Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er respektløst å publisere bilder av andres barn og har ikke gjort det. I bhg må de ha skriftlig tillatelse for å gjøre dette. Foreldre henstilles til samme praksis.

Ja, det syns jeg også - gjelder både barn og voksne! Jeg har en venninne som legger ut bilder på fb hele tiden og jeg har gitt henne streng beskjed at jeg ikke vil at hun skal gjøre det. Likevel hender det at hun gjør nettopp det! Jeg syns det er utrolig frekt og vil bestemme selv hva som skal ligge der og ikke, både av meg og barna!

Her tar ikke far noe ansvar, så hvem skal da gjøre det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke en rapporteringsknapp å trykke på på fb da eller er jeg helt på villstrå

om så er ville jeg brukt den heftig på alle bilder jeg ikke ønsket skulle vere på fb samme hvem som eier profilen bildene er lagt ut på

• 3 uker senere...
Skrevet

er det ikke en rapporteringsknapp å trykke på på fb da eller er jeg helt på villstrå

om så er ville jeg brukt den heftig på alle bilder jeg ikke ønsket skulle vere på fb samme hvem som eier profilen bildene er lagt ut på

Problemet er at vi ikke er venner på FB... :-(

Får høre av andre at hun legger ut :-(

Skrevet

Du får høre med noen som er venn med henne om å få se på bildene, er de nakne på bildene eller noe annet som kan virke støtende får de hjelpe deg med å rapportere det.

Vil de ikke det kommer du ingen vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...