Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #41 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har sett begge bli brukt på morsomme måter og er dermed uenig. Min oppfatning er uansett at de er de verste smilyene. Jeg er selv dessverre skydig i å ha brukt Og har aldri brukt den i positiv forstand.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #42 Skrevet 19. mai 2012 Ja, mange av dei unyttige er veldig søte/rare/artige, men er skjøner liksom ikkje kvifor me har dei? Lurar på kven som "fant dei opp" og kva som var grunnen til at den personen tenkte "denne smilyen treng me på KG-forumet"? Du kan så si. Det har jo vært forslag om nye smilyer, som i min mening kunne vært mer nyttig men det har aldri vunnet frem. Syns mange av de kunne vært fjernet, og eventuelt erstattet med noen andre.
Fresi Skrevet 19. mai 2012 #43 Skrevet 19. mai 2012 Min oppfatning er uansett at de er de verste smilyene. Jeg er selv dessverre skydig i å ha brukt Og har aldri brukt den i positiv forstand. Da er vi uenige, men fint at du presiserte at det var din personlige oppfatning.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #44 Skrevet 19. mai 2012 Ja, mange av dei unyttige er veldig søte/rare/artige, men er skjøner liksom ikkje kvifor me har dei? Lurar på kven som "fant dei opp" og kva som var grunnen til at den personen tenkte "denne smilyen treng me på KG-forumet"? Det er smileyer som følger med forumplattformen, de fleste forum av samme type har de samme.
Gjest imli Skrevet 19. mai 2012 #45 Skrevet 19. mai 2012 Det er smileyer som følger med forumplattformen, de fleste forum av samme type har de samme. OK, det visste eg ikkje
Meaty Skrevet 19. mai 2012 #46 Skrevet 19. mai 2012 Mange av smileyene ER oppkalt etter (tidligere) moderatorer, så det går tydeligvis an å legge til flere smileyer enn det som følger med forumplattformen. Denne tror jeg ikke man finner andre steder: Mange av smileyene er også veldig like andre smileyer, og blir da overflødige. De jeg liker minst er nok og . Det blir "TMI" for min del. Favoritten er definitivt denne som jeg er sikker på er oppkalt etter en moderator. 1
Gjest imli Skrevet 19. mai 2012 #47 Skrevet 19. mai 2012 Ja, men kor er forresten? Ho er det lenge sida eg har sett her...
SoftKitty Skrevet 19. mai 2012 #48 Skrevet 19. mai 2012 Jeg går imot strømmen og sier at jeg liker , tenker ikke på den som sååå negativ..litt sånn "jaja" /care "litt overlegen" kanskje.. Heh. Den jeg liker minst er denne: Synes den ser mer ond enn lur ut. 1
Gjest Mahareth Skrevet 19. mai 2012 #49 Skrevet 19. mai 2012 ser jeg ikke noe poeng i. Samme med og også. Sistnevnte er også altfor stor. 1
Fresi Skrevet 19. mai 2012 #50 Skrevet 19. mai 2012 Ja, men kor er forresten? Ho er det lenge sida eg har sett her... Nigo er den beste smileyen. Savner Nigo! 1
Gjest BM2 Skrevet 19. mai 2012 #52 Skrevet 19. mai 2012 Fordi de minner meg om IRL-ting jeg ikke kan utstå.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #53 Skrevet 19. mai 2012 Mange av smileyene ER oppkalt etter (tidligere) moderatorer, så det går tydeligvis an å legge til flere smileyer enn det som følger med forumplattformen. Denne tror jeg ikke man finner andre steder: Jo, den er overalt, men det står andre bokstaver i hjertet.
cornflake_girl Skrevet 20. mai 2012 #55 Skrevet 20. mai 2012 Alle julesmilyene misliker jeg. Denne liker jeg ikke fordi den er stygg, denne synes jeg ser slem ut, så den liker jeg ikke, denne synes jeg er kjip, denne er innmari stygg, denne forstår jeg ingenting av, ikke denne heller. Også synes jeg denne er fæl. Mine favoritter er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå