Gå til innhold

Det perfekte ansikt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Symmetriske mennesker ser kjedelig ut. Nesten som dukker faktisk. Catwalkmodeller feks er ofte symmetriske, og blikket mitt stopper ikke lenge ved deres ansikt. Usymmetri derimot er det man forelsker seg i. Det gjør et ansikt interessant og får det til å skille seg ut fra det neste.

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Bella111
Skrevet

Dette skal vist nok være det perfekte ansikt

Vel ihvertfall i Storbritannia

ikke perfekt.mer kjedelig og helt vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Å, den vil jeg gjerne se. Slik jeg har forstått det, har psykologene latt folk se 1000x bilder og lagd statestikk ut av det. På den måten kan man se tendenser og hvilke ansiktsformer som blir mest selektert for. Jeg tror ansikt med symmetri er det de fleste velger.

Han ene professoren min var med på å gjøre et slikt studie, bare at han prøvde å finne ut hvilke ansikt folk stolte mest på. Ganske artig hva de kom fram til.

Dette med formler i vitenskap er ikke så enkelt så folk tror.

De er ofte veldig forenklet og virkelighetsfjerne.

jeg har et trusting face. folk forteller meg alt for mye. håret mitt er så stort for det er fullt av hemmeligheter :gjeiper: true story

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

jeg har et trusting face. folk forteller meg alt for mye. håret mitt er så stort for det er fullt av hemmeligheter :gjeiper: true story

Haha, er det ansiktet ditt som gjør det da? Eller væremåten?

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Haha, er det ansiktet ditt som gjør det da? Eller væremåten?

tror det er en fin kombinasjon :jepp:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

det er fint de har laget en artikkel om det. men i mine øyne rekker ikke dama frem. hadde ikke snudd meg etter henne på gata eller noe. det er bare ikke den slags damer jeg foretrekker når det gjelder utseende :)

Herregud kvinne poenget var at det ikke var min mening men fra en artikel at hun skal ha det mest perfekte ansikt i storbritannia. Hvor vanskelig er det og fårstå ?

Ja jeg vet jeg nå brukte hersketeknink men jeg bryr meg faktisk ikke

Gjest Alyssa.
Skrevet

På tide å legge seg, Corto Maltese.

Gjest Bella111
Skrevet

Herregud kvinne poenget var at det ikke var min mening men fra en artikel at hun skal ha det mest perfekte ansikt i storbritannia. Hvor vanskelig er det og fårstå ?

Ja jeg vet jeg nå brukte hersketeknink men jeg bryr meg faktisk ikke

er klar over det :scorpis:

mitt poeng er at de kan forske og styre med det så mye de vil .dama blir ikke penere av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...