Gå til innhold

Leger drepte baby under fødsel


Gjest Gjestinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestinnen

En grusom sak fra Brasil. Leger drepte en baby under en fødsel. Hodet ble revet av, og resten kroppen måtte fjernes ved keisersnitt.

Det er helt forferdelig, og helt uforståelig at dette kan forekomme i 2012.

Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig? Siden de skriver hodeløs så må jo hodet bokstavelig talt ha blitt revet av? Men hva med hud og sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Babyens skuldre satt fast, noe de åpenbart ikke hadde erfaring med. Håper at ungen var død før hodet ble skilt fra kroppen, med tanke på at de sleit i flere timer. Må ha vært bra desperate for å få ut ungen når hodet blir revet av... fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en temmlig grusom nyhet å lese, synes jeg.

Tenker mer på hvordan moren har det enn babyen, for å være helt ærlig. Den må jo ha vært døende eller død om de var så desperate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som kommenterte på den siden sa at babyen allerede var død og at de skulle fjerne den døde babyen. At den ikke døde av det her. Men fy faen! Blir kvalm :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ærlig talt ikke noe videre på det. At legene kan ha gjort feil under fødselen, og at barnet kan ha dødd, og at man måtte ta det ut med keisersnitt. OK. DET tror jeg. At legene slet hodet av barnet ved et uhell? No way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pokker om det var et uhell. Man skal dra ganske hardt for å klare å dra hodet av en baby, og legen i videoen her hadde rotet rundt med kirurgiske instrumenter for å gjøre det enda lettere å dra av hodet. Ikke vet jeg, det er kanskje slik legen her har gjort det også, og så innser han at han har driti på draget og hevder det var et uhell. Han bør være :flau:

http://www.medicalvideos.us/play.php?vid=2616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...