Andrine22 Skrevet 30. januar 2004 #21 Del Skrevet 30. januar 2004 Skjønner godt at det var skikkelig flaut!! Men jeg syns det er teit at noen av dere andre ber henne flytte hjemmefra fordi hun er 25 år. Kanskje hun trives hjemme? Kanskje det er bedre for økonomien hennes? Kanskje hun er student? Osv... Selv var jeg 18 år da jeg flyttet hjemmefra, men jeg har vel ingenting med at andre bor hjemme til de er 25 å gjøre likevel... Men flaut, uansett alder, jaaah!! :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. januar 2004 #22 Del Skrevet 30. januar 2004 *hvisker* gamle damer' date=' syltetøyglass, jeg halliken din, hvis du fikk se meg naken og leke med syltetøy og meg skulle jeg få alle pengene du tjente som hore, ca sånn???[/quote'] hey hey hey fin plan jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 30. januar 2004 #23 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg synes det er snålt at faren plukket opp vibratoren. Hvordan kunne faren vite om den var vasket eller nettopp brukt? Og hvis faren begynner å ta på en nybrukt vibrator, så synes jeg det er ganske heslig.. Enkelte ting deler man ikke med foreldrene sine, uansett hvor gode venner de er, som intime kroppsafter. Jeg gir faren det at han antagelig var sjokkskadet og ikke ante hva han gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 30. januar 2004 #24 Del Skrevet 30. januar 2004 Blir flau over enkelte her, hva har alder/bo hjemme med saken å gjøre? Dere vet INGENTING om hvorfor, det kan være mange grunner. Kanskje hun flytta hjemmefra som 16 åring, men av en el annen grunn bor hjemme nå. Det er jo ikke relevant engang. Og drive å skulle le av/ta folk på det? Skjerp dere. Lignende har skjedd meg, hehe er dritflaut. Men det går over Madison,som bor hjemme i en alder av 20. Uten egentlig noen god grunn, så å forsvare det gidder jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 30. januar 2004 #25 Del Skrevet 30. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. januar 2004 #26 Del Skrevet 30. januar 2004 Huff så flaut !!! :o Jeg tror jeg hadde dødd på meg om noe sånt hadde hendt !:oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 30. januar 2004 #27 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvis man bor hjemme som 25-åring så forstår jeg ihvertfall ikke hva faren hadde på rommet hennes å gjøre. Jeg går aldri inn på rommet til min 17-årige sønn og rydder på gulvet uten å gi beskjed til ham først. Dessuten er det rett og slett usunt å bo hjemme til man er langt over 20 - da er man voksne og bør komme seg ut og klare seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 30. januar 2004 #28 Del Skrevet 30. januar 2004 Godt poeng Nicoline. OG jeg er ofte svært betenkt over jenter som karakteriserer seg som "pappas lille pike".... Da ringer det noen varselklokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. januar 2004 #29 Del Skrevet 30. januar 2004 Tror det bare er oppspinn, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 30. januar 2004 #30 Del Skrevet 30. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2004 #31 Del Skrevet 30. januar 2004 Vel, man kan jo ikke si det uten at man har dekning for det da.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #32 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg skulle til å si det samme. Nei nei! Han var paa besoek hos meg i mitt hjem. Er dere gale :o , jeg flyttet ut da jeg var 17! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #33 Del Skrevet 31. januar 2004 Her er det en jente som tar opp tema om en dildo som lå på gulvet og ble funnet av faren. Hvilken støtte hun får av sine medsøstre!!!!! Flytt hjemmefra når du er 25 år! For et lavmål! Er dere virkelig så egosentrisk. Disse bedreviterene som mener noe om alt mulig på denne siden, burde holde seg for gode til slike svar, eller strekker ikke fornuften lenger? Tenk nå om denne jenten hadde en god grunn til å bo hjemme? Kanskje en meget god grunn! Mange har nemlig det, men har allikevel både venn og dildo! Hvis ikke dere har bedre svar å komme med en det som er prestert i disse innleggene under dette tema så ville jeg ha holdt godt kjeft!! THANK YOU LORD! Jeg nevte alderen for at folk skulle slippe aa spoerre om den. Det kunne jo hende at det var noen som ville vite det? Og jeg bor ikke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 1. februar 2004 #34 Del Skrevet 1. februar 2004 huff,stakkar,det må jo være helt for jævlig å bli " busted " på den måten.men tror nok faren din er vel sikkert like flau over dette som du er.Han vil vel ikke ta det opp til diskusjon,eller? det er jo en helt naturlig ting,han kommer nok over det ogglemmer det sikkert etterhvert.Bare lat som ingenting :oops: han kommer nok over sjokket,ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly Skrevet 1. februar 2004 #35 Del Skrevet 1. februar 2004 Kremt. Min far fant min. Han lette etter en penn, som jeg alltid har massevis av ved siden av senga i boks-sak. Så tok han opp sin 16-årige datters lilla plastikkmann og utbrøt "Men, dette var ingen penn". Han ble helt tomat, stormet ut og nevnte det aldri igjen. Det kan virke flaut. Ja, definitivt. Men hvorfor skal det egentlig være det? Å hjelp, din far vet at du har et underliv? Skulle du slumpe til å gjøre han til bestefar vil han jo finne det ut allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #36 Del Skrevet 2. februar 2004 :oops: pinlig pinlig pinlig pinlig pinlig pinlig pinlig pinlig pinlig :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. februar 2004 #37 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvorfor lå vibratoren din på gulvet? Og hvorfor plukket pappan din den opp? Uansett, siden du er 25 år og attpåtil (!!) har kjæreste regner han vel ikke med at du er jomfru lenger? Foreldregenerasjonen har da også et sexliv, hvem vet, kanskje foreldrene dine har maken hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 3. februar 2004 #38 Del Skrevet 3. februar 2004 oooh... tror jeg ikke vil tenke på det siste der... Men for all del... hvorfor ikke? Uansett så hadde noe slikt vært slik for meg.. Men nå er jeg ikke jente.. men om jeg f.eks hadde hadde hatt en sjømannsbrud i skapet når jeg bodde hjemme og mamma hadde oppdaget det så tror jeg nok jeg hadde fått hjerteinfarkt, og så dødd litt på meg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 4. februar 2004 #39 Del Skrevet 4. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 4. februar 2004 #40 Del Skrevet 4. februar 2004 Er det virkelig noen menn som bruker sjømannsbrud? Det er egentlig enda mer oppsiktsvekkende. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå