Gå til innhold

Hvor gamle er dere single her?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest JosefK78
Skrevet

Ja, det er meg. Hvorfor lurer du på det?

Vel om det bildet er deg så vil du ikke ha noen problemer med å debutere snart, med mindre du er redd for å snakke med jenter da

Skrevet

Altfor gamal ;)

I alle fall gamal nok til at alle venene mine er etablerte eller på veg til å verte det.

AnonymBruker
Skrevet

Altfor gamal ;)

I alle fall gamal nok til at alle venene mine er etablerte eller på veg til å verte det.

Du er jo 25, og singel. Det er ganske vanlig.

Men det at du har to småbarn er vel kanskje ikke med på å gjøre det så enkelt for deg, i og med at de fleste andre på 25 velger kvinner på 25 uten barn.

Skrevet

Du er jo 25, og singel. Det er ganske vanlig.

Men det at du har to småbarn er vel kanskje ikke med på å gjøre det så enkelt for deg, i og med at de fleste andre på 25 velger kvinner på 25 uten barn.

Er ikkje så ung ;) Er 26, snart 27. Men joa. Det er for så vidt vanleg det. Ikkje noko eg stressar med, men håpar jo på å finne ein partnar medan eg enno er ung...

AnonymBruker
Skrevet

Var frivillig singel ved 25 års alder. Fant drømmemannen da jeg fortsatt ville være singel, men ble "fanget" heldigvis.

Skrevet

Jeg er snart 39, mor til tre og ferdig med alt som heter småbarn. Jeg vet heller ikke om jeg noen gang vil bo sammen med en mann, men jeg vil gjerne oppleve å bli forelsket og elske igjen.

Skrevet

19 :goodbye:

Trives med det, både alder og sivilstatus.

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg må flire litt av dere som skriver "20 og lei av singellivet". :ler:

Nyt ungdomstida, sier jeg bare!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altfor gamal ;)

Altfor gammel - snart 27 år? :klo:

Skrevet

22 år, singel og så og si alle vennene mine er single. Vi tar lett på det :)

Skrevet

Altfor gammel - snart 27 år? :klo:

Sagt med ein ;)

Somme dagar føler eg meg ung og har all verdas tid, andre dagar føler eg at dei beste åra mine går frå meg medan eg er åleine... :sjenert:

Skrevet

20 år og ganske glad for at jeg ikke er bundet av noe, superfri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...