Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg går snart tom for min ansiktskrem, så jeg er på leting etter en ny. Alle andre produkter jeg bruker er fra MD, men har ikke vært særlig fornøyd med kremen jeg fikk anbefalt (kjøpte den hos hudpeier). Jeg har sett litt på produkter fra Ole Henriksen, Delecor, Dermalogica og Origins, men jeg syns det er vanskelig å vite hvilke kremer som passer til min hud.

Er det noen av dere som kan anbefale en krem (altså ikke bare en serie, men en spesifikk krem)?

Jeg har sensitiv kombinert hud, blir litt blank og får lett kviser. Den trenger nok også masse fukt.

Også, noen som vet hvor man kan få kjøpt origins og dermalogica på nett? De har ikke på feelunique.

Setter stor pris på svar!

:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

24 h fra Skin Science.

AnonymBruker
Skrevet

24 h fra Skin Science.

Denne var jo rådyr, kosta £85 på feelunique. Har desverre ikke råd til det :frown:

Skrevet

Jeg bruker Hydra Floral fra Decleor, er kjempefornøyd med den. Gir masser av fukt! :) Bruker også MD ved siden av.

AnonymBruker
Skrevet

Denne var jo rådyr, kosta £85 på feelunique. Har desverre ikke råd til det :frown:

Den er billigere i Norge. Det er uten tvil den beste kremen jeg noen gang har prøvd, og det inkluderer MD, Decleor, Babor og Dermalogica.

AnonymBruker
Skrevet

Den er billigere i Norge. Det er uten tvil den beste kremen jeg noen gang har prøvd, og det inkluderer MD, Decleor, Babor og Dermalogica.

Hvor er det man får kjøpt den, og hva koster den? Har sett litt rundt på nettet, og folk virker fornøyde med denne kremen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det man får kjøpt den, og hva koster den? Har sett litt rundt på nettet, og folk virker fornøyde med denne kremen.

På hudpleiesalong og noen parfymerier. Både veilende pris og hvor merket selges står på nettsiden:

http://skinscience.com/no

Er også veldig fornøyd med rensen og masken. Har aldri hatt så myk hud og jeg har alltid fått høre at jeg har babyhud. Disse kjøpte jeg på feelunique fordi de hadde et godt tilbud, dvs jeg fikk masken på kjøpet da jeg kjøpte rensen.

Synes også at det er et pluss at det er et norsk merke. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Hydra Floral fra Decleor, er kjempefornøyd med den. Gir masser av fukt! :) Bruker også MD ved siden av.

Er den bra for for en som sliter med kviser, har litt tørr\fuktfattig hud? tilfører den fuktighet uten å gi kviser?

Skrevet

Jeg sliter ikke noe veldig med det selv så vet egentlig ikke. Hos meg kommer de fast en gang i mnd uansett de :gjeiper:

Nei, men den forårsaker ikke noe utbrudd hos meg i alle fall :) Jeg har fuktfattig hud jeg også og syns denne er gull.

AnonymBruker
Skrevet

Matis for sensitiv hud. Roer ned rød hud, gir fukt uten at en blir blank eller får kviser. Jeg elsker den!

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen gode kremer som har spf i seg?

Ser at den skin science kremen har, men syns fortsatt den er for dyr (koster over 700kr i norge også).

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg bruker DENNE og er SÅ fornøyd! Det er virkelig luksus på krukke og reddet huden min da jeg gikk på isotretinoinkur. Jeg hadde ganske sensitiv hud rundt den tiden og etter, men fikk verken sår eller rød hud av denne. Kommer neppe til å se etter noen andre kremer på en lang stund, for denne holder det den lover og mer til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...