugge du har kjøpt! Jeg er så bitter, fordi svigerfar laget en kjempefin vugge til ene niesen til samboeren min når hun ble født, men den er for stor å ha i leiligheten vår! Her blir det Leander vugge for alle penga, praktisk med ting som henger i taket når det er mangel på plass! Blir helt stresset når jeg ser hvor mye du har kjøpt inn allerede, jeg har jo ikke begynt! Tipper jeg kommer til å angre på det i desember når jeg MÅ begynne! :gjeiper: NYDELIGE MAGEN DIN Min er fortsatt like liten som den alltid har vært Og jeg har enda ikke lagt på meg et eneste kilo, (noe som merkelig nok irriterer meg litt når jeg leser om dere andre som er like langt som har lagt på dere rundt 6-12 kilo ) men jeg vet heldigvis at den lille vokser som han skal, og han har begynt med så mye sportsgymnastikk inni der nå at vi kan se det utenpå Endret 18. september 2012 av VeoVeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. september 2012 Forfatter #522 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Har ikke skrevet til deg på lenge nå. For en flott vugge du har kjøpt! Jeg er så bitter, fordi svigerfar laget en kjempefin vugge til ene niesen til samboeren min når hun ble født, men den er for stor å ha i leiligheten vår! Her blir det Leander vugge for alle penga, praktisk med ting som henger i taket når det er mangel på plass! Blir helt stresset når jeg ser hvor mye du har kjøpt inn allerede, jeg har jo ikke begynt! Tipper jeg kommer til å angre på det i desember når jeg MÅ begynne! :gjeiper: NYDELIGE MAGEN DIN Min er fortsatt like liten som den alltid har vært Og jeg har enda ikke lagt på meg et eneste kilo, (noe som merkelig nok irriterer meg litt når jeg leser om dere andre som er like langt som har lagt på dere rundt 6-12 kilo ) men jeg vet heldigvis at den lille vokser som han skal, og han har begynt med så mye sportsgymnastikk inni der nå at vi kan se det utenpå Hei snuppis!! Leandervuggene er kjempefine, synes jeg Nå er det jo slik at vi bor i hus, så vi har plass til litt ekstra. Veit du, de innkjøpene vi har gjort er på halv pris hos en kompis, pluss at vi får låne masse av søster som også fikk gutt for 2 år siden. Så vi er igrunn heldige. Hittil har vi brukt ca 10 lapper. Mer blir det, men nå er det mest baderomsstæsj og småtterier igjen. Jeg har vært superkeen på å bli ferdig med innkjøpene nå, slik at jeg slipper det, som du sier, i desember etc. Jeg skal også male og beise møbler, så det tar jo også litt tid. Takk for koselig magekommentar!! Den er nok stor pga svaien, og at han ligger så langt "ut". Noen bærer jo lenger inn mot ryggen. Gjelder det for deg ell? Vær glad du ikke har gått opp noe, du Veien er jo halvveis igjen, så kiloene kommer nok, nå som babyen begynner å få litt størrelse. Jeg har gått opp 10, og det forbauser meg vel ikke om jeg går opp minst 5 kg til..!!!! Minst! Ja, er det ikke deilig med bevegelser?? Åh, jeg ELSKER det!! Lillemann er veldig morsom inni der.. Han snur seg og styrer og ordner fælt, spesielt på kveldstid når jeg har roet meg etter dagen. Også sparker han skikkelig hardt, så får pappaen kjenne også. Det er så koselig Merker allerede at ventetiden er lang.. Har kjent bevegelser i snart halvparten av svangerskapet allerede, mens mange ikke kjenner det før nå..! MEN, 19 uker igjen!! 7 uker til 3.trimester. Håper å følge deg hele veien, VeoVeo! Endret 19. september 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. september 2012 #523 Del Skrevet 19. september 2012 Så utrolig fin gravidmage du har. Sukk, som jeg savner gravidmagen.. Når det kommer til vekta så skal du ikke bekymre deg, jeg gikk også opp masse i begynnelsen. Jeg havnet bare på 15 kg, noe som er perfekt i forhold til min høyde osv. Fant denne oversikten på nettet, er ikke rart vi går opp i vekt. Og de kg. over heller ikke så rart kommer, vi får jo ikke trent eller vært i like mye bevegelse som ellers. Så null stress, bruk heller tiden til å glede deg! Foster 3500 gram Morkaka 600 gram Fostervann 800 gram Livmoren 1000 gram Brystene 400 gram Blodvolum 1200 gram Væske i vevet 1200 gram Fett 3500 gram Gjennomsnittlig vektøkning 12,1 kilo. Ellers kan det være greit å slippe for mye handling i slutten av graviditeten, i hvert fall nå som det går mot vinter. Hvilken vogn har dere gått for? Har dere gått for en vanlig eller sportsvogn? Håper det går bra med deg! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. september 2012 Forfatter #524 Del Skrevet 19. september 2012 Så utrolig fin gravidmage du har. Sukk, som jeg savner gravidmagen.. Når det kommer til vekta så skal du ikke bekymre deg, jeg gikk også opp masse i begynnelsen. Jeg havnet bare på 15 kg, noe som er perfekt i forhold til min høyde osv. Fant denne oversikten på nettet, er ikke rart vi går opp i vekt. Og de kg. over heller ikke så rart kommer, vi får jo ikke trent eller vært i like mye bevegelse som ellers. Så null stress, bruk heller tiden til å glede deg! Foster 3500 gram Morkaka 600 gram Fostervann 800 gram Livmoren 1000 gram Brystene 400 gram Blodvolum 1200 gram Væske i vevet 1200 gram Fett 3500 gram Gjennomsnittlig vektøkning 12,1 kilo. Ellers kan det være greit å slippe for mye handling i slutten av graviditeten, i hvert fall nå som det går mot vinter. Hvilken vogn har dere gått for? Har dere gått for en vanlig eller sportsvogn? Håper det går bra med deg! Stor klem Tusen takk, Angel Er foreløpig glad for størrelsen på magen! Se der ja, det var jo en ålreit oversikt! Takk! Min mamma er litt mindre enn meg, men hun veide 80 kg med meg i magen, og jeg er også februar-barn.. Så skal fortsette å holde saltnivået nede, og drikke mye vann. Ja, er superglad for at alle store ting er på plass allerede!! Vogn, ja! Jeg husker ikke hva den heter Det er en 3-hjuling, og har håndbrems. Kombi-vogn, så den kan brukes lenge! Blå og fin Det er vel det som er sportsvogn, kanskje? Den er veldig smal, og størrelsen er perfekt, slik at jeg selv kan ta den inn og ut av bilen alene. Alt er helt ok med meg, Angel. Endel ting å ta tak i om dagen. Men alt i alt koser jeg meg mange prosjekter, og jeg synes det er utrolig deilig å jobbe hjemmefra. Masse musikk, hele tiden. Jeg bare håper at jeg tjener LITT mer før tassen kommer til verden Må på høst/vinter-jakkeshopping idag.. Har ikke funnet jakker under 700 kroner, så synes det er litt for ille, egentlig.. Har en gammel (stygg) vind-vinterjakke, men jeg kan jo virkelig ikke bruke den..!! Det tar seg dårlig ut siden jeg er mye rundt og spiller etc.. Stooor klem til deg, Angel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. september 2012 Forfatter #525 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) HANDLELISTE: Babygym Trappegrind Lekegrind med madrass Uro Vugge med madrass, madrassbeskytter, dyne og pute Seng med madrass, madrassbeskytter, dyne og pute Sengetøy Vippestol Kombivogn med regnoverall og nett Ammepute Tåteflasker Smokker - HAR NOE Smekker/siklekluter - HAR NOE Stelleveske Stelleunderlag Bleiebøtte Ammeinnlegg BH + ammetopper Brystpumpe Kluter Babyolje+shampoo Badebalje Stellepute + baderomskommode Febermåler Nesesuger Babysaks Babycall Purelan (brystvorter) Inotyol (sår stump) MME Bleier Mesoft kompresser (istedetfor våtservietter) Bæremeis Bæresjal Tepper ull/fleece/bomull bestilt fra søster, bestemor + fl. Vindtett lue Bind Stol fra Stokke, med new-born set Øvrige klær, samt pysjamaser og ullundertøy Endret 20. september 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 19. september 2012 #526 Del Skrevet 19. september 2012 Takk for koselig magekommentar!! Den er nok stor pga svaien, og at han ligger så langt "ut". Noen bærer jo lenger inn mot ryggen. Gjelder det for deg ell? Vær glad du ikke har gått opp noe, du Ja, er det ikke deilig med bevegelser?? Åh, jeg ELSKER det!! Lillemann er veldig morsom inni der.. Han snur seg og styrer og ordner fælt, spesielt på kveldstid når jeg har roet meg etter dagen. Også sparker han skikkelig hardt, så får pappaen kjenne også. Det er så koselig Ja, er ikke så lett å handle inn alt mulig når leiligheten er 70 kvadrat! Men jeg maser ekstra på samboer om at vi må få ryddet ut av kontoret vårt (som skal bli barnerom) så snart som mulig, for jeg er så utålmodig! Han mener at vi skal være ferdig med å tømme til neste helg! HURRA! Jeg har heldigvis litt oversikt over hva vi skal ha, men tror kanskje jeg skal sette meg ned i helgen og lage en skikkelig liste! Når det gjelder magen min, så har jeg jo bakovervendt livmor, så han ligger nok litt bak ja! Ja, alle sier at jeg bør være glad for at jeg ikke har lagt på meg noe, men bekymrer meg sånn for han inni magen (helt unødvendig). Jeg jubler jo når jeg går på vekten og ser at jeg har lagt på meg noen hundre gram! :gjeiper: Er helt fantastisk med bevegelser. Han er helt rolig når jeg er på skolen og når jeg driver med mitt, men med en gang jeg kommer hjem og skal slappe av, så tar han jo helt av inni der! Samboer holdt på å le seg ihjel forrige helg når vi oppdaga at vi kunne se det utenpå! Er en liten luring inni her ja! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. september 2012 #527 Del Skrevet 20. september 2012 Tusen takk, Angel Er foreløpig glad for størrelsen på magen! Se der ja, det var jo en ålreit oversikt! Takk! Min mamma er litt mindre enn meg, men hun veide 80 kg med meg i magen, og jeg er også februar-barn.. Så skal fortsette å holde saltnivået nede, og drikke mye vann. Ja, er superglad for at alle store ting er på plass allerede!! Vogn, ja! Jeg husker ikke hva den heter Det er en 3-hjuling, og har håndbrems. Kombi-vogn, så den kan brukes lenge! Blå og fin Det er vel det som er sportsvogn, kanskje? Den er veldig smal, og størrelsen er perfekt, slik at jeg selv kan ta den inn og ut av bilen alene. Alt er helt ok med meg, Angel. Endel ting å ta tak i om dagen. Men alt i alt koser jeg meg mange prosjekter, og jeg synes det er utrolig deilig å jobbe hjemmefra. Masse musikk, hele tiden. Jeg bare håper at jeg tjener LITT mer før tassen kommer til verden Må på høst/vinter-jakkeshopping idag.. Har ikke funnet jakker under 700 kroner, så synes det er litt for ille, egentlig.. Har en gammel (stygg) vind-vinterjakke, men jeg kan jo virkelig ikke bruke den..!! Det tar seg dårlig ut siden jeg er mye rundt og spiller etc.. Stooor klem til deg, Angel! Veldig fin mage, så den må du være stolt av! Så lenge du ikke spiser flere plater med sjokolade hver dag og drikker litersvis med brus daglig så skal du ikke bekymre deg for de kiloene som kommer når du er gravid. De kiloene som kommer under svangerskapet kommer for en grunn. Neste svangerskap skal jeg ikke bekymre meg for kiloene som jeg gjorde denne gangen, bortkastet energi. Høres ut som en sportsvogn. Vi har en Eazywalker Qtro, er superfornøyd! Den er så utrolig lett å trille. Greit å ha muligheten til å låse fast hjulene foran, bruker å gjøre det når vi har vognen inne i stua. Kjører frem og tilbake på et gulvteppe så han sovner. Hehe Greit å få masse tid til musikk da, høre ikke dumt ut. Om det er noe er det bare å sende meg pm her inne altså. Når det kommer til klær og graviditet så er jeg glad jeg ventet sommerbarn. Må jo være kjedelig å kjøpe dyre vinterklær som passer i så kort tid.. Hm. Hva med å se på finn eller skrive innpå babyverden at du ønsker å kjøpe en jakke? Det ligger garantert noe gravidklær der som er veldig pent brukt i kort tid. Så sparer du noen kr i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. september 2012 #528 Del Skrevet 20. september 2012 Nuttapia: Tenkte bare å gi noen små tips i forhold til handlelista di om det er ok ? - Ammepute: Det er mange som ønsker dette og kjøper, men de fleste jeg snakker med sier at de ikke har fått bruk for det. Min mor som er fysio sier at det er minst like lett å bare bruke noen puter man har hjemme for å støtte opp barnet. Kan være mulig å spare litt penger på det. - Bleiebøtte: Barnas hus gir bort sin type bleiebøtte om man melder seg inn hos dem - Brystpumpe: Jeg har kjøpt Medela Swing etter tips fra andre nybakte mødre jeg har som venner. Den skal vist være enkel å bruke. Har ikke prøvd enda, men baserer meg på at det går greit. - Badebalje: Disse er superdyre å kjøpe i barnebutikker. Utrolig nok for vi kjøpt identisk badebalje på Biltema. Det er slike som man setter på gulvet. Kan også være lurt å kjøpe med slik "sitteinnlegg" slik at de får hodet over vannet når de ligger i den. Under halv pris på biltema og like bra Bare noen tanker fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 Forfatter #529 Del Skrevet 20. september 2012 Ja, er ikke så lett å handle inn alt mulig når leiligheten er 70 kvadrat! Men jeg maser ekstra på samboer om at vi må få ryddet ut av kontoret vårt (som skal bli barnerom) så snart som mulig, for jeg er så utålmodig! Han mener at vi skal være ferdig med å tømme til neste helg! HURRA! Jeg har heldigvis litt oversikt over hva vi skal ha, men tror kanskje jeg skal sette meg ned i helgen og lage en skikkelig liste! Når det gjelder magen min, så har jeg jo bakovervendt livmor, så han ligger nok litt bak ja! Ja, alle sier at jeg bør være glad for at jeg ikke har lagt på meg noe, men bekymrer meg sånn for han inni magen (helt unødvendig). Jeg jubler jo når jeg går på vekten og ser at jeg har lagt på meg noen hundre gram! :gjeiper: Er helt fantastisk med bevegelser. Han er helt rolig når jeg er på skolen og når jeg driver med mitt, men med en gang jeg kommer hjem og skal slappe av, så tar han jo helt av inni der! Samboer holdt på å le seg ihjel forrige helg når vi oppdaga at vi kunne se det utenpå! Er en liten luring inni her ja! :gjeiper: Åh, så koselig å lage barnerom, asså Deilig å gjøre litt sånt fysisk arbeid når man fortsatt er i form til det Jeg sverger til lister!! Sambo kaller meg for "liste-dronninga".. Men det er jo så innmari kjekt! Ikke kjøpe mer enn det man trenger (Jo, noen ganger så.. ) Tassen i magen veier jo ikke mer enn 400 gram nå, og klart, morkaka og fostervann ++ veier jo litt. Hva sier legen/jordmora om at du ikke har gått opp noe særlig da? De ville jo reagert hvis det ikke var normalt? Tror du skal ta det helt med ro jeg! Er formen feiende flott ellers ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 Forfatter #530 Del Skrevet 20. september 2012 Veldig fin mage, så den må du være stolt av! Så lenge du ikke spiser flere plater med sjokolade hver dag og drikker litersvis med brus daglig så skal du ikke bekymre deg for de kiloene som kommer når du er gravid. De kiloene som kommer under svangerskapet kommer for en grunn. Neste svangerskap skal jeg ikke bekymre meg for kiloene som jeg gjorde denne gangen, bortkastet energi. Høres ut som en sportsvogn. Vi har en Eazywalker Qtro, er superfornøyd! Den er så utrolig lett å trille. Greit å ha muligheten til å låse fast hjulene foran, bruker å gjøre det når vi har vognen inne i stua. Kjører frem og tilbake på et gulvteppe så han sovner. Hehe Greit å få masse tid til musikk da, høre ikke dumt ut. Om det er noe er det bare å sende meg pm her inne altså. Når det kommer til klær og graviditet så er jeg glad jeg ventet sommerbarn. Må jo være kjedelig å kjøpe dyre vinterklær som passer i så kort tid.. Hm. Hva med å se på finn eller skrive innpå babyverden at du ønsker å kjøpe en jakke? Det ligger garantert noe gravidklær der som er veldig pent brukt i kort tid. Så sparer du noen kr i hvert fall. Takk, er stolt av magetuten, skal innrømme det Neida, jeg PRØVER iallfall å ikke spise så mye sjokolade.. Men sjokolade er jo også det ENESTE usunne jeg får i meg.. Faktisk!! Så... Jeg får gå turer når jeg har tid! Så fin vogn dere har kjøpt! Den var strålende!! Også så bra at lillegutt koser seg i den Takk for pm-tilbud Hvis jeg skal lette mer på problemene nå, så tror jeg faktisk at jeg skal lage en privat blogg her inne, jeg også. Slik andre har gjort, for å være litt mer "fri". Har vært litt for fri og ærlig her i offentligheten allerede, egentlig.. Menmen.. Det går vel greit..! Veitu, jeg dro med mannen på shopping igår, jeg.. Også ble det den svarte frakken fra gravid-avdelinga på H&M. Alle andre vanlige jakker må jeg jo opp i strl i, og jeg så seriøst druknet ut i dem alle sammen. Jeg er ikke så stor jente.. Og mannen tuller alltid med det "Bittelille du! Du er dritliten, du!" Hihi MEN - han var enig i at det er bedre å kjøpe ei høstjakke nå, og heller sy inn noe saueskinn i en presenning når vi nærmer oss jul Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 20. september 2012 #531 Del Skrevet 20. september 2012 MEN - han var enig i at det er bedre å kjøpe ei høstjakke nå, og heller sy inn noe saueskinn i en presenning når vi nærmer oss jul Hehe.. hehe, presenning og saueskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 Forfatter #532 Del Skrevet 20. september 2012 Nuttapia: Tenkte bare å gi noen små tips i forhold til handlelista di om det er ok ? - Ammepute: Det er mange som ønsker dette og kjøper, men de fleste jeg snakker med sier at de ikke har fått bruk for det. Min mor som er fysio sier at det er minst like lett å bare bruke noen puter man har hjemme for å støtte opp barnet. Kan være mulig å spare litt penger på det. - Bleiebøtte: Barnas hus gir bort sin type bleiebøtte om man melder seg inn hos dem - Brystpumpe: Jeg har kjøpt Medela Swing etter tips fra andre nybakte mødre jeg har som venner. Den skal vist være enkel å bruke. Har ikke prøvd enda, men baserer meg på at det går greit. - Badebalje: Disse er superdyre å kjøpe i barnebutikker. Utrolig nok for vi kjøpt identisk badebalje på Biltema. Det er slike som man setter på gulvet. Kan også være lurt å kjøpe med slik "sitteinnlegg" slik at de får hodet over vannet når de ligger i den. Under halv pris på biltema og like bra Bare noen tanker fra meg Hellåååå!! Det er HELT ok!! -Ammeputa, er jeg helt enig med deg. Men jeg har nesten bare glatt stoff på putene våre som vi har i sofaen. Kan selvfølgelig bruke ei vanlig hodepute. -Bleiebøtte, Jepp, I know, jeg er klar for å bestille når den tid kommer! -Brystpumpe, Takker for tips Dyrt med slikt? -Badebalje: Smart!! Jeg vet at vi skal få det i gave, så da skal jeg hinte til gave-giveren om denne! Tusen takk for noen flotte tanker fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 Forfatter #533 Del Skrevet 20. september 2012 hehe, presenning og saueskinn Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 Forfatter #534 Del Skrevet 20. september 2012 Råmelken og tørre brystvorter er herved et faktum.. Har hatt det i endel uker, men nå er det mer tydelig..! Har googlet litt om dette nå, og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av ull-pads å putte i bh´en for å holde puppsa ekstra varme.. Jeg skal IKKE klemme og pille.. Jeg kan faktisk bli litt små-kvalm av å stå og se på brystvortene mine.. Noen med erfaringer angående dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. september 2012 #535 Del Skrevet 20. september 2012 -Brystpumpe, Takker for tips Dyrt med slikt? Jeg betalte rundt 1500 for min Vet man får kjøpt brukte brystpumper også, og det er mulig å leie via enkelte sykehus og ammehjelper. Jeg liker å ha mitt eget, og kjøpte derfor selv Jeg fant min på Boots Apotek iallefall. Tror prisene varierer litt, men prøv å google så finner du sikkert ut hvor det er rimeligst. Har fått tips i ettertid at det lønner seg å ha en pumpe som kan pumpe begge brystene samtidig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 Forfatter #536 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg betalte rundt 1500 for min Vet man får kjøpt brukte brystpumper også, og det er mulig å leie via enkelte sykehus og ammehjelper. Jeg liker å ha mitt eget, og kjøpte derfor selv Jeg fant min på Boots Apotek iallefall. Tror prisene varierer litt, men prøv å google så finner du sikkert ut hvor det er rimeligst. Har fått tips i ettertid at det lønner seg å ha en pumpe som kan pumpe begge brystene samtidig da.... Hmm, skal sjekke ut litt forskjellig. Kikket kjapt på finn, og der er noen dom selger nesten ubrukt utstyr til halv pris. Så lenge det er kokt og sterilt, så går det jo fint an å bruke brukt! Én pumpe til begge bryst samtidig? Det var da voldsomt fancy. Stort sett har man jo kun én man ammer, så hvorfor er plutselig begge samtidig så mye bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2012 #537 Del Skrevet 21. september 2012 Min erfaring med brystpumpe er at manuell er bedre enn elektrisk. Men det er jo selvsagt veldig individuelt da. Allikevel tror jeg ikke jeg ville kjøpt en dyr elektrisk før du evt. ser behovet for det etter fødsel. Medela Harmony (som er den manuelle varianten) fås kjøpt på ebay til en billigere penge enn her hjemme. Vi var uheldige med tollen da, siden den kostet rett over 200 kroner. Allikevel sparte vi litt på å kjøpe den derfra. Dobbelpumpe er nok for ''spesielt interesserte'', dvs. de som er nødt til å pumpe seg mye. En normal ammende trenger ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 21. september 2012 #538 Del Skrevet 21. september 2012 Råmelken og tørre brystvorter er herved et faktum.. Har hatt det i endel uker, men nå er det mer tydelig..! Har googlet litt om dette nå, og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av ull-pads å putte i bh´en for å holde puppsa ekstra varme.. Jeg skal IKKE klemme og pille.. Jeg kan faktisk bli litt små-kvalm av å stå og se på brystvortene mine.. Noen med erfaringer angående dette? Jeg har ikke googlet da, men væskemengden hos meg har økt dramatisk de siste ukene. og tørrheten likeså. Så jeg slår to fluer i en smekk og bruker væsken til å smøre med, det ser ut til å funke ullinnlegg har jeg ikke tenkt på, skal det forebygge tørrhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. september 2012 Forfatter #539 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har ikke googlet da, men væskemengden hos meg har økt dramatisk de siste ukene. og tørrheten likeså. Så jeg slår to fluer i en smekk og bruker væsken til å smøre med, det ser ut til å funke ullinnlegg har jeg ikke tenkt på, skal det forebygge tørrhet? Ja, det stod også. Smør med det som kommer ut Ellers så er det sikkert lurt med ullpads, for nå blir det litt kjøligere, og brystvortene er mer følsomme og knopper seg fort. De bør forbli varme og ikke tørke ut.. Man taper iallfall ikke noe på det tror jeg! Kjøper man slikt på apoteket, tru..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 21. september 2012 #540 Del Skrevet 21. september 2012 Ja, det stod også. Smør med det som kommer ut Ellers så er det sikkert lurt med ullpads, for nå blir det litt kjøligere, og brystvortene er mer følsomme og knopper seg fort. De bør forbli varme og ikke tørke ut.. Man taper iallfall ikke noe på det tror jeg! Kjøper man slikt på apoteket, tru..? Hehe så bra, da er jeg på sporet av noe Jeg har faktisk ull ammeinnlegg liggende til vinteren, de er kjøpt på barnas hus. De har lomme til engangsinnlegg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå