AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Skal ut i dag og satser 100% på å finne ei jente som vil ha sex på byen. Men en ting, forventer jenter å få orgasme på ONS?Pleier dere å få orgamse på ONS og hvordan skjer det gjennom oral eller penetrering eller fingring eller kombinasjon eller ingen orgasme.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Det er vel få damer som forventer det... Men man kan jo håpe. Hva folk kommer av er jo så forskjellig, men fingre eller tunge er veldig populært blant jenter. Men for min del skal fyren være rimelig flink i senga for å få meg til å komme første gang jeg ligger med han.
Sugerøret Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Skal ut i dag og satser 100% på å finne ei jente som vil ha sex på byen. Men en ting, forventer jenter å få orgasme på ONS?Pleier dere å få orgamse på ONS og hvordan skjer det gjennom oral eller penetrering eller fingring eller kombinasjon eller ingen orgasme. Forventer du orgasme så gjør vel dama det også. 8
belle_ Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 JA. Hvorfor skulle jeg ellers gidde å knulle en random? 10
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 du forventer vel å få orgasme? kvifor skal ikkje dama forvente det?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 du forventer vel å få orgasme? kvifor skal ikkje dama forvente det? Ja selfølgelig forventer damer å få orgasme ved ONS. Men tror ikke damer forventer oralsex ved ONS. Jeg vil i hvertfall ikke ha det ved ONS. Men forventer at han fingrer meg og bruker hendene på meg som forspill og er noenlunde deilig å pule med. At han holder gjerne lenge og puler i et tempo jeg liker...og med en støteteknikk jeg liker. Storforlangende ? Har stort sett vært heldig med mine ONS. Og har jeg ikke kommet - så har jeg i hvertfall vært veldig nære på og hatt en deilig stund. Men så får jeg vanligvis morgensex også...Om ikke fyllesexen var helt det store : )
Gjest Lykkeliky Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Selvsagt vil jeg forvente det. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg har ikke en ONS kun for å glede den andre, klart jeg vil ha det godt jeg og. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Skal ut i dag og satser 100% på å finne ei jente som vil ha sex på byen. Men en ting, forventer jenter å få orgasme på ONS?Pleier dere å få orgamse på ONS og hvordan skjer det gjennom oral eller penetrering eller fingring eller kombinasjon eller ingen orgasme. Ja for pokker. Jeg vokser ikke musa og leggene for moroskyld heller.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 Det virker som de aller aller fleste gjør det, og det er de jo i full rett til.
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. mai 2012 #11 Skrevet 20. mai 2012 Forventer en hederlig innsats iallefall! Men forventningene synker etterhvert som promillen stiger, hvis begge er sveiseblinde så forventer jeg ikke stort mer enn kroppskontakt For the record så pleier jeg ikke ha ONS i grisefylla, elendig fyllesex er nok mer noe som hører forhold til. Sånn sett er jo et tips for alle dere på sjekkern å ikke drikke så mye, er du merkbart fullere enn henne så forventer hun vel ikke stort mer enn ølkuk. 2
Gjest O___o Skrevet 20. mai 2012 #12 Skrevet 20. mai 2012 Det virker som de aller aller fleste gjør det, og det er de jo i full rett til. åja. for du er av typen som blir med noen hjem for å bare ligge i skje?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #13 Skrevet 20. mai 2012 Ja for pokker. Jeg vokser ikke musa og leggene for moroskyld heller. Ja. Vanlig prosedyre. Hver gang jeg skal ut på byen - må musa barberes litt...må jo ha fin velstelt mus - når jeg håper på herrebesøk...he he Så alt er nøye planlagt. Det er ikke tilfeldig at jeg er så striglet fra topp til tå ...for å si det slik : ) Når jeg skal ut på byen. Regner med å få napp...he he
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #14 Skrevet 20. mai 2012 Svaret på spørsmålet er ja. Hvis du ikke greier å få dama til å komme, er du ikke en skikkelig mann, enkelt og greit. Da kan du like godt holde deg hjemme. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #15 Skrevet 20. mai 2012 Selvsagt vil jeg forvente det. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg har ikke en ONS kun for å glede den andre, klart jeg vil ha det godt jeg og. Gutter kommer alltid så det er mer eller mindre enn selvfølge. Det er ikke så lett for mannen å gi en kvinne orgasme uten at han kjenner kroppen hennes godt. Skal hun ha orgasme må hun gjøre en innsat for det selv også. Jeg tror det er lettere for en kvinne å oppnå orgasme om hun styrer pulinga enn om han gjør det.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #16 Skrevet 20. mai 2012 de fleste menn jeg har ligget med, har vært overrasket over at jeg ikke har fått orgasme når de har pult meg med sin penis. jeg håper slike menn er i fåtall???? 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #17 Skrevet 20. mai 2012 Nei, det gjør jeg absolutt ikke. Jeg forventer at begge prøver å gjøre noe godt på hverandre, men jeg forventer ingen orgasme. Kommer ikke lett, og kan ikke kreve at en stakkars tilfeldig skal vite hvordan han skal få det til på meg. Kommer uansett ikke uten vibrator. 1
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #18 Skrevet 20. mai 2012 Seksuelt samleie med en tilfeldig gir meg personlig ingen nytelse, så hvordan andre kan forvente det forstår jeg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #19 Skrevet 20. mai 2012 Seksuelt samleie med en tilfeldig gir meg personlig ingen nytelse, så hvordan andre kan forvente det forstår jeg ikke. Så synd for deg da. Hvorfor orker du å ha ONS da ? Hvorfor gidder du å pule kjerringer da ? Jeg hadde ikke orket - om det ikke var deilig. ONS får meg til å tenne kraftig...det vekker lysten 100 ganger til live. Det gir meg nye onani fantasier og et heftigere sexliv generelt. Forde jeg må ha kontakt med det motsatte kjønn for å føle skikkelig lyst. Ser jeg bare kjerringer dag ut og dag inn ...daffer lysten nedover og nedover ...til man nesten glemmer hvor deilig mannfolk er : ) Men det husker jeg - straks jeg får meg en runde...Men da blir jeg GAL av lyst i flere uker etterpå...MYE VIL HA MERE...forstår du. Det er litt slitsomt av og til. Av og til best å holde seg vekk fra menn og deres fristelser...
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #20 Skrevet 20. mai 2012 Svaret på spørsmålet er ja. Hvis du ikke greier å få dama til å komme, er du ikke en skikkelig mann, enkelt og greit. Da kan du like godt holde deg hjemme. unødvendig slem kommentar, synes jeg. Mener du virkelig at det ikke er mer som definerer en skikkelig mann enn hans evne til å få en tilfeldig dame til å komme på en ons?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå