Gå til innhold

Liten "kul" i rumpesprekken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, dette er skikkelig flaut, men nå lurer jeg veldig her. Kjenner at jeg har en stor "nuppe"/liten kul inni i rumpesprekken. Ble straks bekymret for hemoroider, da jeg vanligvis er litt "treg" i magen, og kan vente lenge før jeg går på do. Kulen er ikke ved selve analåpningen, men litt lenger ned og litt på siden. Har ikke merket noe blødninger.

Trøster meg med at det kan være insektstikk, da jeg den siste uken har hatt store insektstikk både på selve rumpeballen og låret. Men går det an å få f.eks myggstikk mellom rumpeballene? :sjenert:

Hva høres dette ut som? Grunn til bekymring?(Har aldri noensinne har ubeskyttet sex, hvis det skulle ha noe å si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hemoroider er da ikke farlig da.. :sjenert:

Jeg fikk hemaorider etter å ha født et barn. Tyter ut en liten hudflik, ikke vondt og ikke har det noen gang blødd heller. Den ER bare der.

Da jeg var inne å klippet opp alle stingene etter fødslen noen uker senere (ble sydd rimelig heftig) fikk jeg beskjed om at jeg ... kunne.. få den fjernet om det ble noe smerter senere. Men har aldri hatt noe problem med den så den får nå bare være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...