AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Om jeg var en superhelt, hadde min kraft være å kunne lukte mensen på jenter. Jeg tuller ikke, jeg tror at jeg kan lukte det! Er det umulig? Er det bare ett eller annet som lukter? Det er liksom samme lukten som kommer igjen, og bare rundt jenter. Ikke ofte for samme jente heller. Andre som har opplevt noe lignende? Eller er jeg bare helt på jordet? Igjen, jeg troller ikke, dette er dønn seriøst!
CalidumCor Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 I såfall tror jeg du vanker rundt jenter med en smule dårlig intimhygiene.... Og hvorfor i alle dager ligger denne under seksualitet??
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Det er nok mulig. Selv ørlite blod har jo en distinkt lukt, og kvinnens feromoner og øvrig "utsondring" endres jo også i løpet av syklusen. Hvilken av de to du faktisk lukter skal jeg dog ikke mene noe om. Mens/blod lukter jo søtlig/rått, er det det du kjenner? 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Går man lenge med et bind kan det begynner å lukte litt etter hvert. Jeg tror jeg svetter litt mer under mensen, så mulig kropslukten blir sterkere.
Sinner Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Hvis dama er uvaska og bruker bind i tillegg så kan du lukte det ja. Det finnes mange griser her i verden. De fleste vasker skrøfsa hver dag når de har mensen (håper og tror jeg ihvertfall) og da ska det godt gjøres å lukte det. Hvis du ikke har en ekstrem sensitiv nese da, slik som han i boka parfymen.
Gjest "gjest" Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 ER det sikker på at det er mensen og ikke eggløsningen du lukter?
Mann 42 Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Om jeg var en superhelt, hadde min kraft være å kunne lukte mensen på jenter. Jeg tuller ikke, jeg tror at jeg kan lukte det! Er det umulig? Er det bare ett eller annet som lukter? Det er liksom samme lukten som kommer igjen, og bare rundt jenter. Ikke ofte for samme jente heller. Andre som har opplevt noe lignende? Eller er jeg bare helt på jordet? Igjen, jeg troller ikke, dette er dønn seriøst! Jenter lukter forskjellig gjennom en syklus. Det har jeg lagt merke til selv. Og mange dyr er i stand til å avgjøre på basis av f.eks lukten av urinen om en hunn er paringsklar. Så avansert er ikke jeg. Men jeg tror nok at vi kan lukte det, ja.
Sophia Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Hvis dama er uvaska og bruker bind i tillegg så kan du lukte det ja. Det finnes mange griser her i verden. De fleste vasker skrøfsa hver dag når de har mensen (håper og tror jeg ihvertfall) og da ska det godt gjøres å lukte det. Hvis du ikke har en ekstrem sensitiv nese da, slik som han i boka parfymen. Skrøfsa Tja. Lukte mensen? Kan godt hende hvis hun bruker bind, vil tro det lukter mer da, særlig hvis jenta er dårlig på å skifte det. Endret 18. mai 2012 av Naive
Djungelvrål Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Hvis dama er uvaska og bruker bind i tillegg så kan du lukte det ja. Det finnes mange griser her i verden. De fleste vasker skrøfsa hver dag når de har mensen (håper og tror jeg ihvertfall) og da ska det godt gjøres å lukte det. Hvis du ikke har en ekstrem sensitiv nese da, slik som han i boka parfymen. Åååååååååå så tøff da, ååååååååååååå skrøfsa, lært deg et nytt ord?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Ja, man kan vel lukte det, desverre. Men om jenta er renslig og dusjer hver dag, så går det vel greit. Men det kan jo være du har en veldig god luktesans! ...Hvorfor ligger denne tråden på seksualitet egentlig?
Gjest "gjest" Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Duft er generelt en viktig del av seksualiteten vår, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Hvis dama er uvaska og bruker bind i tillegg så kan du lukte det ja. Det finnes mange griser her i verden. De fleste vasker skrøfsa hver dag når de har mensen (håper og tror jeg ihvertfall) og da ska det godt gjøres å lukte det. Hvis du ikke har en ekstrem sensitiv nese da, slik som han i boka parfymen. Jeg vasker underlivet 2 ganger om dagen når jeg har mensen, men det lukter likevel om jeg bruker bind. Så det er nok forskjell på hvor mye lukt man utsonderer.
Sinner Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Åååååååååå så tøff da, ååååååååååååå skrøfsa, lært deg et nytt ord? Hva er det som feiler deg egentlig? Skrøfse er faktisk et vanlig ord å bruke, det er ikke noe jeg har funnet opp. Her på Kg blir man jo halshugd om man sier fitte eller lignende. Vagina da, er det pent nok for deg? Ja det er vanlig å lukte fra vagina hvis man ikke er nøysom med hygienen under menstruasjonen. Herrefred 4
Gjest _Blomsten_ Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Hva er det som feiler deg egentlig? Skrøfse er faktisk et vanlig ord å bruke, det er ikke noe jeg har funnet opp. Her på Kg blir man jo halshugd om man sier fitte eller lignende. Vagina da, er det pent nok for deg? Ja det er vanlig å lukte fra vagina hvis man ikke er nøysom med hygienen under menstruasjonen. Herrefred Vagina lukter ikke, men om man går med et bind for lenge begynner det til slutt å lukte, dette er fordi blodet kommer i kontakt med luft, samtidig som bindet blir værende fuktig da det er av plast og ikke puster. Hadde man brukt tøybind hadde det nok luktet mindre.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 TS her: Jeg skal innrømme, "kost og helse" hadde kanskje vært en bedre plass. Uansett, det er en distinkt lukt. Veldig vanskelig å beskrive. Jeg lukter den ikke for meg, liksom bare noe man legger merke til når den er der. Om det er mensen, eller egglønsing eller bare noe jeg innbiller meg, skal jeg ikke si for sikkert. Bare lurte på om det er mulig, og om andre har hatt lignende idéer Takker for svar, forresten :D
Gjest _La Femme Skrevet 18. mai 2012 #17 Skrevet 18. mai 2012 Tørka blod lukter jo ganske sterkt, så det er ikke rart at du kan lukte det.
Sinner Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Vagina lukter ikke, men om man går med et bind for lenge begynner det til slutt å lukte, dette er fordi blodet kommer i kontakt med luft, samtidig som bindet blir værende fuktig da det er av plast og ikke puster. Hadde man brukt tøybind hadde det nok luktet mindre. Ja, er greit nok det. Den siste posten min var bare for å få frem et poeng til en annen bruker. 1
Gjest "gjest" Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 Vel, hvis du liker lukten, er dama noe for deg.
Mann 42 Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 Jeg tror ikke TS snakker om en vond lukt, og det gjør ikke jeg heller. Men kvinners lukt endrer seg gjennom en menstruasjonssyklus, and that`s a fact.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå