Gå til innhold

Hvilke kaker liker du ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jo en tråd her om favorittkaker, men kunne jo vært interessant å lese hvilke kaker folket her inne ikke liker.

Selv liker jeg ikke ostekaker (i noen form) eller gulrotkake.

Hva med dere?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke så godt kaker med mye krem.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Verdens beste... Har aldri skjønt dealen. Den er ikke kvalmende, men er jeg i konf eller noe lignende er det en kake jeg unngår.

Også sånne tørre, mislykkede sjokoladekaker med kjip glassur og kakepynt som blir servert i barneselskap. ÆSJ! Stakkars barn :fnise:

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i kaker generelt, men styrer spesielt unna marsipankaker, bløtkake og tørre sjokoladekaker.

• Liker 1
Skrevet

marsipankake.. blærgh. og eplekake.

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg liker ikke kvæfjordkake. Den er bare... nei, liker den ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Oreokake! :opplyser:

Og faktisk er jeg heller ikke begeistret for pavola, eller marengs i noen form. Det blir bare seigt og søtt, jeg skjønner ikke hypen.

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg liker faktisk det aller meste av kaker, men en gang jeg var i England smakte jeg på Christmas cake. Å fytte hæ**** for noe møkk! :kvalm:

Skrevet

Jeg styrer langt unna Napoleonskake og Delfiakake. Når jeg tenker etter har jeg ikke blitt tilbudt det på årevis. Heldigvis er ikke Delfiakake i min mors julerepetoar.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

har lyst til å mishandle alle kaker med kniv :redd:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Skumkake. Den konsistensen..

• Liker 1
Skrevet

Er dessverre ingen stor fan av tørre harde sjokoladekaker med dårlig fyll på toppen.

• Liker 2
Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg liker ikke bløtkake/kremkaker, marsipankaker, skumkaker eller kaker med marengs.

Skrevet

Suksessterte, bløtkake og delfiakake.. De to førstnevnte er mammas førstevalg når hun skal "slenge sammen noe" dersom det kommer gjester :sjenert:

Skrevet

Jeg liker ikke bløtkake/kremkaker, marsipankaker, skumkaker eller kaker med marengs.

Jøss, jeg synes de kakene er nydelige. xD Med unntak av marengs, der kan jeg også styre min begeistring. Har heller ikke mye til overs for delfiakake, det blir for kvalmt.

Skrevet

Jeg er et kakemonster, men jeg kan spare meg for kaker med mye krem - marsipankake (men jeg ELSKER marsipan) og bløtkaker.

AnonymBruker
Skrevet

Eg likar ikkje kakar med mykje nøtter, kvit krem eller marsipan.

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg styrer vekk fra kaker som har marsipan i seg. Også er det én annen kake jeg heller ikke liker, men jeg husker ikke navnet på den..

Skrevet

Det meste med nøttebunn. Rett og slett fordi jeg er allergisk mot så mye forskjellige nøtter (ikke noe farlig, bare plagsomt) Ellers er jeg ingen stor fan av smørkrem. Ei heller delfiakake.

Gjest Aria.
Skrevet

Kvæfjordkake, generelt tørre kaker, eplekake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...