Gå til innhold

Politimann slått ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenke

:rope::kjefte::tristbla:

Kjenner jeg blir mer og mer rasistisk for hver dag som går.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke

:rope::kjefte::tristbla:

Kjenner jeg blir mer og mer rasistisk for hver dag som går.

Det er det god grunn til, for nordmenn er så uskyldige...!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke

:rope::kjefte::tristbla:

Kjenner jeg blir mer og mer rasistisk for hver dag som går.

Rasist? Hvorfor det? Mener du at dersom du ønsker strengere innvandringspolitikk fra dagens frislipp så føler du at du er en rasist? Hvem er det som har plantet en slik logikk hos deg? Media? Omgivelser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at det er kommet kulturer inn i landet som ikke har samme respekt for liv som vi har tradisjoner for i Norge.

Fakk dem, døm dem, om mulig utvis dem. Hvis ikke, se til å fikse lovverket slik at de aldri går fri igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart at flere og flere blir skeptiske til vise grupper innvandrere som skiller seg kraftig ut med upassende og uakseptabelt oppførsel. Det verste er at lovlydige innvandrere også lider på grunn av det.

Jeg er absolutt for strengere innvandringspolitikk og strengere grensekontroll som holder drittsekker langt unna Norge.

Hilsen, en lovlydig innvandrer som er skikkelig lei innvandrere med uakseptabelt oppførsel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kvinnelige politibetjenten reddet trolig livet til kollegaen. Tøff dame som greide å forhindre at han ble drept.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOKAS-saken:

Politimann skutt.

Gjerningsmannen av norsk opprinnelse.

Og sammensetningen av resten av banden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOKAS-saken:

Politimann skutt.

Gjerningsmannen av norsk opprinnelse.

Oi, måtte du "bare" 8 år tilbake i tid?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbariske jævler de som gjorde det der. Jeg håper de blir tatt. Lang fengselstraff dersom de ikke har flere statsborgerskap enn norsk. Utsendelse dersom de har et sted å sendes. Det er mitt håp.

Jeg håper politimannen klarer seg , vi trenger alle norges politifolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Den kvinnelige politibetjenten reddet trolig livet til kollegaen. Tøff dame som greide å forhindre at han ble drept.

Men hvorfor gjør media noe poeng ut av at hun er kvinne? Hvorfor skrive politidame og ikke politibetjent?

Det blir liksom "hun reddet ham, til tross for at hun er en kvinne"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sammensetningen av resten av banden?

For en stor del norske, de også. "Hjernen" var norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, måtte du "bare" 8 år tilbake i tid?

Vold mot politiet er ikke akkurat noe eksotisk. Men det hører med til sjeldenhetene at de blir myrdet av kriminelle. Kriminelle er kriminelle. De har valgt å tjene til livets opphold ved å stjele, true og selge dop. Tror de at de kan slippe unna med det, så vil de ikke nøle med å slå ned en politimann, om det kan holde dem utenfor fengsel. INGEN av dem. Og det er ikke et rasespørsmål.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

NOKAS-saken:

Politimann skutt.

Gjerningsmannen av norsk opprinnelse.

Jamen daså. Da gjør det jo ikke noe som helst om vi importerer flere gjerningsmenn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Politiet er sjokkerte ja.... Når det først går ut over dem, da er de plutselig sjokkerte!

Dette er jo helt dagligdagse scener som skjer overalt i byen i helgene.

Gjerningsmannen er som regel aldri norsk heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politifolk er der for å forsøke å hindre at folk flest blir utsatt for vold. I denne jobben blir politifolk jevnt og trutt utsatt for vold og trusler og politiet selv sier at de er i ferd med å tape denne kampen fordi regjeringen ikke er villig til å satse på etaten. Det blir stadig færre politifolk fordi det at men hele tiden er så få gjør at belastningen ved å gå på jobb blir såpass mye større. Det gr utover liv og helse til den enkelte.

Man har fått nok og hopper av fordi man føler at samfunnet skriker etter deres tjenester mens de samtidig ikke blir satt i stand til å gjøre jobben. Og hvem får dritten? Den enkelte.

Samfunnet stiller ikke opp for politifolk som forventes å gi både liv og helse i tjenesten. Jeg vedder på at den polititjenestemannen som ble slått ned ikke får nevneverdig hjelp og støtte fra de som styrer denne etaten. For de er mer opptatt av budsjetter enn av sine medarbeidere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...