Maus Skrevet 20. mai 2012 #21 Skrevet 20. mai 2012 Symmetriske mennesker ser kjedelig ut. Nesten som dukker faktisk. Catwalkmodeller feks er ofte symmetriske, og blikket mitt stopper ikke lenge ved deres ansikt. Usymmetri derimot er det man forelsker seg i. Det gjør et ansikt interessant og får det til å skille seg ut fra det neste. 2
Gjest Bella111 Skrevet 20. mai 2012 #22 Skrevet 20. mai 2012 Dette skal vist nok være det perfekte ansikt Vel ihvertfall i Storbritannia ikke perfekt.mer kjedelig og helt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #23 Skrevet 20. mai 2012 Å, den vil jeg gjerne se. Slik jeg har forstått det, har psykologene latt folk se 1000x bilder og lagd statestikk ut av det. På den måten kan man se tendenser og hvilke ansiktsformer som blir mest selektert for. Jeg tror ansikt med symmetri er det de fleste velger. Han ene professoren min var med på å gjøre et slikt studie, bare at han prøvde å finne ut hvilke ansikt folk stolte mest på. Ganske artig hva de kom fram til. Dette med formler i vitenskap er ikke så enkelt så folk tror. De er ofte veldig forenklet og virkelighetsfjerne. jeg har et trusting face. folk forteller meg alt for mye. håret mitt er så stort for det er fullt av hemmeligheter :gjeiper: true story
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. mai 2012 #24 Skrevet 20. mai 2012 (endret) ikke perfekt.mer kjedelig og helt vanlig. http://www.huffingtonpost.com/2012/04/24/florence-colgate_n_1448779.html#s929297&title=Eye_Socket_Strength Endret 20. mai 2012 av Corto Maltese
Gjest Bella111 Skrevet 20. mai 2012 #25 Skrevet 20. mai 2012 http://www.huffingtonpost.com/2012/04/24/florence-colgate_n_1448779.html#s929297&title=Eye_Socket_Strength det er fint de har laget en artikkel om det. men i mine øyne rekker ikke dama frem. hadde ikke snudd meg etter henne på gata eller noe. det er bare ikke den slags damer jeg foretrekker når det gjelder utseende
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2012 #26 Skrevet 20. mai 2012 (endret) jeg har et trusting face. folk forteller meg alt for mye. håret mitt er så stort for det er fullt av hemmeligheter :gjeiper: true story Haha, er det ansiktet ditt som gjør det da? Eller væremåten? Endret 20. mai 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #27 Skrevet 21. mai 2012 Haha, er det ansiktet ditt som gjør det da? Eller væremåten? tror det er en fin kombinasjon
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. mai 2012 #28 Skrevet 21. mai 2012 det er fint de har laget en artikkel om det. men i mine øyne rekker ikke dama frem. hadde ikke snudd meg etter henne på gata eller noe. det er bare ikke den slags damer jeg foretrekker når det gjelder utseende Herregud kvinne poenget var at det ikke var min mening men fra en artikel at hun skal ha det mest perfekte ansikt i storbritannia. Hvor vanskelig er det og fårstå ? Ja jeg vet jeg nå brukte hersketeknink men jeg bryr meg faktisk ikke
Gjest Bella111 Skrevet 21. mai 2012 #30 Skrevet 21. mai 2012 Herregud kvinne poenget var at det ikke var min mening men fra en artikel at hun skal ha det mest perfekte ansikt i storbritannia. Hvor vanskelig er det og fårstå ? Ja jeg vet jeg nå brukte hersketeknink men jeg bryr meg faktisk ikke er klar over det mitt poeng er at de kan forske og styre med det så mye de vil .dama blir ikke penere av den grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå