Gå til innhold

Hvor gamle er dere single her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

27, har orden på det meste og leter ei å dele gledene med.

Kastet bort de siste fem årene på en kjempestor feil :sjenert:

De fleste rundt meg har startet avlen...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

30, ingen barn, én singel venn. Har aldri vært samboer eller i langvarig forhold, og begynner å bli temmelig lei. Har veldig lyst på mann og barn, og suger å se venn etter venn oppnå dette, mens jeg aldri finner noen :(

Skrevet

Jeg er 28, har ingen barn. Vært i et fem år langt forhold som ble slutt for noen mnd. siden. Nå er jeg på utkikk etter andre på min alder uten barn, men det er itte lett..alle har liksom noen.

Itte??

Da er du fra nærområdet!

Har du orden på livet?

KG er ingen sjekkearena, jeg spør bare på generelt grunnlag :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

29 og har et barn (på småtrinnet) etter et langt forhold.

Alle rundt meg er superlykkelige og i forhold. Føler meg litt alene.

Gjest Anna.S
Skrevet

Akkuratt fyllt 35. Ett barn. Vil ha fler(e)

Skrevet

Jeg er 27, ingen barn og har 3 lange fohold bak meg. Trives for tiden best som singel, men håper selvfølgelig å møte noen etterhvert.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

28, ingen barn eller lange forhold

AnonymBruker
Skrevet

47 år og voksne barn. De fleste i min omgangskrets er single. Kunne godt tenkt meg en kjæreste, men er ikke overbevist om at jeg vil bo i sammen med noen.

Skrevet

Nærmere 50 en 30 for å si det sånn... Tjukk av unger og uten penger. Regner med og har planer om å være single til min dødsdag.

Skrevet

23 her, to forhold på ca 2 år vær, ene samboer.

Har single gutte venner bare.

AnonymBruker
Skrevet

29 her, nylig singel og har et mangeårig samboerskap bak meg. Ingen barn.

Skrevet

20, snart 21 og singel :gjeiper:

Skrevet (endret)

30. Mitt syn på forhold er litt som et besøk i dyreparken. Det er mange både fine og fascinerende dyr der, men ikke faen om jeg vil eie noen av dem.

Endret av Snøvott
  • Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet

Jeg er i siste halvdel av 20-årene, og singel. De fleste av venner og bekjente på min alder er i forhold, og en del har fått barn også. Noen av vennene mine er single. Jeg tror ikke de av vennene mine som er single er mindre lykkelige og fornøyde med livet enn de i forhold.

Skrevet

29 år.

Har egentlig ikke hatt noen forhold, og gjør vel meg til en sort and i dammen.

AnonymBruker
Skrevet

46. To forhold bak meg, men ingen samboerskap. Sier meg enig med AB#29 - det hadde vært kjekt med en kjæreste, men tror muligens jeg er blitt for gammel og sær til å bo sammen med noen på permanent basis. (Det ideelle hadde vært å bo alene i ukene og spleise på hytte med som "vi" kunne sambo i i helger og ferier, forutsatt at det noensinne blir et "vi".)

• Liker 1
Skrevet

46. To forhold bak meg, men ingen samboerskap. Sier meg enig med AB#29 - det hadde vært kjekt med en kjæreste, men tror muligens jeg er blitt for gammel og sær til å bo sammen med noen på permanent basis. (Det ideelle hadde vært å bo alene i ukene og spleise på hytte med som "vi" kunne sambo i i helger og ferier, forutsatt at det noensinne blir et "vi".)

For alt du vet finnes det en særing der ute med samme tankegang.

• Liker 2
Skrevet

Nok en "gammel særing" her. Nærmere femti enn førti (iiik), et par lange forhold, barn, bolig. Har det greit. Men av og til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...