Pingting Skrevet 15. mai 2012 #41 Skrevet 15. mai 2012 Liker liksom alt jeg - både av kaker og annen mat. Om jeg ikke skulle like en kake så er det fordi den er dårlig laget eller er "feil" på annen måte. Tørr sjokoladekake, søtt kliss uten noe friskt, kjøpekaker som bare smaker palmeolje og syntetisk... 1
Gjest RompeRusk Skrevet 15. mai 2012 #42 Skrevet 15. mai 2012 Er dessverre en av de som synes at (nesten) alt av kaker og søtsaker er fantastisk Men er ikke så begeistret for marsipan, det blir faktisk for søtt
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. mai 2012 #43 Skrevet 15. mai 2012 Suksessterte, og kjøpekaker som man får kjøpt I dagligvarebutikker. Er heller ingen fan av brownies eller red velvet muffins
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2012 #44 Skrevet 15. mai 2012 Sjokoladekake med jordbær eller bringebær inni, det er jo IKKE godt i det hele tatt.. Sukkerbrød med tynt lag sjokoladekrem oppå og imellom lagene, det er jo kjempetørt!
Safira Skrevet 15. mai 2012 #46 Skrevet 15. mai 2012 Bløtkake, er ikke noe spesielt begeistret for krem. Ellers er jo selvfølgelig tørre sjokoladekaker og kjøpekaker ganske kjedelig. Og pannekaker (om det telles som kake).
Gjest Spinell Skrevet 16. mai 2012 #48 Skrevet 16. mai 2012 Og jeg som trodde jeg var en av svært få som ikke liker kvæfjordkake Foruten ovennevnte liker jeg ikke delfiakake. Dessuten synes jeg cupcakes som regel er jålete og overpynta tørre kjempemuffins.
kaprifolen Skrevet 16. mai 2012 #49 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Tørre kaker De fleste bløtkaker Alt med marsipan Ostekaker Verdens beste (kjøss mæ...) Alt annet med marengs Liker stort sett bare goode sjokoladekaker, eplekake og en spesiell krydderkake. Små mengder delfiakaker finner jeg syndig godt! Endret 16. mai 2012 av kaprifolen
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2012 #51 Skrevet 16. mai 2012 Er ikke glad i hverken bløtkake eller marsipankake. Jeg kan også styre meg for kaker med nøttebunn, type firkløverkake. Og sjokoladekake. Det smaker bare mel. Æsj.
She_Leiva Skrevet 16. mai 2012 #52 Skrevet 16. mai 2012 (endret) -Sjokoladekake. -Krydderkake. -Banankake. -Gulrotkake. -ALT av muffins. -Sitronkake. O.l Har kommet frem til at gjengangeren hos meg i "liker ikke-" kakene er formkaker. Tror det har noe å gjøre med det faktum at jeg synes de smaker bakepulver rett og slett. Er heller ikke veldig glad i Marsipankaker! For å slenge det med, Ostekake er favoritten! *Åååja, må slenge med: Alle kaker som har vært i ovnen med frukt i seg. Som type eplekake er ÆSJ!!!* Endret 16. mai 2012 av She_Leiva
Gjest PinkLeaf Skrevet 16. mai 2012 #53 Skrevet 16. mai 2012 Verdens beste, napoleonskake og bløtkaker med mye krem. Jeg liker bløtkake når jeg lager den selv, fordi da bruker jeg mye frukt og bær i, og mindre krem. :)Og butikkaker - æsj. Tørre skorper som har stått hele dagen - nei takk!
Kladd Skrevet 16. mai 2012 #55 Skrevet 16. mai 2012 Verdens best Sviskekake Kaker med appelsinsmak Romkake Suksessterte Kransekake Middelmådig rullekake (rullekake må være skikkelig bra for å bli god!) Bløtkake uten frisk frukt Spiste dessuten en rosa marengskake (?) en gang som smakte som FOX. Helt grusomt og alt for søtt!
addict Skrevet 16. mai 2012 #56 Skrevet 16. mai 2012 Kaker med mye krem, svisker og andre "seige" frukter som kan henge igjen mellom tenna osv.......... Ellers er jeg en kakeelsker. Nam nam! :D
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #57 Skrevet 18. mai 2012 Marsipankaker. Eplekake Tørre kaker. Bløtkaker som ikke er dynket eller med syltetøy Noen typer ostekaker.
Gjest Bella111 Skrevet 18. mai 2012 #60 Skrevet 18. mai 2012 eplekake er ikke deilig.epler er ekkelt. pai? er det kake? jeg liker ikke paibunnen ,spesielt ikke vis noen har fylt den med epler!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå