Gå til innhold

Besteforeldre og forskjellsbehandling.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen bryr seg om dottera di? Ho har jo besteforeldre på "andre sida"? Og er dessutan så lita at gåver ikkje er viktig. Dette kan godt rette seg etterkvart.

Ja, det har hun. Og de bryr seg, de kunne brydd seg mere de også, men de stiller iverfall opp. Gaver er kanskje ikke så spennende nå. Men det blir det om noen år. Og forandring blir det ikke, det vet vi. Svigermor og svigerfar har kunn 2 barnebarn (egentlig har de 7) men er kunn de to som virkelig teller.

Den eldste er 11. Har ikke fått så mye oppigjennom oppveksten h*n heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har hun. Og de bryr seg, de kunne brydd seg mere de også, men de stiller iverfall opp.

:roll:

Denne setningen får meg til å lure på om du er _litt_ vel kravstor i forhold til hva du mener at besteforeldre skal gjøre i forhold til barnebarna ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Denne setningen får meg til å lure på om du er _litt_ vel kravstor i forhold til hva du mener at besteforeldre skal gjøre i forhold til barnebarna ...

Jeg er ikke kravstor. Du har ingen anelse.

Jeg virker kanskje kravstor, men det er jeg faktisk ikke. Foreldrene mine er flinke til og stille opp med barnapass. Men alle andre ting besteforeldre "skal" delta på, er de ikke så veldig flinke i. Ta julaften da feks, de ville ikke komme til oss, og de ville ikke ha oss hos dem. Hva slags besteforeldre vil ikke se barnebarna på julaften(?)

Jeg kjenner ingen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...