Gå til innhold

Utenlandske flagg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Så, var det noen som så utenlandske flagg i 17.mai togene? Eller er det nok et konstruert problemstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hakke peiling, var festa til en barnevogn, var norske flagg der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så et tyskt flagg idag. Syns det er rart.

Regner med du gav vedkommende grisebank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så BARE norske flagg! :popcorn:

Folk bare tuller, denne problemnstillingen er bare "made up", fordi enkelte folk bare må kritisere andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så heller ingen. På TV derimot, så jeg noe som liknet det russiske flagg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også et tysk flagg! I tillegg tok de snikbilder av venninna mi og meg, sikkert fordi vi tuslet rundt i fullt bunadsstæsj! Følte meg som et postkort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Med andre ord ingen som så flagg fra muslimske land? Problemstillingen med at muslimer bruker andre falgg enn den norske har ikke rot i virkeligheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett norske flagg i dag. Men ser liksom ikke helt poenget med utenlandske flagg når Norges bursdag skal feires:P Men ellers må utlendinger bare vifte med flagget sitt så mye de orker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett norske flagg, men det var visst noen i vennegjengen som så folk med flagget til det lokalet fotball-laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men ser liksom ikke helt poenget med utenlandske flagg når Norges bursdag skal feires:P

Og det gjør tydeligvis ikke majoriteten av utlendinger heller. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk selv med et fra et annet europeisk land, og jeg så masse danske flagg hos et besøkende dansk korps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gå med utenlands flagg på norges nasjonaldag er som å synge bursdagssang for en annen i din egen bursdag.. Men så ingen utenlandske flagg i går, jeg nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sannheten

Med andre ord ingen som så flagg fra muslimske land? Problemstillingen med at muslimer bruker andre falgg enn den norske har ikke rot i virkeligheten?

Mhm. Jeg så cirka 10 000 muslimer på grønland som ikke kunne brydd seg mindre om 17.mai. De spiste kebab, gikk i vanlige klær og følte ikke for å delta i feiringen sammen med folkene i landet de har vært så heldige og få komme til. Ingen av dem følte for å feire det faktum at landet de har vært så heldige å få komme til ble et fritt og demokratisk land 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Jeg så cirka 10 000 muslimer på grønland som ikke kunne brydd seg mindre om 17.mai. De spiste kebab, gikk i vanlige klær og følte ikke for å delta i feiringen sammen med folkene i landet de har vært så heldige og få komme til. Ingen av dem følte for å feire det faktum at landet de har vært så heldige å få komme til ble et fritt og demokratisk land 17 mai.

Haha, du er morsom :fnise:

Jeg var også på Grønland i går, de aller fleste jeg så feiret! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha kred for at du prøver SÅ hardt å finne problemer der det ikke er noen, Sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Mhm. Jeg så cirka 10 000 muslimer på grønland som ikke kunne brydd seg mindre om 17.mai. De spiste kebab, gikk i vanlige klær og følte ikke for å delta i feiringen sammen med folkene i landet de har vært så heldige og få komme til. Ingen av dem følte for å feire det faktum at landet de har vært så heldige å få komme til ble et fritt og demokratisk land 17 mai.

Jeg satt inne hele 17.mai i joggeklær. Og jeg er så norsk. Så jeg har vel sviktet fedrelandet mitt jeg også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...