Gå til innhold

Hvor er friluftsguttene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du, Bud? Og er du gift, siden du takket nei til frieren? :fnise:

I øvre sjiktet av 20-åra, absolutt ungkar, spiller kostbar, men ikke si det til leoparden ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Vil ikke gå på tur med deg siden du avviste meg *fornærmet leopard* hehe. Du traff nesten blink med bosted ;-)

Skrevet

Vil ikke gå på tur med deg siden du avviste meg *fornærmet leopard* hehe. Du traff nesten blink med bosted ;-)

Ikke verst å gjette meg så nær bare utfra jaktbare dyr :)

Neivel, det var da et tap for oss begge det :(

Skrevet

Bli med på singelturene til DNT :)

Skrevet

p.s. bare å sende en pm SL, trenger ikke flørte foran KG-klanen :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg :P :P :P

AnonymBruker
Skrevet

Har fått inntrykk av at det er dårlig med friluftsinteresserte gutter her i verden. De fleste foretrekker å sitte inne å spille spill. Ikke sant? Men det må da virkelig finnes noen! Gi lyd fra dere!

- Ung jente

Kjære vene... Jeg lurer på hvor alle de Playstation-spillende mennene er, for overalt hvor jeg ser er folk opptatt av sport... Blæh! Jeg vet ihvertfall at 90% av menna som er på Møteplassen på nettet har et profibilde av seg selv enten i en kano eller på en forbaska fjelltopp, så regner med at det er der de er.

Du finner nok noen med lignende interesser hvis du kanskje melder deg inn i en klubb med slike interesser :)

Gjest tancos
Skrevet

Kjære vene... Jeg lurer på hvor alle de Playstation-spillende mennene er, for overalt hvor jeg ser er folk opptatt av sport... Blæh! Jeg vet ihvertfall at 90% av menna som er på Møteplassen på nettet har et profibilde av seg selv enten i en kano eller på en forbaska fjelltopp, så regner med at det er der de er.

Du finner nok noen med lignende interesser hvis du kanskje melder deg inn i en klubb med slike interesser :)

Jeg er ganske sikker på at jeg representerer mange menn, kanskje mesteparten. Som oftest er det turer rundt i Oslos parker eller gater. Svømming en gang i uka og klatring eller fotball med venner. Treningssenter av og til om det blir for ensidig. Jeg spiller PS3 når jeg er ensom og GTA liberty city episodes er favoriten. Det høres kanskje ut som jeg er veldig aktiv, men mesteparten av tiden min tilbringer jeg forran TV'en eller dataen.

Jeg tror jeg representerer flesteparten fordi det har blitt en mal å si at en liker sport eller fritidsaktiviteter. Det tenker jeg de fleste gjør, men de gjør da annet også. Det går sikkert mye i internett, facebook og surfing. Vennene mine er de mest aktive blant de jeg kjenner og vennene mine er skt aktive så jeg er sikker på at de fleste ikke er så særlig aktive.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er BU-fester? :)

Gjest loler
Skrevet

Hva er BU-fester? :)

Bygde ungdom.. de har folk på festene sine fra 15 og oppover, mange over 20 år der... tror alle bygder har sånne fester :)

Er mye bønder der, men de er friluftsmennesker også ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

UPDATE

Dette gikk veien :)

Skal vi gifte oss? :rodmer: Jeg løper også opp og ned 2000meterstopper, jakter og sover ute - men jeg møter aldri noen mannfolk, Mjeh.

Endret av Bud
  • Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hvis man drar på feltkurs med biologer, da får man virkelig se folk som liker naturen. Spesielt zoologer og botanikkere. De tar med seg x antall prøver xD, som de tar tilbake til labben for å kose seg med.

Haha! Nerder :hjertesmil: Disse mennene er ikke de første man treffer på byen, vil jeg tro, selv om de finnes. De sindige mennene med gode verdier. Kjenner noen som er sånn, elsker friluftslivet, telemarkski og hele bunten og er matematikere i tillegg! Faren min elsker fjellet, er perioder innimellom han går flere ganger på tur i uken fordi han må utnytte gode værforhold, han er avholds men veldig utadvendt. Tror det er en del av dem på realfagsfakultetet og kanskje jussen?? Mange av dem som studerer sosiologi i alle fall! Det vet jeg sikkert, og ikke minst menn som studerer sykepleie. Vet om en RÅ mann som er sykepleier. Høy, kjekk, stabil, passe blanding dominant og ettergivende, ooser trygghet av ham, han jobber innenfor psykiatrien. Han er gift med en dame som er noen hakk over ham utdanningsmessig. Sukk. Mitt tips til deg. (hvor har knise-smilisen blitt av...)

Gjest Skogmann
Skrevet

Her er jeg! Er gift da..men får lov til å flørte på KG! :D

Gjest Skogmann
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg representerer mange menn, kanskje mesteparten. Som oftest er det turer rundt i Oslos parker eller gater. Svømming en gang i uka og klatring eller fotball med venner. Treningssenter av og til om det blir for ensidig. Jeg spiller PS3 når jeg er ensom og GTA liberty city episodes er favoriten. Det høres kanskje ut som jeg er veldig aktiv, men mesteparten av tiden min tilbringer jeg forran TV'en eller dataen.

Jeg tror jeg representerer flesteparten fordi det har blitt en mal å si at en liker sport eller fritidsaktiviteter. Det tenker jeg de fleste gjør, men de gjør da annet også. Det går sikkert mye i internett, facebook og surfing. Vennene mine er de mest aktive blant de jeg kjenner og vennene mine er skt aktive så jeg er sikker på at de fleste ikke er så særlig aktive.

Begynn med fluefiske..Da kommer du deg ut! Ulempen er at menn, inkludert undertegnede bruker mer tid på å samle på fluer, utstyr og snører enn vi bruker på å faktisk fiske. Også merker jeg at jeg ser litt ned på folk som ikke fisker, og til og med litt ned på de som kun fisker med sluk. Men noen bedre hobby finnes ikke!

Gjest Høymann
Skrevet

Jeg er støtt og stadig ute i skogen å gå turer, og jeg har også gått i speideren!

Er så heldig at jeg har fine turstier her jeg bor nå :) Går nesten hver eneste dag.

Skrevet

Kan ikke vi på KG lage en egen fjell eller viddetur da? Sette av en langhelg til våren eller sommeren :))

• Liker 2
Skrevet

Friluftsgutter :hjerter_rundt:

Hvor finner man dem? Friluftsstudier, som elever eller lærer på folkehøgskole, lokale klubber(kajak, foto etc), Jakt og fiske foreninger osv.

Har desverre falt av den friluftsgreia, savner det. Men foretrekker å sitte foran bålet eller fiske etc. fremfor å springe topper. Litt for lat på det punktet.

Skrevet

akkurat nå sitter jeg her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...