Gjest Gjest_Kalia Skrevet 18. mai 2012 #21 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har hvert fall erfart at jeg kan lukte når venninner av meg (og generelt at jenter så klart, men de er man jo ikke alltids nå nærme lenge) har mensen, så lenge de bruker bind. Vanskelig å forklare lukten, men jeg vet likevel godt hva det er som lukter... Denne lukten oppstår bare ved bruk av bind, sikkert ikke hos alle/alltid, en av mange grunner til at jeg bare bruker tampong...
Gjest "gjest" Skrevet 18. mai 2012 #22 Skrevet 18. mai 2012 Denne lukten oppstår bare ved bruk av bind, sikkert ikke hos alle/alltid, en av mange grunner til at jeg bare bruker tampong... Men tampongbruk tørker ut underlivet.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 18. mai 2012 #23 Skrevet 18. mai 2012 Men tampongbruk tørker ut underlivet. Derfor er menskopp best.
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2012 #24 Skrevet 18. mai 2012 Beskriv lukten da! Jern. (sikkert pga hemoglobin?)
Gjest "gjest" Skrevet 18. mai 2012 #25 Skrevet 18. mai 2012 Derfor er menskopp best. Aldri prøvd, men har prøvd menssvamper og de fungerte utmerket, har bare ikke funnet dem på nettet igjen etter at de siste ble for dårlige.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #26 Skrevet 18. mai 2012 En onkel av meg har veldig god luktesans og kan lukte når damer har mensen. Så det er ikke umulig
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 19. mai 2012 #27 Skrevet 19. mai 2012 Men tampongbruk tørker ut underlivet. Har aldri jeg hatt noe problemer med hvert fall ikke merkbart
Gjest "gjest" Skrevet 19. mai 2012 #28 Skrevet 19. mai 2012 Har aldri jeg hatt noe problemer med hvert fall ikke merkbart Det er no bra da.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #29 Skrevet 19. mai 2012 Blod lukter ganske kraftig og typisk, og det vil man kunne kjenne med en gang det kommer ut av kroppen. Trenger ikke ha gått med det lenge før det kjennes. Feks kan hunder uten problemer lukte dette, så et menneske med god nese vil nok også kjenne det. Selve kroppslukten endrer seg også gjennom syklusen. Min erfaring er at de fleste menn underbevisst lukter og oppfatter eggløsning, siden de blir kåtere og mer pågående de dagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå