Gjest AB Skrevet 19. mai 2012 #21 Skrevet 19. mai 2012 Huff føler med deg. Har det likedan. Jeg har som oftest vondt i magen 2-3 dager. Jeg pleier å spise 2 ibux og 1 paracet. Men noen ganger blir ikke smertene borte for det. Og som du nevner, er det ikke bra for leveren.
pinar Skrevet 19. mai 2012 #22 Skrevet 19. mai 2012 Jeg fikk paralgin forte som jeg bruker når jeg får så store smerter at jeg svimer av.
Sugerøret Skrevet 20. mai 2012 #23 Skrevet 20. mai 2012 Jeg fikk ppiller,pinex forte og betennelsesdempende. Har hormonforstyrrelse og endometriose
Hirondelle Skrevet 20. mai 2012 #24 Skrevet 20. mai 2012 Så at Kårky nevnte endometriose - som er kjempebra at du nevnte. TS: dra til gynekologen og utred deg for endometriose om smertene er uutholdelige. Det gjorde jeg, og ble henvist til Ullevål for lapraskopi - og jaggu meg fant de ikke endometriose... Veldig deilig å finne en forklaring på mine forferdelige hemmende smerter. Smertestillende fungerer ikke på meg i det hele tatt, paralgin forte kan ta litt av knekken men jeg blir mer susete i hodet enn fungerende, så velger heller smerter fremfor å gå rundt som zombie til enhver tid. Lykke til
smalls Skrevet 21. mai 2012 #26 Skrevet 21. mai 2012 Jeg sliter også med ekstreme mens smerter. Jeg kan bare ligge å vri meg i smerte. Det er helt jævlig! For ca 6 månder siden fikk jeg resept av legen på cataflam 50mg. Han sa jeg skulle ta en slik en pluss 2 paracetter. Etter jeg begynte på dette, så har jeg ikke hatt smerter i det hele tatt Men det er selvsagt viktig å ta de før smertene eksploderer. Da nytter det ikke.
CalidumCor Skrevet 21. mai 2012 #27 Skrevet 21. mai 2012 sweet :D Brukte en type smertestillende fra USA da jeg bodde der, funket kjempe bra, utviklet spesielt for mensen x) Pillene var rosa, var smertestillende med koffein<3 Vi har en veriant av dette i Norge også som heter fenazon-koffein. Reseptfrie tabletter som er spesielt beregnet på menssmerter, hodepine og tannverk. De funket mye bedre på meg enn ibux da jeg slet med sterke menssmerter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå