Creo Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Heisann, jeg synes det er kjempegøy med sko, alt fra mer vanlige høyhælte støvletter, til mer freaka varianter. Det jeg lurer på er om noen av dere vet om gode butikker her til lands? Får ikke reist så mye for tiden, og har liten mulighet til å dra til metropolene på shopping (dessverre!). Dessuten, selges merker som Manolo Blahnik eller andre i "samme kategori" i Norge? Hvor ligger prisene her? (Er dødsmisunnelig på Milla, kanskje jeg kan sende en trussel til henne på mail?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei, Jeg ogsa ELSKER sko!!! Jeg bor for tiden i Chicago, og her er utvalget enormt. Jeg tror jeg har 32 par sko/stovler, ikke regne med jogge sko o.l. Synes det er darlig utvalg i Oslo. Alle gar i de samme skoene, og man kan liksom bare fa kjopt de som er ultra trendy. Sa jeg skulle ogsa vite hvor man kan fa kjopt sko i Norge. Liker du hand vesker ogsa? Jeg har rundt 22 par vesker........ Det er jo sa goy nar man gar ut pa byen og ha forskjellig vesker a pynte seg med. Foler ikke at det er sa "inn" i NOrge. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har egentlig aldri skjønt poenget med vesker som tilbehør, før nå. Likevel er jeg ikke helt typen til å gå med en liten veske under armen... Mulig det finnes andre varianter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei Creo, JO, det med vesker. Jeg liker ikke de som er mer damete og sma (konservative eller elegante.) Det er mer de som er litt storre og som man har over skulderen men er akkurat under armenhulen. Vet ikke om du vet hva jeg mener... Men de jeg har er for det meste i mykt skinn, rod, svarte, brune, kamelfarget, osv. Har ogsa en som er i jeans stoff med tyrkisfarget pels pa. Ratoff!! Og en med broderier og "speil biter" pa. Hvor kjoper du veskene dine? Finnes det noen toffe veskebutikker i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 27. februar 2002 #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei Creo! Hvis du ser etter litt spesielle men stilige sko, kan du skjekke ut "Streets of London". Sist jeg var der hadde de en del utvalg i hvertfall 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 28. februar 2002 #6 Del Skrevet 28. februar 2002 Flere med "skodilla" ser jeg. Jeg er iallfall av de som mener at en jente aldri får nok sko og vesker. Men finner ingen sko jeg liker for tiden. Finner bare høye sandaler med tynne hæler... Har mer bruk for litt mer praktiske sko, som likevel er kule... Hvor finner man det da. Cleo: Handler du mye i trondheim? Hvilke skobutikker pleier du å handle hos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Katrine, jeg har nesten ikke vesker, siden jeg aldri finner noen jeg liker. Disse som er akkurat under armhulen - jeg fikser ikke å gå med dem, det er absolutt ikke meg. Liker bedre de som henger nedpå hoftene, men det er ikke så mange som er stilig av dem. Kan nok ikke hjelpe deg med veskebutikker, men vil gjerne ha tips selv... Pjuska, er "Streets of London" en internettside? Chica, jeg handler dessverre ikke mye sko for tiden, siden jeg har like bra økonomi som bare en student kan ha... Jeg vindusshopper derimot en hel del, og finner ut hva jeg skal ha når jeg får spart opp litt.. Det er en ganske OK skobutikk i Trondheim, men jeg husker ikke hva den heter. Generelt synes jeg likevel det er ganske dårlig utvalg, blir mye av det samme. Hva med dere? Hvor handler dere sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 28. februar 2002 #8 Del Skrevet 28. februar 2002 I Oslo finnes det mange relativt bra skobutikker, selv om utvalget er mye bedre utenlands! I Markvn har du Delirium - har mye Camper-sko (praktiske og trendye!). Lille Vinkel Sko på Majorstua har også et bra utvalg. Av veskebutikker er Morris i Storgt (har også avd. rundt omkring i landet) et godt valg - har mye stilig, både billig og dyrt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 28. februar 2002 #9 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei Creo! Nei "Streets of London" er ikke en internettside. Det er en butikk som selger mest klær men har en del sko og andre ting også. Tror det er en kjede med noen butikker rundt om i landet, men jeg er ikke helt sikker.Den jeg har vært å titta i ligger i et kjøpesenter i hvertfall..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 28. februar 2002 #10 Del Skrevet 28. februar 2002 Skobutikk i Trondheim: var det "Bello" du tenkte på, Creo? Det er i alle fall den eneste som KAN ha noe fint - i mine øyne. Ellers finner jeg svært sjeldent sko jeg liker, utvalget er alt for lite *sukker* Gleder meg til jeg skal til Oslo, for ikke å snakke om Londonturen som venter snart. - Da SKAL jeg handle både sko og vesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. mars 2002 #11 Del Skrevet 1. mars 2002 Yepp, Bello er ikke så verst. Men som student ender jeg som regel opp på din sko, skoringen, og falkanger. Ja, må vel ut å reise for å finne sko. Var innom noen kule butikker på Gran Canaria i januar, men der var det vintersko(!) for alle penga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 12. mars 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 12. mars 2002 Litt treig her... Ja, det stemmer Silje, er Bello jeg tenker på. Har du vært innom Mezzo? Har bare hørt om den, har du vært innom der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 12. mars 2002 #13 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei:) Er d ikke en Bianco (eller no´sånt)også i Tr.heim? Den skal visstnok være et bra alternativ til de *vanlige* kjedene. Tror den ligger i Dronningens gt. Har aldri vært innom, er student jeg også...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 12. mars 2002 #14 Del Skrevet 12. mars 2002 Har så vidt vært innom Mezzo - men ikke funnet noe spessielt fint der. Er vel alt for kresen på sko. Hos Bianco har jeg kjøpt to par sko - men kvaliteten er desverre ikke noe å skryte over. Begge sko-parene mine gikk ganske fort i stykker, det samme gjelder hos mine venner som har handlet sko her. Ikke å anbefalle! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 12. mars 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 12. mars 2002 Et nytt spørsmål.. Kjøpte nye støvletter i høst, med relativt tynne, høye hæler. Når jeg var i byen i dag holdt jeg på å miste den ene hælen - det var revet nesten helt av. Litt synd det, midt i krysset i sentrum Det jeg lurer på er om dere bruker sko med hæler på snø? Mulig det er mindre intelligent av meg, men jeg trodde sko burde tåle såpass. Det endte selvsagt med at jeg måtte kjøpe nye støvletter... Oh, synd det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 13. mars 2002 #16 Del Skrevet 13. mars 2002 Det samme skjedde meg for noen uker siden, Creo. Midt i prinsenkrysset datt deler av hælen av Irriterte meg mest over at nok et par sko fra Bianco gikk tapt - hvordan det så ut for andre, fikk så være Jeg mener å kan påstå at alle sko (med og uten hæler) skal kunne tåle å gå i snø!! Det skulle da være en selvfølge. Jeg gir meg i alle fall ikke, sendte skoene til skomakeren og fant i mellomtiden frem et nytt par sko (også med hæler). Snøen skal ikke få ta knekken på meg: jeg går i de skoene jeg vil - uansett årstid Men er forsåvidt ganske nysgjerrig på dette jeg også - er det slik da, at hæler og snø ikke går sammen, eller er dette kun tilfeldige tilfeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 13. mars 2002 Holdt på å knele ærbødig til trafikantene i Prinsen-krysset jeg også Kanskje vi kan skylde på den elendige brøytingen her i byen? Det er nok et argument med tyngde... Hælene blir nok ikke byttet ut her nei. Snø eller ikke snø, tryning i kryss eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. mars 2002 #18 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg føler meg "tryggere" med litt kraftigere hæler om vinteren, ikke platå, men heller ikke stilett... Gleder meg til sommeren jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 18. mars 2002 #19 Del Skrevet 18. mars 2002 Enig med hun som sa at Bianco-sko er av dårlig kvalitet. Jeg har endel sko derfra som har holdt seg bra (sikkert fordi jeg nesten ikke bruker dem), men 2 av 3 par samboern har kjøpt der har gått i stykker etter et halvt år.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elaine Skrevet 5. januar 2003 #20 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg? Eg lurte på om noen vett om internett sider der eg kan sjå på og bestille platå sko. då meiner platå som er minst 10cm. Er ein jente som er kjempew lav og trenger høge sko å gå med.' Er det noen der ute i verden som kan hjelpe meg... ver så snill eg trenger hjelp fort. Takk helsing elaine Mailadresse og telefonnummer slettet. Om du ønsker å være tilgjengelig må du registrere deg. Da kan du gjøre din mailadresse tilgjengelig gjennom profilen. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå