Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 Gratulerer. Jeg bøyer meg ydmykt i støvet for din snart nye status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 Du skal ikke låne noen av meg da LH?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Joda, men så har jeg jo brukt ganske lang tid på dette arbeidet også, Lady Heather. Sånn cirka halvannet til to år lengre enn det du kommer til å bruke. (7 igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Du skal ikke låne noen av meg da LH??Ikke vær frekk. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #5 Del Skrevet 29. januar 2004 Fem igjen... Jeg begynner å bli nervøs. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Gratulerer. Jeg bøyer meg ydmykt i støvet for din snart nye status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #7 Del Skrevet 29. januar 2004 *Setter meg ned og venter på at Ladyen skal komme diltende etter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 29. januar 2004 *Setter meg ned sammen med Revetispa, men er litt såret og vondbråten fremdeles* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #9 Del Skrevet 29. januar 2004 *Setter meg ned sammen med Revetispa' date=' men er litt såret og vondbråten fremdeles* [/quote'] Jeg gjentar: Husk nå at feiringen skal foregå i dannede omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 29. januar 2004 Er ikke sjalu på Revetispa, for det går nemlig ikke an å være sjalu på yndlingspelsen sin. Vil bare være avhengig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #11 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er på god vei, LH. Bare start en ny pelsdiskusjon du, eller hva med å debattere forsøksdyr? Da skal du se at telleren får fart på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er på god vei' date=' LH. Bare start en ny pelsdiskusjon du, eller hva med å debattere forsøksdyr? Da skal du se at telleren får fart på seg. [/quote']Ja, god ide. Man kan da ikke forvente at jeg skal bruke sminke på mitt sarte ansikt som ikke er testet på Trampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #13 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er på god vei' date=' LH. Bare start en ny pelsdiskusjon du, eller hva med å debattere forsøksdyr? Da skal du se at telleren får fart på seg. [/quote'] Kosthold under svangerskap ser også ut til å balle på seg. Det eneste som, om mulig, overgår Bridezillas er Pregzillas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 29. januar 2004 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #15 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg vet en til som pleier å være bankers: Lærerlønn sett i sammenheng med all ferien deres. Men jeg holder nå en knapp på forsøksdyr. Samme det forresten, bare det blir underholdende. Jeg er nemlig litt stresset for tiden, og trenger noe som løser opp muskelknutene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #16 Del Skrevet 29. januar 2004 Da her jeg bare en ting å si, Bertha: Fetaost! Evt ogå Mozarella og Parmesan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 29. januar 2004 *sender Pablo over for å kna Bertha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. januar 2004 #18 Del Skrevet 29. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå