Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Det perfekte ansikt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
rashida_jones_16166.jpg
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fint, men ikke perfekt. :)

• Liker 4
Gjest Bella111
Skrevet

folk har forskjellig smak..ikke hva jeg kaller i nærheten av perfekt. mer middelmådig..

• Liker 3
Skrevet

Pent ansikt, og jeg ville antakelig likt henne. Ser sympatisk ut. Men proporsjonsmessig ikke perfekt. Litt for stor munn, bl.a.

Anyway, who cares? "Perfect" er bare en samling mer eller mindre kulturelt betinget samling kriteria. Jeg tror jeg ville foretrukket denne jenta foran mange "perfekte" når som helst.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke perfekt, men hvorfor skal alt måtte være perfekt? Finnes egentlig det perfekte?

Gjest sardintroll
Skrevet (endret)

Jeg mener at "perfekt" er individuelt. :)

Det var forøvrig en veldig pen dame. :sjenert:

Endret av sardintroll
AnonymBruker
Skrevet

Fortell meg, hvorfor skal en rangerer folk etter utseendet? Syns det begynner å bli litt deprimerende det her...

• Liker 1
Skrevet

Fortell meg, hvorfor skal en rangerer folk etter utseendet? Syns det begynner å bli litt deprimerende det her...

Fordi mennesker er dyr, og dyriske instinker forteller oss at vi ønsker best mulig gener på evt. avkom.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke perfekt, men hvorfor skal alt måtte være perfekt? Finnes egentlig det perfekte?

Herregud, har du ikke møtt meg? :filer:

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Beauty is in the eye of the beholder...

Skjønnhet trenger et vitne, men selve konseptet om et perfekt utseende er en feilslutning ettersom det kommer an på øyet som ser.

Men det er mulig å finne perfeksjon i imperfeksjon. Og det er hva jeg tenker om perfeksjon.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Med et sjarmerende indre som skinner gjennom kan dette være et perfekt ansikt ja. Men langt ifra det eneste perfekte ansiktet.

Vær snill, positiv og smilende, så skal du se at øynene dine og ansiktet ditt vekker oppsikt :-)

Skrevet

Med kortere hår kunne hun sett ut som en mann! Men for all del, pent ansikt, men langt fra perfekt.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Nope.

Perfect fjes har Ashley Green.

Skrevet

Med kortere hår kunne hun sett ut som en mann! Men for all del, pent ansikt, men langt fra perfekt.

Håller med, hon hade drag av en man! Men jag tyckte inte hon var fin ens en gång.. Mindre æn genomsnittet enlig mig men smaken ær som baken och det ær ju bra :)

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Dette skal vist nok være det perfekte ansikt

small_the%20perfect%20face.jpg

Vel ihvertfall i Storbritannia

Endret av Corto Maltese
Gjest .-L-.
Skrevet

Hvordan kan det finnes et ansikt som er perfekt når dette er subjektivt?

Bare bullshit, finnes ikke noe perfekt ansikt :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det finnes et ansikt som er perfekt når dette er subjektivt?

Bare bullshit, finnes ikke noe perfekt ansikt :)

Det er en vitenskapelig formel som sier hva som er perfekt.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Å, den vil jeg gjerne se. Slik jeg har forstått det, har psykologene latt folk se 1000x bilder og lagd statestikk ut av det. På den måten kan man se tendenser og hvilke ansiktsformer som blir mest selektert for. Jeg tror ansikt med symmetri er det de fleste velger.

Han ene professoren min var med på å gjøre et slikt studie, bare at han prøvde å finne ut hvilke ansikt folk stolte mest på. Ganske artig hva de kom fram til.

Dette med formler i vitenskap er ikke så enkelt så folk tror.

De er ofte veldig forenklet og virkelighetsfjerne.

Endret av .-L-.
Skrevet

Den "gyllene reglen" kan brukes. Har en bok "mattemagi" som har ett kapitel om det :) Men orker ikke skrive ner alt som står nå, Tenkte "teste" meg enligt den formeln men ser ikke vitsen med det. Det "operfekte" er det mest perfekte enligt meg :) Men så har jag aldri likt personer som ser helt strålande ut heller :P

Exemplet som Corto Maltese la fram var bedre en første enligt meg. Hun såg så frisk og healthy ut :) Som en frisk pust :) Den typen menn og kvinner er veldig vakkre men alikevel ikke min type..

*Rette min "norsk" den som vill, øver og øver...

Gjest Sobril
Skrevet

Nydelig jente corto maltese la ut, men akk så kjedelig og intetsigende i mine øyne.

Liker nok best litt "rufsete" folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...