Gå til innhold

Hvilke kaker liker du ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker liksom alt jeg - både av kaker og annen mat. Om jeg ikke skulle like en kake så er det fordi den er dårlig laget eller er "feil" på annen måte. Tørr sjokoladekake, søtt kliss uten noe friskt, kjøpekaker som bare smaker palmeolje og syntetisk...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Er dessverre en av de som synes at (nesten) alt av kaker og søtsaker er fantastisk :fnise:

Men er ikke så begeistret for marsipan, det blir faktisk for søtt :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Suksessterte, og kjøpekaker som man får kjøpt I dagligvarebutikker. Er heller ingen fan av brownies eller red velvet muffins :spy:

Skrevet

Sjokoladekake med jordbær eller bringebær inni, det er jo IKKE godt i det hele tatt.. Sukkerbrød med tynt lag sjokoladekrem oppå og imellom lagene, det er jo kjempetørt!

Skrevet

Marsipankake og kaker med frukt i/på.

Skrevet

Bløtkake, er ikke noe spesielt begeistret for krem.

Ellers er jo selvfølgelig tørre sjokoladekaker og kjøpekaker ganske kjedelig.

Og pannekaker (om det telles som kake).

Skrevet

Toskakake

Verdens beste

Gjest Spinell
Skrevet

Og jeg som trodde jeg var en av svært få som ikke liker kvæfjordkake :hoppendeglad:

Foruten ovennevnte liker jeg ikke delfiakake.

Dessuten synes jeg cupcakes som regel er jålete og overpynta tørre kjempemuffins.

Skrevet (endret)

Tørre kaker :fnise:

De fleste bløtkaker

Alt med marsipan

Ostekaker

Verdens beste (kjøss mæ...:filer:)

Alt annet med marengs

Liker stort sett bare goode sjokoladekaker, eplekake og en spesiell krydderkake. Små mengder delfiakaker finner jeg syndig godt!;)

Endret av kaprifolen
Skrevet

Jeg ELSKER kaker :wow: ... Men ikke sviskekake.

Skrevet

Er ikke glad i hverken bløtkake eller marsipankake. Jeg kan også styre meg for kaker med nøttebunn, type firkløverkake. Og sjokoladekake. Det smaker bare mel. Æsj.

Skrevet (endret)

-Sjokoladekake.

-Krydderkake.

-Banankake.

-Gulrotkake.

-ALT av muffins.

-Sitronkake.

O.l

Har kommet frem til at gjengangeren hos meg i "liker ikke-" kakene er formkaker. Tror det har noe å gjøre med det faktum at jeg synes de smaker bakepulver rett og slett. Er heller ikke veldig glad i Marsipankaker! :fnise:

For å slenge det med, Ostekake er favoritten! :rodmer:

*Åååja, må slenge med: Alle kaker som har vært i ovnen med frukt i seg. Som type eplekake er ÆSJ!!!*

Endret av She_Leiva
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Verdens beste, napoleonskake og bløtkaker med mye krem. Jeg liker bløtkake når jeg lager den selv, fordi da bruker jeg mye frukt og bær i, og mindre krem. :)Og butikkaker - æsj. Tørre skorper som har stått hele dagen - nei takk!

Skrevet

Verdens best

Sviskekake

Kaker med appelsinsmak

Romkake

Suksessterte

Kransekake

Middelmådig rullekake (rullekake må være skikkelig bra for å bli god!)

Bløtkake uten frisk frukt

Spiste dessuten en rosa marengskake (?) en gang som smakte som FOX. Helt grusomt og alt for søtt!

Skrevet

Kaker med mye krem, svisker og andre "seige" frukter som kan henge igjen mellom tenna osv..........

Ellers er jeg en kakeelsker. Nam nam! :D

AnonymBruker
Skrevet

Marsipankaker.

Eplekake

Tørre kaker.

Bløtkaker som ikke er dynket eller med syltetøy :haar:

Noen typer ostekaker.

Skrevet

Kremkaker!!

Hater krem og syltetøy!

Gjest Bella111
Skrevet

eplekake er ikke deilig.epler er ekkelt.

pai? er det kake? jeg liker ikke paibunnen ,spesielt ikke vis noen har fylt den med epler!! :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...