Gå til innhold

KG sin verste smiley

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så i et annet innlegg her om folk som klaget på diverse smiley.

Så hva synes du er den verste smilien på KG?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:filer: Denne synes jeg er fryktelig nedlatende å bruke.

:catmilk: Denne skjønner jeg ikke vitsen med?

:fisk: Og ikke denne heller.

Jeg synes det er mange rare, unødvendige smilies på KG :)

Skrevet

:filer: Denne synes jeg er fryktelig nedlatende å bruke.

:catmilk: Denne skjønner jeg ikke vitsen med?

:fisk: Og ikke denne heller.

Jeg synes det er mange rare, unødvendige smilies på KG :)

Helt enig! Om det er en spesifikk smiley jeg er ute etter, har det hendt at jeg har måttet bla gjennom ALLE smileyene opptil flere ganger fordi det er så mange og de er lette å misse :fnise: Er jo ikke alle jeg kan utenat!

:nissekonekyss::transe::redd::fryser::hund::buss: ++

Aldri sett noen bruke de der :fnise:

• Liker 1
Skrevet
:fnise: Denne. Altså, den er ikke ille i seg selv, men alle bruker den. Hele tiden!
Skrevet
:rodmer: <--- Irriterende og altfor søtt/kleint.
Skrevet

:fnise: Denne. Altså, den er ikke ille i seg selv, men alle bruker den. Hele tiden!

Skyldig ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:filer:

Syns jentene blir mer tiltrekkende når de svarer med den jeg ;)

Skrevet

Den som filer neglene får meg alltid til å tenke "oi, så overlegne vi var i dag da!".

• Liker 2
Skrevet

Det er en del smileys som kan tolkes på forskjellige måter. ;) kan f.eks være flørtende, understreke at en kommentar er satt litt på spissen, eller den kan være lett nedlatende.

:balltre: synes jeg derimot er direkte stygg, for det er tross alt ikke så veldig mange forskjellige måter å tolke et klubbeslag i hodet på. Det samme gjelder bruken av :scorpis: når man ikke er enig med andres meninger. Grøsser hver gang jeg ser disse to (rettet mot andre brukere) i mer eller mindre seriøse diskusjoner.

Gjest Indra
Skrevet

Så i et annet innlegg her om folk som klaget på diverse smiley.

Så hva synes du er den verste smilien på KG?

Alle. Det er en uting at man skal måtte krydre skriftlig kommunikasjon med alt dette fjaset, men jeg merker at jeg lar meg påvirke til å slenge på en innimellom, rett og slett fordi jeg ikke vil oppfattes som sur.

Skrevet

Jeg kom plutselig på at den popcorn-spisende smiley'en også irriterer meg litt, spesielt når folk legger den inn i innlegg hvor det ikke er underholdningsverdi, bare triste ting, og hvis man legger inn den uten å skrive noe som helst kun for å få tråden i "mine innlegg".

Skrevet

Mange av de dere nevner har jeg ingenting imot som kaffekopper, katter og babyer.

Sjokolade etc kan jo brukes i ulike setninger. De er veldig nøytrale og gjør meg ingenting.

Derimot missliker jeg disse sterkt!

:fnise::filer::lur::jepp::laugh::rolleyes:

Skrevet

:filer:

Den som filer neglene får meg alltid til å tenke "oi, så overlegne vi var i dag da!".

Jeg kunne plusset, men føler behov for å skrive at jeg er helt enig med dere to!

:heks:

Skrevet

:buss: Så jeg mye i bussmanntråden :)

:catmilk: Blir mye brukt i dyreforumet.

Syns også :file: er nedlatende, men tror jeg har brukt den selv et par ganger.

:pasha: Skjønner ikke poenget med denne. Hva er det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...