Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2012 #1 Del Skrevet 17. mai 2012 Så, var det noen som så utenlandske flagg i 17.mai togene? Eller er det nok et konstruert problemstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 17. mai 2012 #2 Del Skrevet 17. mai 2012 ja, så et tyskt flagg idag. Syns det er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2012 #3 Del Skrevet 17. mai 2012 ja, så et tyskt flagg idag. Syns det er rart. Hehe, kan ha vært en tysk turist muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 17. mai 2012 #4 Del Skrevet 17. mai 2012 Hakke peiling, var festa til en barnevogn, var norske flagg der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. mai 2012 #5 Del Skrevet 17. mai 2012 ja, så et tyskt flagg idag. Syns det er rart. Regner med du gav vedkommende grisebank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #6 Del Skrevet 17. mai 2012 Så BARE norske flagg! Folk bare tuller, denne problemnstillingen er bare "made up", fordi enkelte folk bare må kritisere andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 17. mai 2012 #7 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg så heller ingen. På TV derimot, så jeg noe som liknet det russiske flagg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 17. mai 2012 #8 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg så også et tysk flagg! I tillegg tok de snikbilder av venninna mi og meg, sikkert fordi vi tuslet rundt i fullt bunadsstæsj! Følte meg som et postkort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2012 #9 Del Skrevet 17. mai 2012 Med andre ord ingen som så flagg fra muslimske land? Problemstillingen med at muslimer bruker andre falgg enn den norske har ikke rot i virkeligheten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. mai 2012 #10 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg har kunn sett norske flagg idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 17. mai 2012 #11 Del Skrevet 17. mai 2012 Har kun sett norske flagg i dag. Men ser liksom ikke helt poenget med utenlandske flagg når Norges bursdag skal feires:P Men ellers må utlendinger bare vifte med flagget sitt så mye de orker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joe Skrevet 17. mai 2012 #12 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg har bare sett norske flagg, men det var visst noen i vennegjengen som så folk med flagget til det lokalet fotball-laget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2012 #13 Del Skrevet 17. mai 2012 Men ser liksom ikke helt poenget med utenlandske flagg når Norges bursdag skal feires:P Og det gjør tydeligvis ikke majoriteten av utlendinger heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 18. mai 2012 #14 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg gikk selv med et fra et annet europeisk land, og jeg så masse danske flagg hos et besøkende dansk korps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #15 Del Skrevet 18. mai 2012 Respektløst å gå med andre flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naeshie Skrevet 18. mai 2012 #16 Del Skrevet 18. mai 2012 Det å gå med utenlands flagg på norges nasjonaldag er som å synge bursdagssang for en annen i din egen bursdag.. Men så ingen utenlandske flagg i går, jeg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannheten Skrevet 19. mai 2012 #17 Del Skrevet 19. mai 2012 Med andre ord ingen som så flagg fra muslimske land? Problemstillingen med at muslimer bruker andre falgg enn den norske har ikke rot i virkeligheten? Mhm. Jeg så cirka 10 000 muslimer på grønland som ikke kunne brydd seg mindre om 17.mai. De spiste kebab, gikk i vanlige klær og følte ikke for å delta i feiringen sammen med folkene i landet de har vært så heldige og få komme til. Ingen av dem følte for å feire det faktum at landet de har vært så heldige å få komme til ble et fritt og demokratisk land 17 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 19. mai 2012 #18 Del Skrevet 19. mai 2012 Mhm. Jeg så cirka 10 000 muslimer på grønland som ikke kunne brydd seg mindre om 17.mai. De spiste kebab, gikk i vanlige klær og følte ikke for å delta i feiringen sammen med folkene i landet de har vært så heldige og få komme til. Ingen av dem følte for å feire det faktum at landet de har vært så heldige å få komme til ble et fritt og demokratisk land 17 mai. Haha, du er morsom Jeg var også på Grønland i går, de aller fleste jeg så feiret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 19. mai 2012 #19 Del Skrevet 19. mai 2012 Du skal ha kred for at du prøver SÅ hardt å finne problemer der det ikke er noen, Sannheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. mai 2012 #20 Del Skrevet 19. mai 2012 Mhm. Jeg så cirka 10 000 muslimer på grønland som ikke kunne brydd seg mindre om 17.mai. De spiste kebab, gikk i vanlige klær og følte ikke for å delta i feiringen sammen med folkene i landet de har vært så heldige og få komme til. Ingen av dem følte for å feire det faktum at landet de har vært så heldige å få komme til ble et fritt og demokratisk land 17 mai. Jeg satt inne hele 17.mai i joggeklær. Og jeg er så norsk. Så jeg har vel sviktet fedrelandet mitt jeg også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå