Gå til innhold

Politiet kjørte over skadet katt - to ganger


Gjest gjest47590

Anbefalte innlegg

Gjest Yellow Taxi

"Eieren ba om at politiet tok livet av den på stedet, men vi kunne ikke bruke skytevåpen der. Katten var aggressiv, så den var ikke lett å ta i heller. Folk fikk beskjed om å trekke tilbake. Da kjørte vi over den to ganger, så var den død, sier Aronsen "

Ja, det er aronsen, over. Ja, hører deg klart og tydelig, over. Jeg står i hovedgaten 27, kan du sendte ut noen med varebilen? - litt kvikt, over.

Hvorfor har du behov for bistand fra Bravo07? Over.

De har tung bil... Jeg har funnet en skadet hest, over.

Endret av Yellow Taxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmt... Er de ikke både utdannet og betalt for å være profesjonelle.??

Skal fan ta meg spole over politiet neste gang jeg finner en skadet politimann i grøfta... Ble litt provosert av dette.. Greit, jeg forstår at det var det "beste" de kom på der og da.. Men kunne de ikke tatt jekken ut av bagasjerommet på bilen og slått den ihjel med den istedet for å kjøre over den to ganger. Hadde jo vært mere humant spør du meg.

Sorry Tønsberg politiet.. Dere må skjerpe dere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kjører da ikke over katten for å ta livet av den! Støtter forslaget med jekken, men det hadde dem vel ikke baller til å gjøre, fy skamme dere! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig kvalm av å lese det! Og det verste er at de forsvarer hva de gjorde etterpå.. I retrospekt burde de i det minste skjønne at det ikke var den mest humane måten å avlive katten på. Ville ikke kalt det å avlive den en gang, katten led jo pga de ikke var effektive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...