Gå til innhold

jeg googlet utøya


Gjest Gogel

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om gutten på bilde nr 6 i den bildeserien?

Det ser ut som om han har blått hår, grå hettegenser og dongeribukse, gjemmer seg i en fjellvegg ser det ut som. Har tenkt masse på ham, det bildet var virkelig trist :( ...

Edit - så nå at det sto tekst under bildet, og at han overlevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit - så nå at det sto tekst under bildet, og at han overlevde.

Stemmer. Det var masse om han i avisen for noen dager siden.

Bestekompisen hans forsøkte også å gjemme seg der, men ramlet ned og døde. Han var en av de to på Utøya som omkom uten å bli skutt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg? Jeg har da utdypet nok.

Kan ikke skjønne at det har noen betydning hvilket land jeg bor i? Bortsett fra at noen kan kjenne meg igjen + google etter dokumentaren. Jeg ønsker ingen av delene.

Var det den BBC dokumentaren?? (Eller var det ITV? Engelsk var den hvertfall) De har også laget en dok om Utøya som er mye mer grafisk og kritisk til redningsarbeid etc enn noe vi noen gang kommer til å få servert her, pga av etterlatte, involverte og de som ikke gjorde jobben sin ordentlig 22/7...

Et ordentlig analytisk journalistisk arbeide om en tragedie, uten norsk filter. Meeeget interessant og informativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen av disse i original (eller høy) oppløsning. I det ene bildet med politifolkene som kommer ut bak en bygning ser det nesten ut som bakhodet er blåst bort på den ene personen.

Hvilket bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Avkreftet av Breivik selv i går. Han lot som om han var politi og lette etter gjerningsmannen.

Yeah right. La det være helt klart at massemorderen og terroristen ikke er noen pålitelig kilde. Det virker usannsynlig at han skulle spørre om gjeringsmannen ETTER han nettopp hadde skutt masse mennesker. Hvem skulle han liksom lure da? Nei, han letet etter noen fra AUF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det den BBC dokumentaren?? (Eller var det ITV? Engelsk var den hvertfall) De har også laget en dok om Utøya som er mye mer grafisk og kritisk til redningsarbeid etc enn noe vi noen gang kommer til å få servert her, pga av etterlatte, involverte og de som ikke gjorde jobben sin ordentlig 22/7...

Et ordentlig analytisk journalistisk arbeide om en tragedie, uten norsk filter. Meeeget interessant og informativt...

Link til de dokumentarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det har noen betydning hvilket land jeg bor i? Bortsett fra at noen kan kjenne meg igjen + google etter dokumentaren. Jeg ønsker ingen av delene.

Da synes jeg du kan la være å snakke om denne påståtte dokumentaren også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bilde?

Ja, det er jo et av disse bildene tatt av journalisten som vant den prisen for et av bildene. Husker ikke hva han heter akkurat nå. På et av bildene ser du to politifolk som kommer frem bak en liten bygning, og foran den ligger det flere ungdommer. Døde.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som sier det er naturlig med døde mennesker, det er INGENTING "naturlig" med døde UNGDOMMER. Hvilken verden lever dere i ??

Hvilken verden lever DU i?? Siden når ble det ikke vanlig at andre enn eldre døde?

Du skjønner at det er mange andre dødsfall en "alderdom", som er helt vanlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo et av disse bildene tatt av journalisten som vant den prisen for et av bildene. Husker ikke hva han heter akkurat nå. På et av bildene ser du to politifolk som kommer frem bak en liten bygning, og foran den ligger det flere ungdommer. Døde.

Pumpehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...