Gå til innhold

Forventer damer orgasme på ons?

Fremhevede innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Gutter kommer alltid så det er mer eller mindre enn selvfølge. Det er ikke så lett for mannen å gi en kvinne orgasme uten at han kjenner kroppen hennes godt. Skal hun ha orgasme må hun gjøre en innsat for det selv også.

Jeg tror det er lettere for en kvinne å oppnå orgasme om hun styrer pulinga enn om han gjør det.

Nå er ikke jeg av typen som legger meg på rygg og lukker øynene og regner med at han gjør all jobben. Tar gjerne styringa, jeg :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt så mange ons i mitt liv, men har ikke fått orgasme under noen av dem. Har ellers lett for det, i forhold eller alene. Tror jeg er litt for sjenert til å nyte sex med noen nesten ukjente. Har også prøvd å ha sex edru med en jeg nesten ikke kjente, det var hyggeligere enn i fylla, men nei, jeg er seriøst for sjenert til å slappe nok av.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg av typen som legger meg på rygg og lukker øynene og regner med at han gjør all jobben. Tar gjerne styringa, jeg :gjeiper:

Men kommer du med en ONS når du gjør det?

Det vil jo ikke være han sin feil om du ikke kommer, akkurat som at det ikke vil være hennes feil om han ikke kommer. Menn kommer fordi de er flinke til å ta ansvar for egen orgasme, mange kvinner er også flinke til å ta ansvar for egen orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...