AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Har planer om å se den, men finner den ikke noen sted akkurat nå, men den kommer vel snart.
Rainbow Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg pleier å se seriene når de går i Norge, og så siste episode av Bachelor i går. Såvidt jeg skjønte hadde Emily-sesongen premiere i går (Chris Harrison sa 14. mai), så blir vel en stund til det dukker opp på FEM. Men regner med at du skal laste ned! Blir spennende med den sesongen. Håper hun er klar for å virkelig date nå, hun virka veldig usikker på alt rundt Brad, syns jeg!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Var det Ben fra forrige bachelorette som var ungkaren nå eller? Isåfall hvem valgte han i siste episode? noen som vil gi meg klipp på det eller noe?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Var det Ben fra forrige bachelorette som var ungkaren nå eller? Isåfall hvem valgte han i siste episode? noen som vil gi meg klipp på det eller noe? http://www.youtube.com/watch?v=-V1uaTGq4xs
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-V1uaTGq4xs Show knappen funker ikke. Prøv igjen?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Show knappen funker ikke. Prøv igjen? Der ja! funka nå
Wednesday Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 jaaa har allerede sett første episode! hun er sååå nydelig da gleder meg!
effy Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Fant ikke episoden på nett i går. Får prøve igjen i dag
MissStiles Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Akkurat sett første episode. Gleder meg til fortsettelesen!! Hittil har jeg Nate, Doug og Arie som favoritter. Og dere?
Amber Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Skal laste ned og se; er spent på denne sesongen, jeg likte Emily godt. Men hun gav lite av seg selv og var ekstremt sjenert, så gleder meg til å følge henne. Noen som vet om Ben og ... er sammen ennå, hvordan det gikk etter "the final rose"?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 Skal laste ned og se; er spent på denne sesongen, jeg likte Emily godt. Men hun gav lite av seg selv og var ekstremt sjenert, så gleder meg til å følge henne. Noen som vet om Ben og ... er sammen ennå, hvordan det gikk etter "the final rose"? De er fortsatt sammen =)
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #13 Skrevet 16. mai 2012 Akkurat sett første episode. Gleder meg til fortsettelesen!! Hittil har jeg Nate, Doug og Arie som favoritter. Og dere? jeg likte han som kom på skateboard, men husker ikke hva han het søt
Rainbow Skrevet 16. mai 2012 #14 Skrevet 16. mai 2012 De er fortsatt sammen, ja! Les linken (og om du ikke har sett serien, ikke trykk, for å bevare spenningen) Her kan du lese at alt er rosenrødt.
Gjest Misteltein Skrevet 16. mai 2012 #15 Skrevet 16. mai 2012 Har planer om å se den, men finner den ikke noen sted akkurat nå, men den kommer vel snart. Jeg har også planlagt og se det. Hun virker jo som en veldig søt jente, og jeg lurer på hvordan hun er. Men jeg likte Ben når han var med i sesongen til Ashley, men ikke i The Bachelor.
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #16 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også planlagt og se det. Hun virker jo som en veldig søt jente, og jeg lurer på hvordan hun er. Men jeg likte Ben når han var med i sesongen til Ashley, men ikke i The Bachelor. Enig med deg! Ben var søt i sesongen din til Ashley, men liker han ikke i the bachelor..... han virker så dust
Gjest Misteltein Skrevet 16. mai 2012 #17 Skrevet 16. mai 2012 Enig med deg! Ben var søt i sesongen din til Ashley, men liker han ikke i the bachelor..... han virker så dust MM, så hvis Emily er på samme måte så boikotter jeg!
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #18 Skrevet 16. mai 2012 Emily virker ydmyk og søt i første episode i allefall. Jeg synes hun har så fin væremåte. Tror det blir en litt annerledes sesong......
Gjest Misteltein Skrevet 16. mai 2012 #19 Skrevet 16. mai 2012 Emily virker ydmyk og søt i første episode i allefall. Jeg synes hun har så fin væremåte. Tror det blir en litt annerledes sesong...... Så bra!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 En ting jeg har tenkt over; Er ikke Emily for sjenert til å være The Bachelorette? :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå