Gå til innhold

Hvor er friluftsguttene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På Sukker.. Jeg synes alle mannfolkene der skriver at de foretrekker å tilbringe fridagene på fjellet, og i albumene sine har de bare ørtiførti bilder av seg selv på fjelltur, på kajakktur, på brevandring, til livet i en lakseelv, med telt, osv...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På Sukker.. Jeg synes alle mannfolkene der skriver at de foretrekker å tilbringe fridagene på fjellet, og i albumene sine har de bare ørtiførti bilder av seg selv på fjelltur, på kajakktur, på brevandring, til livet i en lakseelv, med telt, osv...

Hehe. Skriver. Og har lagt ut bilder fra de fem turene de har vært på i løpet av sitt liv.

Man kan jo ikke skrive at man liker å ligge rett ut på sofaen hver kveld med en pose potetgull i den ene hånden, og en øl i den andre.

• Liker 1
Skrevet

Har fått inntrykk av at det er dårlig med friluftsinteresserte gutter her i verden. De fleste foretrekker å sitte inne å spille spill. Ikke sant? Men det må da virkelig finnes noen! Gi lyd fra dere!

- Ung jente

Er du i Grimstad området til sommern så ta deg en tur ut på sjøen med båt, så se etter en gul kajakk :D Elsker å padle!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i skogen nesten hver dag, tror jeg kan telle på ei hand hvor mange mennesker jeg treffer på en mnd og enda ha fingre til overs. Selv da jeg bodde sånn til at jeg gikk i østmarka traff jeg svært sjelden på folk.

Men greit, jeg går nok ikke på de mest populære stedene, jeg liker ikke å gå i kø likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Er du i Grimstad området til sommern så ta deg en tur ut på sjøen med båt, så se etter en gul kajakk :D Elsker å padle!

Skal nok ikke til Grimstad i sommer jeg... Men fortell meg hvem du er!

Skrevet

Skal nok ikke til Grimstad i sommer jeg... Men fortell meg hvem du er!

Du får sende meg PM da :) Du er jo anonymbruker ..

Gjest Elihol
Skrevet

Lurer på det samme selv. De finnes vel litt rundt omkring, men i Oslo er de i allefall ikke. :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme selv. De finnes vel litt rundt omkring, men i Oslo er de i allefall ikke. :lete:

Da leiter du ikke godt nok, eller kanskje du ikke leiter i det hele tatt? Få på deg skoa og begynn å gå turer oppe nordmarka, evt Romeriksåsen. Masse kjekke karer der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke flere friluftsgutter igjen...

AnonymBruker
Skrevet

De er på fjellet. Hvis du går deg en tur finner du nok flere av dem.

Jeg har gått i fjellet på vestlandet i mange år, 2 til 5 timers dagsturer med hunden, møter sjelden folk, oftest familier som har forvillet seg ut når sola er fremme.

AnonymBruker
Skrevet

Da leiter du ikke godt nok, eller kanskje du ikke leiter i det hele tatt? Få på deg skoa og begynn å gå turer oppe nordmarka, evt Romeriksåsen. Masse kjekke karer der.

Jeg ser jo mye kjekke gutter i marka, så vet de finnes! Men skal man stoppe de og be de med på date da, eller?? Er jo så håpløst vanskelig å bli kjent med fremmede i dette landet! Hvertfall når man er litt sjenert i tillegg...

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Ja! Og de er deilig nerdete!

Vet ikke, jeg synes ikke det var så gøy å bli kommandert av en sån en som likte å se på fluer. Hadde ikke så lyst å ta i de, men man måtte jo bare fange de, ellers ble det bråk..

Det som var kult var at noen av de kan på 2-3 sec ramse opp hvilken art det er, latinske navn og hele pakken. Hadde en sån en i botanikken og, var ganske stilig :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg har gått i fjellet på vestlandet i mange år, 2 til 5 timers dagsturer med hunden, møter sjelden folk, oftest familier som har forvillet seg ut når sola er fremme.

Kanskje friluftsklubb er tingen? Vet ikke jeg, kjenner ikke så alt for mange som driver med det aktivt.

Skrevet

De er sannsynligvis ikke et sted hvor det er internettdekning ;)

Du tar kraftig feil.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg jakter 2 måneder i året, jeg har 20-50 netter under åpen himmel årlig, jobber utelukkende utendørs og bestiger de fleste 2000 meters toppene i området hvert år.

Skal vi gifte oss? :rodmer: Jeg løper også opp og ned 2000meterstopper, jakter og sover ute - men jeg møter aldri noen mannfolk, Mjeh.

Skrevet

Skal vi gifte oss? :rodmer: Jeg løper også opp og ned 2000meterstopper, jakter og sover ute - men jeg møter aldri noen mannfolk, Mjeh.

Nei takk.

Det magiske ordet her er "løper" ;)

Hva jakter du?, hvor?

Trives du best i en klam sovepose i et enda klammere telt eller foretrekker du en småvåt sovepose under en glitrende stjernehimmel?

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Nei takk.

Det magiske ordet her er "løper" ;)

Hva jakter du?, hvor?

Trives du best i en klam sovepose i et enda klammere telt eller foretrekker du en småvåt sovepose under en glitrende stjernehimmel?

Hehe, det er ikke bare enkelt å løpe opp på alle du... selv om jeg innbiller meg at jeg er sprek ;) Jeg jakter hjort, elg, rådyr og div småvilt, og foretrekker åpen himmel ;)

Skrevet

Hehe, det er ikke bare enkelt å løpe opp på alle du... selv om jeg innbiller meg at jeg er sprek ;) Jeg jakter hjort, elg, rådyr og div småvilt, og foretrekker åpen himmel ;)

Bor på vestlandet du da?, Sogn?

Reise på tur sammen til sommeren eller? :)

AnonymBruker
Skrevet
:popcorn:
AnonymBruker
Skrevet

Bor på vestlandet du da?, Sogn?

Reise på tur sammen til sommeren eller? :)

Hvor gammel er du, Bud? Og er du gift, siden du takket nei til frieren? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...