Gå til innhold

The Bachelorette- Emily... noen som skal følge med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har planer om å se den, men finner den ikke noen sted akkurat nå, men den kommer vel snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å se seriene når de går i Norge, og så siste episode av Bachelor i går. Såvidt jeg skjønte hadde Emily-sesongen premiere i går (Chris Harrison sa 14. mai), så blir vel en stund til det dukker opp på FEM.

Men regner med at du skal laste ned! :)

Blir spennende med den sesongen. Håper hun er klar for å virkelig date nå, hun virka veldig usikker på alt rundt Brad, syns jeg!

Skrevet

Hun er jo så søøt! Tror jeg må se på :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Var det Ben fra forrige bachelorette som var ungkaren nå eller? Isåfall hvem valgte han i siste episode? :P noen som vil gi meg klipp på det eller noe?

AnonymBruker
Skrevet

Show knappen funker ikke. Prøv igjen?

Der ja! funka nå

Skrevet

jaaa har allerede sett første episode! hun er sååå nydelig da :) gleder meg!:)

Skrevet

Fant ikke episoden på nett i går. Får prøve igjen i dag :sjenert:

Skrevet

Akkurat sett første episode. Gleder meg til fortsettelesen!!

Hittil har jeg Nate, Doug og Arie som favoritter. Og dere?

Skrevet

Skal laste ned og se; er spent på denne sesongen, jeg likte Emily godt. Men hun gav lite av seg selv og var ekstremt sjenert, så gleder meg til å følge henne.

Noen som vet om Ben og ... er sammen ennå, hvordan det gikk etter "the final rose"?

AnonymBruker
Skrevet

Skal laste ned og se; er spent på denne sesongen, jeg likte Emily godt. Men hun gav lite av seg selv og var ekstremt sjenert, så gleder meg til å følge henne.

Noen som vet om Ben og ... er sammen ennå, hvordan det gikk etter "the final rose"?

De er fortsatt sammen =)

Skrevet

Akkurat sett første episode. Gleder meg til fortsettelesen!!

Hittil har jeg Nate, Doug og Arie som favoritter. Og dere?

jeg likte han som kom på skateboard, men husker ikke hva han het :) søt :rodmer:

Gjest Misteltein
Skrevet

Har planer om å se den, men finner den ikke noen sted akkurat nå, men den kommer vel snart.

Jeg har også planlagt og se det. Hun virker jo som en veldig søt jente, og jeg lurer på hvordan hun er. Men jeg likte Ben når han var med i sesongen til Ashley, men ikke i The Bachelor. :snurt:

Skrevet

Jeg har også planlagt og se det. Hun virker jo som en veldig søt jente, og jeg lurer på hvordan hun er. Men jeg likte Ben når han var med i sesongen til Ashley, men ikke i The Bachelor. :snurt:

Enig med deg! Ben var søt i sesongen din til Ashley, men liker han ikke i the bachelor..... han virker så dust

Gjest Misteltein
Skrevet

Enig med deg! Ben var søt i sesongen din til Ashley, men liker han ikke i the bachelor..... han virker så dust

MM, så hvis Emily er på samme måte så boikotter jeg! :sur:

Skrevet

Emily virker ydmyk og søt i første episode i allefall. Jeg synes hun har så fin væremåte. Tror det blir en litt annerledes sesong...... :)

Gjest Misteltein
Skrevet

Emily virker ydmyk og søt i første episode i allefall. Jeg synes hun har så fin væremåte. Tror det blir en litt annerledes sesong...... :)

Så bra! :)

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg har tenkt over; Er ikke Emily for sjenert til å være The Bachelorette? :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...