Gå til innhold

NAV dreper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk har nå begynt å tenne på seg på grunn av NAV. Dette er bare starten. Kanskje like greit å privatisere NAV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk har nå begynt å tenne på seg på grunn av NAV. Dette er bare starten. Kanskje like greit å privatisere NAV?

:hoho:

Privatisere NAV? Hvem skal betale?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

VI ER IKKE UTAKKNEMLIGE, ER VI VEL?! :nei:

Jeg regner med at du skal betale da ;) Siden du mener det bør privatiseres hehehe ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Sikker på at det ikke er NAV som står bak Palestinakonflikten også? Og HIV-epedimien? Og skilsmisseratene?

Jeg kunne sikkert blitt statsminister om jeg hadde fått den rette oppfølgingen fra NAV :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Sikker på at det ikke er NAV som står bak Palestinakonflikten også? Og HIV-epedimien? Og skilsmisseratene?

Jeg kunne sikkert blitt statsminister om jeg hadde fått den rette oppfølgingen fra NAV :frustrert:

Og jeg som ble opplært til at alt var kjell magne bondevik sin feil. er det plutselig ikke hans skyld nå da :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alt enten var den kommunistiske venstresiden eller den høyreekstreme nazistiske Breivik elskende høyresiden. Var nytt for meg at NAV har skyld i noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alt enten var den kommunistiske venstresiden eller den høyreekstreme nazistiske Breivik elskende høyresiden. Var nytt for meg at NAV har skyld i noe.

Da har du ikke fulgt godt nok med på KG! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHa, Nav kan da vel ikke no for at folk tenner på seg selv =P Sikkert bare en som var gretten fordi de ikke ville sy puter under arma på han lenger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er nok mer sammensatt enn at det kun er NAV.

Men at jeg tviler på at jeg hadde overlevd NAV mølla? Ja. Er kronisk syk (angst og depresjon), og klarer så vidt å holde meg i arbeid enn så lenge. Men jeg er meget klar over at den dagen jeg mister jobben så ender jeg sannsynligvis opp med å enten flytte til et billigere land og leve på det jeg har av oppsparte midler i et par år, eller skyte meg selv først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

eller skyte meg selv først som sist.

Nå er det vel helst akkurat det de vil, så hvorfor ikke heller ta en Breivik på liberalister før du gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

:hoho:

Privatisere NAV? Hvem skal betale?

Nå mente nok sikkert vedkommende at staten skal betale, og at NAV skal være en privat bedrift på lik linje med private helseforetak og lignende. Men likevel, noen ganger blir det bare så dumt og virkelighetsfjernt at du ikke tror det er sant.

Kanskje NAV tvert i mot innvilger altfor få trygdesøknader? Jeg ser i hvert fall ikke bidragsverdien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er det vel helst akkurat det de vil, så hvorfor ikke heller ta en Breivik på liberalister før du gjør det?

Hvorfor det? Kan godt være jeg hadde "ryddet" litt, men tror heller jeg hadde siktet meg inn på litt mer konkrete personer enn en mer eller mindre tilfeldig gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne saken blir sett på. Du er rimelig desperat om du tenner på deg etter et avslag.

Det gis jo avslag selv om folk kvalifiserer til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...